Aihe: Orange vahvistimissa jotain vikaa?
1 2
Gubb3
04.04.2009 23:08:40 (muokattu 04.04.2009 23:11:19)
blaekie: Ja Harley Davidsonissa ei ole turvavöitä , mitens sillä voi ylipäätään ajaa ?

.. tai ei mitään..
PA5I
04.04.2009 23:15:11
Korjaan, MINÄ EN TIEDÄ, mutta musaliikkeessä sanottiin, että virtalähteet eivät täytä täkäläisiä vaatimuksia ja nyt ne vaihdetaan uusiin.
trih
05.04.2009 00:22:27
pasiantero: Korjaan, MINÄ EN TIEDÄ, mutta musaliikkeessä sanottiin, että virtalähteet eivät täytä täkäläisiä vaatimuksia ja nyt ne vaihdetaan uusiin.

Nyt kyllä soundi muuttuu...
Just.
trih
05.04.2009 00:27:55
duc: Pahempaa, Englannissa. Eiväthän ne siellä mitään osaa, eivät edes ajaa oikealla puolen tietä.

Ei ne niitä siellä oikeasti tee. Just tällaset mokat tulee ku valmistuspaikka on liian kaukana. Tehdäänkö mitään enää missään muualla kuin kiinassa? Orangellahan on jo joku kiinassa tehty vahvari joka varmasti on sellanen varpaalla kosketus kylmään asiakasveteen. Mutta hyvä olla rehellinen. Jotkut valmistajat väittävät olevansa "kotimaisia" vieläkin.
Just.
duc
05.04.2009 00:35:40
Muistetaan ne lääkkeet.
Painajaismainen
05.04.2009 01:01:55 (muokattu 05.04.2009 01:02:10)
duc: Muistetaan ne lääkkeet.

Ja kohtuus niiden käytössä.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
pekurides
05.04.2009 01:22:10

Ole: Kuopion deluxessa ei ole tainnut ikinä olla myymälässä Orangeja? Joskus on muutama Tiny Terror ollut ennenku on joku ehtinyt ostamaan. Selitys ollut kutakuinkin seuraavanlainen: "Orange hinnoiteltu jotenkin niin, että jälleenmyyjäliikeiden ei kannata pitää niitä varastossa, koska niissä on olematon kate. Tilauksesta kyllä saa." Ei mennyt musamaailman kauttakaan kuin 2kk viime kesänä.

tuota selitystä en kyllä ymmärä millään..... onko varastossa vai tilataanko ei sen pitäisi mitenkään katteesen vaikuttaa jos samaan hintaan myydään?

Eivät vaan halua otaa mitään riskiä ja panostaa omia rahoja varaston ylläpitämiseen ja sitten ihmetellään miksi jengi tilaa suoraan ulkomailta...

kun ei paikallisesta puljusta löydy hyllystä ja sieltä saksasta saa vielä nopeammin tilattua...

Aivan pelletouhua..... mitäs jos autoliikkeetkin vetoavat että niin huono kate että ei kannata pitää mitään mallia koeajoautona ja puhutaan pikkasen toisen luokan investoinneista!

Musamailmasta kuullut myös semmoista että valittavat että jengi käy testailee vehkeitä ja sitten tilaa ne tompalta niin sen takia eivät viitsi esim. paljoa Engliä pitää hyllyssä...... höpöhöpö! oma vika jos pitää korkeampia hintoja....

no, joo sori tämä tilitys...... mutta aika naurettavia läppiä.

Mun äijä on pitkän linjan yrittäjä ja se taas sanoo aina mulle kun olen ihmetellut sen isoja varastoja ja ei tommosia kannata enään pitää , että "jos ei meiltä löydy samantien hyllystä niin asiakas menee muualle"
,saman hintaluokan tuotteita kuin boutique nupit ja sillä joka mallia hyllyssä aina ja varastossa satamäärin lisää, että ihan vellihousupuhetta nää musaliikkeiden läpät.
Tunteella päin vittua.
H.Corruption
05.04.2009 01:28:01
pasiantero: Korjaan, MINÄ EN TIEDÄ, mutta musaliikkeessä sanottiin, että virtalähteet eivät täytä täkäläisiä vaatimuksia ja nyt ne vaihdetaan uusiin.

Eli verkkomuuntajan eristeväli (ensiö - toisio) ei täytä vaatimuksia.

Vaikea uskoa että englantilainen muuntajavalmistaja olisi tehnyt sellaisen mokan. Tulevatkohan muuntajat sittenkin Aasiasta.
h.e.k.a
05.04.2009 08:12:15 (muokattu 05.04.2009 08:16:56)
onko varastossa vai tilataanko ei sen pitäisi mitenkään katteesen vaikuttaa jos samaan hintaan myydään?

Eivät vaan halua otaa mitään riskiä ja panostaa omia rahoja varaston ylläpitämiseen ja sitten ihmetellään miksi jengi tilaa suoraan ulkomailta...

kun ei paikallisesta puljusta löydy hyllystä ja sieltä saksasta saa vielä nopeammin tilattua...

Aivan pelletouhua..... mitäs jos autoliikkeetkin vetoavat että niin huono kate että ei kannata pitää mitään mallia koeajoautona ja puhutaan pikkasen toisen luokan investoinneista!

Musamailmasta kuullut myös semmoista että valittavat että jengi käy testailee vehkeitä ja sitten tilaa ne tompalta niin sen takia eivät viitsi esim. paljoa Engliä pitää hyllyssä...... höpöhöpö! oma vika jos pitää korkeampia hintoja....

no, joo sori tämä tilitys...... mutta aika naurettavia läppiä.

Mun äijä on pitkän linjan yrittäjä ja se taas sanoo aina mulle kun olen ihmetellut sen isoja varastoja ja ei tommosia kannata enään pitää , että "jos ei meiltä löydy samantien hyllystä niin asiakas menee muualle"
,saman hintaluokan tuotteita kuin boutique nupit ja sillä joka mallia hyllyssä aina ja varastossa satamäärin lisää, että ihan vellihousupuhetta nää musaliikkeiden läpät.

Eipä tuo varastoitava/tilattava status katteeseen tosiaan vaikuta, mutta viivan alle jäävään lukuun useimmiten vaikuttaa. Jos tuotteella on jo alkujaankin huono kate, ei tällaista vaan kannata pitää varastossa. Toisaalta tämähän on vain tuotevalikoimakysymys...

Mitä tulee autoliikkeisiin, niin enpä usko, että liikkeissä nykypäivänä olisi ihan kaikkia malleja koeautona, ja vertaus ylipäätään hieman ontuu.

Jos on varaa pitää varastossa satamäärin yhtä pienen kysynnän (ja alhaisen katteen) omaavia laitteita, niin onneksi olkoon.

Edit: ..niin ja tämä ei meikäläisen osalta ollut mikään merkki-, liike- tai edes tuoteryhmäkohtainen kommentti, vaikka Orangeja löytyykin....
"I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne
trih
05.04.2009 12:11:11
Painajaismainen: Ja kohtuus niiden käytössä.

Lähiöiden k-kauppojen takahuoneissa valmistetaan orangen vahvistimet. Niitä valmistaa kaapatut romanipakolaiset.

Mitä? Ettekö usko?

http://www.youtube.com/watch?v=YYv4yadRexY
Just.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)