jorppa 04.04.2009 08:01:36 | |
---|
olli lindholm.no hyvi veti,,toisin ku tämä raappana,,ketään moittimatta ihan ok,,edellee!! jee jee on rock |
Bronks 04.04.2009 08:19:05 | |
---|
Mun mielestäni se nuorempi kisapari veti oikein hyvin. Sekään ei ole huono ominaisuus, että tajuaa olla välillä hiljaa. Semmosta ominaisuutta ei eilen ollu ihan jokaisella. Don't take me serious, I'm just playing. |
jackbruce 04.04.2009 09:02:54 | |
---|
Bronks: Mun mielestäni se nuorempi kisapari veti oikein hyvin. Sekään ei ole huono ominaisuus, että tajuaa olla välillä hiljaa. Semmosta ominaisuutta ei eilen ollu ihan jokaisella. Plussa tuli. Vanhempi kisapari ei oikein malttanut olla silloin hiljaa kun olis pitänyt. Ehkä ei ollu varaa antaa nuorempien hyppiä silmille. |
Kyllähän se välillä semmosta kaaosta oli. Nuori neito ei oikein päässyt esille, ei oikein ollu sopivaa biisiä varmaan. Sonni(olli)lauma oli koko ajan äänessä ja vanha rouva oli jälleen loistava huolimatta vääristä sävellajeista. R:stä en ole koskaan oikein pitänyt laulajana. Bändi on kyllä aina hyvä. |
Bronks 04.04.2009 10:23:49 | |
---|
Lyyki: - - rouva oli jälleen loistava huolimatta vääristä sävellajeista. Noi sävellajit on aina luonnollinen ongelma tuollaisessa ohjelmassa. Pidän erittäin paljon Paulan tavasta käyttää äänessään lesliesimulaattoria ja putkietuastetta (taitaa olla Mullardin tuubi). Don't take me serious, I'm just playing. |
KoskPaavo 04.04.2009 10:36:34 | |
---|
Bronks: Noi sävellajit on aina luonnollinen ongelma tuollaisessa ohjelmassa. Pidän erittäin paljon Paulan tavasta käyttää äänessään lesliesimulaattoria ja putkietuastetta (taitaa olla Mullardin tuubi). Hohoo, ettei olis käyttänyt Univibeäkin . " Studiosus perpetuus" |
isojussi 04.04.2009 11:13:19 (muokattu 04.04.2009 11:13:29) | |
---|
Hyvinhän toi Janne vetää - mitä täällä höpötellään... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
matchbox 04.04.2009 11:33:50 (muokattu 04.04.2009 12:06:21) | |
---|
O tempora, o mores! Oi aikoja, oi tapoja! Artistille pitäisi antaa oma suunvuoronsa esittää edes oma kappaleensa rauhassa, jos hän ei sitten pyydä muita mukaansa. Nyt jäi Jannen ihanan biisin ihana tulkinta kuulematta. Muistin väärin. Ei se ihQ biisi olekaan Jannen alunperin, mutta keikoillaan taitaa laulaa sen joka kerta. |
EP 04.04.2009 11:38:45 (muokattu 04.04.2009 11:39:34) | |
---|
matchbox: .. Nyt jäi Jannen ihanan biisin ihana tulkinta kuulematta. Ei kai vaan ollut kyseessä se lähinnä virreksi luokiteltava "valituslaulu"? ..jaaha, jos ton jakson kävis Areenalta tsekkaamassa jossain välissä. |
andrei 04.04.2009 13:42:24 | |
---|
Bronks: Noi sävellajit on aina luonnollinen ongelma tuollaisessa ohjelmassa. Pidän erittäin paljon Paulan tavasta käyttää äänessään lesliesimulaattoria ja putkietuastetta (taitaa olla Mullardin tuubi). Niin. kyllähän se Paulan leslie-emulaattori johtuu äänen taantumisesta! Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
KoskPaavo 04.04.2009 14:44:52 | |
---|
andrei: Niin. kyllähän se Paulan leslie-emulaattori johtuu äänen taantumisesta! Aina sillä on ollut se " naismanne"- efekti, eräs sen suosion syitä on tuo, eikä se mitään. " Studiosus perpetuus" |
Kyllikki 05.04.2009 11:41:39 | |
---|
Bronks: Mun mielestäni se nuorempi kisapari veti oikein hyvin. Sekään ei ole huono ominaisuus, että tajuaa olla välillä hiljaa. Semmosta ominaisuutta ei eilen ollu ihan jokaisella. Katsoin minäkin tämän viimeisimmän jakson, jossa esiintyi kolme laulajaa ja Olli Lindholm. Olisi tämä Lindholm saanut minunkin puolestani pysyttäytyä enimmäkseen taka-alalla ja suoda työrauhan laulajille. Mielestäni Olli on parhaimmillaan kylkiasentoon sammuneena, jolloin äänihuulensa eivät liiku edes kuorsauksen voimasta. Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
