Jerry_Jones 29.03.2009 00:50:14 | |
---|
arkkikansleri: ... Alkoholi muuten vääristää maailmankaikkeutta samalla tavalla kuin painovoimakin, sillä erotuksella, että punasiirtymä vaikuttaa ääniin korottamalla niitä noin sävelaskellen verra. (Tiedettä m-netissä osa yksi.) Alkoholihan on toistaiseksi ainoa tunnettu aikakone: se siirtää energiaa seuraavasta aamusta edelliseen iltaan. Blues fills in the holes of soul |
MaQ 30.03.2009 20:35:57 | |
---|
Onhan tuosta mun vedosta onneksi löytynyt jotain positiivistakin :) Kohtuu hukassa olin että mitä siihen vois soittaa. Setzeriä olen aina digannut kitaristina ja muusikkona vaikka en niin aktiivisesti herraa kuuntelekkaan, kaippa se yks lickki sitten jostain alitajunnan syövereistä pulpahti. Sekava tuo oli ja tuskin tyylinmukainenkaan, sen tiesin jo valmiiksi |
texjazz 30.03.2009 21:50:16 | |
---|
Nimby2: Alkoholihan on toistaiseksi ainoa tunnettu aikakone: se siirtää energiaa seuraavasta aamusta edelliseen iltaan. Hienosti lausuttu! Älleh ellus allo nodhat. |
latuska90 01.04.2009 15:20:17 | |
---|
Tässä uudessa skabassa oli kyllä hieno tausta. Suht haasteellinen, mut kyllä siihen oikeitakin säveliä saa, jos jaksaa panostaa ja tutkia tuota taustaa, että mitä siihen kannattaisi soittaa. Tällä kertaa yritin soittaa vähemmän järvis-tyylisesti keksien joitain "omia" lickejä. ;) Niin ja, kevyt tausta -> kevyt tatsi. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
baron 02.04.2009 23:07:12 | |
---|
Deadline ehti mennä keikkakiireitten takia mutta ehkä parempi että oon toistaiseksi kuunteluoppilaana. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WanhaWetäjä 03.04.2009 02:10:51 (muokattu 03.04.2009 02:11:10) | |
---|
baron: Deadline ehti mennä keikkakiireitten takia mutta ehkä parempi että oon toistaiseksi kuunteluoppilaana. Kuis? Pe 3.4 klo 21.00 asti on aikaa...oon mäkin keikalla mutta koetan huomenna keretä jotain roiskaseen...jos vaikka Lapin hulluus tois jotain uutta soittoon;-) |
baron 03.04.2009 08:43:37 | |
---|
WanhaWetäjä: Kuis? Pe 3.4 klo 21.00 asti on aikaa...oon mäkin keikalla mutta koetan huomenna keretä jotain roiskaseen...jos vaikka Lapin hulluus tois jotain uutta soittoon;-) Näköjään ajantajuni heitti vuorokaudella:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
blues guitar 03.04.2009 21:08:13 (muokattu 03.04.2009 21:09:05) | |
---|
Osallistujia 11 joten jaettavissa on 6 pojoa. ...tää nyt on vähän pilkun "nus......a", mut 10 meitä taitaa tässä skabassa olla :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
MadMatt 03.04.2009 21:11:18 | |
---|
blues guitar: ...tää nyt on vähän pilkun "nus......a", mut 10 meitä taitaa tässä skabassa olla :) voi mahotonta oo vetänyt liikaa punkkua. korjataan ... |
blues guitar 03.04.2009 21:13:41 | |
---|
MadMatt: voi mahotonta oo vetänyt liikaa punkkua. korjataan ... On se punkku kovaa ainetta. Itse olen vetänyt Laphroaighia ja Caol Ilaa ja osaan veilä laskea kymmeneen. : ) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
blaekie 03.04.2009 22:12:59 | |
---|
Eipäs irronnut nyt tähän "Gpluus" taustaan mitään, mitä olisi kehdannut narulle laittaa. Ois vissiin pitänyt vetää jotain, niin ois ainakin kehdannu 8). Minun mielestä toi oli jotenkin aika haastava homma, Hyviä tyylinmukaisia vetoja siellä hepuilla. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Tzoundi oli mikä oli, en halunnu vetää näkkäriä tälläkertaa, joskus vaan haluu kokeilla erilaisia juttuja. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
WanhaWetäjä 04.04.2009 11:13:22 | |
---|
(blaekie) WW: Mikä tatsi, ja vibra ,wow :-) taitaa keikkarundit tuoda tässä suhteessa oman osansa asiaan. Kai se bassonsoittokin jotain auttaa, ainakin sormet vahvistuu, toisaalta humppa saattaa tappaa aivosoluja ;-) Puolenvälin jälkeen oli joitain kohtia joissa ehkä turhan tarpeetonta hosumista, eli alun jännite hukkui. Nyt kun kuuntelin tuon niin oikeassa olet, olis pitänyt vetää tuo toinen kierto uudestaan, alku oli parempi.Hyvä tausta, mutta yllättävän haastava, noin hidas tempo tuo omat haasteensa ettei ala ns keuliin. |
MadMatt 04.04.2009 22:19:19 | |
---|
Hieno piirre että pisteytyksissä on näin rajusti hajontaa. Näin sen pitäisi aina mennä. Ei ole olemassa mitään ehdotonta totuutta mikä olisi mukamas toista parempi. On vain monta kuuntelijaa ja jokaisella omat mielipiteet ja fiilikset.... Hiihtokilpailut on on asia erikseen. |
blaekie 04.04.2009 22:32:14 | |
---|
MadMatt: Hieno piirre että pisteytyksissä on näin rajusti hajontaa. Näin sen pitäisi aina mennä. Ei ole olemassa mitään ehdotonta totuutta mikä olisi mukamas toista parempi. On vain monta kuuntelijaa ja jokaisella omat mielipiteet ja fiilikset.... Hiihtokilpailut on on asia erikseen. Juuri näin, onneks ei ihmiset ole aina samasta puusta veistetyt (vai samasta kylkiluustako se oli ((vai mikä se kirja oli, raamattuko se oli ?)) mukaan kuitenkaan tehty, vai miten se meni ? 8) Elämä olis aika tylsää jos kaikki olis aina samaa mieltä asioista. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Kuha 04.04.2009 22:32:31 | |
---|
Hiihtokilpailut on on asia erikseen. Näin on, mie lykin Kekkostyylillä, ei mitään luistelua tai muuta nykyhömpötystä. |
blaekie 04.04.2009 22:35:29 | |
---|
Kuha: Näin on, mie lykin Kekkostyylillä, ei mitään luistelua tai muuta nykyhömpötystä. Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen ja Kekkonen, Kekkonen, Fagerholm ... 8) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
blues guitar 05.04.2009 10:19:12 | |
---|
MadMatt: ....Ei ole olemassa mitään ehdotonta totuutta mikä olisi mukamas toista parempi. On vain monta kuuntelijaa ja jokaisella omat mielipiteet ja fiilikset.... Asiaa! Arvostelulajihan tää on ja fiilispohjalta :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Sirtsuke 05.04.2009 10:54:13 | |
---|
Ja se soundi ja tyylinmukaisuus on tärkeää. Ja kun jokaisella on niistä oma käsityksensä, on tämä hauskaa hommaa. Aika koomista olisi arvostella hommaa adjektiivein hauska, kiva, mukava, mehukas, hedelmäinen, helmeilevän kypsä, rupinen, hikinen, paksu, karmiva, tumma, sikamakee jne. Se on soundi ja tyylinmukaisuus, hyvin vedettynä, siinä se ydin on;-) On parodiallakin paikkansa. Roots-miehen täydellinen päivä on se, että nukkuu pitkään, leikkii lasten kanssa, pitää vaimon hyvällä tuulella, soittaa skittaa, syö hyvää ruokaa ja tekee loistavan biisin. |
J.Hollström 05.04.2009 15:55:58 (muokattu 05.04.2009 15:56:13) | |
---|
Sirtsuke: Ja se soundi ja tyylinmukaisuus on tärkeää. Ja kun jokaisella on niistä oma käsityksensä, on tämä hauskaa hommaa. Aika koomista olisi arvostella hommaa adjektiivein hauska, kiva, mukava, mehukas, hedelmäinen, helmeilevän kypsä, rupinen, hikinen, paksu, karmiva, tumma, sikamakee jne. Se on soundi ja tyylinmukaisuus, hyvin vedettynä, siinä se ydin on;-) On parodiallakin paikkansa. Ilmeisesti luuttu ei soi sen vertaa että vois pistää omia vetoja likoon, mut paukut riittää vaan arvostelujen arvosteluun. Koiranpaska on parasta. |