Mistelli 06.04.2009 18:39:06 | |
---|
Kyllikki: Katsoin minäkin tämän viimeisimmän jakson, jossa esiintyi kolme laulajaa ja Olli Lindholm. Olisi tämä Lindholm saanut minunkin puolestani pysyttäytyä enimmäkseen taka-alalla ja suoda työrauhan laulajille. Mielestäni Olli on parhaimmillaan kylkiasentoon sammuneena, jolloin äänihuulensa eivät liiku edes kuorsauksen voimasta. Hyvin sanottu ;) En kestä kuunnella tuota Olli Lindholmin "laulua" , kun se kuulostaa ihan Matti Nykäseltä. |
kaukopoika 11.04.2009 00:40:30 | |
---|
Kirsi Ranto taipuu näemmä useampaankin tyyliin varsin hienosti ja jotenkin tuntuis ,että on ääneltään kehittynyt monipuolisemmaksi ,kuin vain pelkäksi tangolaulajaksi ,joksi häntä tietysti usein tituleerataan.Mukavasi lauloi kyllä Annika E:kin ,tosin jotain hauskoja pikkujuttuja oli siellä täällä ,mutta niinhän livetilanteessa usein on. Ei heikkoja olleet pojatkaan ,vaan ilmeisesti vähintäänkin parempaa keskitasoa oleva jakso. |
tiukkapipo 13.04.2009 19:53:51 | |
---|
kaukopoika: Kirsi Ranto taipuu näemmä useampaankin tyyliin varsin hienosti ja jotenkin tuntuis ,että on ääneltään kehittynyt monipuolisemmaksi ,kuin vain pelkäksi tangolaulajaksi ,joksi häntä tietysti usein tituleerataan.Mukavasi lauloi kyllä Annika E:kin ,tosin jotain hauskoja pikkujuttuja oli siellä täällä ,mutta niinhän livetilanteessa usein on. Joo, kyllä niitä hyviä naislaulajia löytyy Suomesta, aina se kansansuosio ei mene ihan taitojen mukaan. Rannolla tuntuu ääni vain parantuneen vuosien mittaan. Hyvä oli Annikakin, sympaattisen oloisesti esiintyivät. Tuolta kun lukee ja rullaa tekstiä vähän matkaa eteenpäin, niin huomaa että rankkaa se voi olla nuorella tangokuninkaallisella, vaikka kuinka rakastaisikin musiikkia. Aistittavissa on pientä kritiikkiä Tangomarkkinat-systeemiä kohtaan: http://www.kirsiranto.fi/kotimatka.php |
walttoni 17.04.2009 14:45:31 | |
---|
Tänään on oululaista osaamista. Aki Louhela on yks suurista suosikeistani. Mayalla aika yllättävä soundi, hyvä, erinomainen. Kisamenestyksestähän ei vielä tiedä mitään. Ainakaan kaikki. COVS2. |
Timi 17.04.2009 21:30:24 | |
---|
Hintsanen sanoi jostain Easy living jutusta.Ja arvaatteko mitä odotin?Sitä tietenkin!Eipä odotus ny osunnut kohdalleen..Nääs vanha elää noissa vanhoissa biiseissä.Paitsi ei nyt ihan vakuuta suoritukset.Tietty taitavia ja osaavia taitelijoita kaikki.Mayankin nousee mieleen alan tekijöistä.Se Hotel California.Oli vähän sekavan tuntuinen? Palataan asiaan,ko hiukan selviän.Tai jos tarvetta on.Tai sitten ei. 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |
Timi 17.04.2009 21:44:37 (muokattu 17.04.2009 21:50:20) | |
---|
Jotain tyhmää taas aattelin mielessäni. 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |
baron 17.04.2009 21:51:08 | |
---|
Timi: Anteeksi vaan,Mutta tuon naislaulajan ääni ei sitten toimi alkuunkaan.Siis Mayan.Vaan enhän olekkaan ammattilainen. Mä oon eri mieltä! Tän illan ohjelmassa mun makuun toimi kaikki. Maija "Maya's Jam" oli loistava tunnistaja, kaikki lauloi hienosti ja bändi oli tapansa mukaan loistava. Mikon Nord 3 soundasi tosi hienosti ja jopa vinkukitaraakin voi kuunnella kun sitä tyylikkäästi vedetään. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 17.04.2009 22:09:52 | |
---|
baron: Mä oon eri mieltä! Tän illan ohjelmassa mun makuun toimi kaikki. Maija "Maya's Jam" oli loistava tunnistaja, kaikki lauloi hienosti ja bändi oli tapansa mukaan loistava. Mikon Nord 3 soundasi tosi hienosti ja jopa vinkukitaraakin voi kuunnella kun sitä tyylikkäästi vedetään. Mä ny hieman känkkäränkkänä haluan välillä olla.Bändihän soitti taiturimaisesti.Mutta.Plääh!Vinde.Ko ei pudonnut ,niin ei pudonnut.Sekavaa lauleskelua.Kateellinen taidan taitaville olla? 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |