Aihe: Faith No More
1 2 3 4 514 15 16 17 1847 48 49 50 51
Ozzyneito
03.04.2009 21:19:31

AK80: Ei ole toivoa, että saisivat tuollaisella hinnalla paikan täyteen. Ei FNM kuitenkaan mikään kaikkien suosikki ole. Eiköhän ne liput tule kuitenkin vähän järkevämmän hintaisia olemaan.
Kyllä mäkin kallistuisin tonne 70-80€-suuntaan, kun ilmeisesti juuri FNM:n hinnan takia bändi ei tule festareille täällä.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
mrk
03.04.2009 23:39:02
56 euroa mark my words.
"Short On Long Term Goals"
Johnny Buzz
03.04.2009 23:43:49

mrk: 56 euroa mark my words.

Tieto kenties?
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
mrk
04.04.2009 10:02:12
Johnny Buzz: Tieto kenties?

Ei. Valistunut arvaus
"Short On Long Term Goals"
Jokunen
04.04.2009 14:36:38
MIKSI, OI MIKSI!? Tulen vasta 27. päivä reissunpäältä Suomeen. No, ei auta. Pettymys on kyllä kova.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Flash
05.04.2009 11:00:22

mrk: 56 euroa mark my words.

Veikkaan myös, että lippujen hinta on suhteellisen alhainen nykytasoon nähden. Syy: Bändi on liikenteessä festarikalustolla (=backline). Kulut ovat siis varsin pienet, kun ei tarvita mitään omaa rekka-armadaa ja hirmuista rourariarmeijaa kuljettamaan lavaa, valoja, PA:ta yms.
Live Music Is Better!
parinc.
05.04.2009 18:58:01
Flash: Veikkaan myös, että lippujen hinta on suhteellisen alhainen nykytasoon nähden. Syy: Bändi on liikenteessä festarikalustolla (=backline). Kulut ovat siis varsin pienet, kun ei tarvita mitään omaa rekka-armadaa ja hirmuista rourariarmeijaa kuljettamaan lavaa, valoja, PA:ta yms.

Totta, mutta eiköhän ne lippujen hinnat kuitenkin päätetä ensisijaisesti sen mukaan, millä hinnoilla järjestäjä uskoo myyvänsä tuvan täyteen.
Max-X
14.04.2009 11:50:13 (muokattu 14.04.2009 11:50:35)
59 €.
Lippupalvelu ja Tiketti laittavat myyntiin maanantaina 20.4.

Voi kikkelli sentään, kunpa itseä onnistaisi saannin suhteen.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Akiman
14.04.2009 11:51:14

FAITH NO MOREN KAISANIEMEN KONSERTIN LIPUT MYYNTIIN ENSI MAANANTAINA

Yhdentoista vuoden jälkeen yhteen palannut Faith No More esiintyy Helsingin Kaisaniemen puistossa keskiviikkona 24. kesäkuuta. Finnish Metal Eventsin ja Live Nation Finlandin yhteistuotantona toteutettavan konsertin liput tulevat myyntiin maanantaina 20. huhtikuuta Tiketissä ja Lippupalvelussa.

Kalifornian Bay Arealta lähtöisin oleva, 90-luvun tärkeimpiin suunnannäyttäjiin lukeutuva Faith No More nähdään esiintymislavoilla ensi kertaa sitten vuoden 1998, jolloin bändin jäsenet päättivät keskittyä henkilökohtaisiin projekteihinsa. Yhtyeen johtohahmo Mike Patton nähtiin mm. viime kesänä Mondo Cane -yhtyeensä kanssa Suomessakin. Faith No Moren nykyiseen kokoonpanoon kuuluu Pattonin lisäksi basisti Billy Gould, rumpali Mike Bordin, kosketinsoittaja Roddy Bottum ja kitaristi Jon Hudson. Paluukiertueellaan yhtye esiintyy Kaisaniemen lisäksi Euroopan suurimmilla rockfestivaaleilla. Faith No Moren Kaisaniemen konsertin lämmittelijät julkistetaan myöhemmin.

Faith No Moren uran tärkeimpiä albumeita ovat vuoden 1989 The Real Thing ja vuoden 1992 Angel Dust, joka sisältää jo klassikoiksi nousseet hitit Midlife Crisis, A Small Victory ja Easy. Vuoden 1995 King For A Day Fool For A Lifetime -menestysalbumilta laajaa radiosoittoa saivat mm. Digging The Grave ja Evidence -kappaleet. Yhtyeen viimeisin studioalbumi on vuonna 1997 julkaistu Album Of The Year.

KONSERTTI
* Ke 24.6.2009 Helsinki, Kaisaniemen puisto
* Portit auki klo 16.30

LIPUT
* Myyntiin ma 20.4.2009 klo 9.
* 59 euroa + mahd. toimituskulut Tiketin myyntipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-1-1616 (0,98 euroa/min+pvm) ja netistä http://www.tiketti.fi sekä Lippupalvelun myyntipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-10-800 (1,83 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (5,99 euroa/puhelu + pvm) sekä netistä http://www.lippupalvelu.fi
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PESTILENCE, TIAMAT, VANGUARD, CRIMFALL ja MISERY INDEX ::
Käyttäjätunnus
14.04.2009 12:26:04
Aika lähelle joku täälä veikkas (56e). Ei oo paha mun mielestä tuo 59. Täytyy vaan toivoa, ettei trokariapinat oo kauheen suurin joukoin liikkeellä (parempi tietenkin olisi ettei ollenkaan)...
Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg
Hannu H.
14.04.2009 12:48:07

Käyttäjätunnus: Aika lähelle joku täälä veikkas (56e). Ei oo paha mun mielestä tuo 59. Täytyy vaan toivoa, ettei trokariapinat oo kauheen suurin joukoin liikkeellä (parempi tietenkin olisi ettei ollenkaan)...

Näinpä juuri. Netin kautta meinasin koittaa maanantaina klo 9:00 yrittää lippua heti.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
teg
14.04.2009 13:36:13
Tuota noin muutama ihmettelyä aiheuttanutta kysymystä, jotka ovat pyörineet mielessä siitä asti, kun tämän keikan mahdollisuus tuli esille.

Onko Faith No More niin iso yhtye, että Kaisaniemi täyttyy heidän ja mahdollisesti parin lämppärin toimesta, sinnehän mahtuu melkeen 10000 ihmistä ?
Vähemmästäkin lipunhinnasta on tälläkin palstalla valitettu, eikö 59e ole aika paljon bändistä, joka ei reiluun kymmeneen vuoteen keikoilla ole pyörinyt, eikä levyjä tehnyt. Omasta mielestä on hieman yläkanttiin. Jotenkin ymmärtäisin, mikäli kyseessä olisi oma hallikeikka kunnon showlla, valoilla yms. mutta nyt taitaa olla pelkkä festariveto, niinkuin tuolla ylempänä jo vähän veikkailtiin.

Mikäs sinä, jos kansa tykkää (ja minä myös bändistä, mutta paljonkin riippuu mitä muuta sielä on, että tuleeko paikalle mentyä. Suicidal toiseksi yhtyeeksi Tavastialta, niin oma osallistuminen on varma. Molemat nähty joskus vuosia sitten ja silloin ainakin vakuuttivat.)
StoRBa
14.04.2009 13:43:47

teg: Tuota noin muutama ihmettelyä aiheuttanutta kysymystä, jotka ovat pyörineet mielessä siitä asti, kun tämän keikan mahdollisuus tuli esille...

Voihan sitä ihmetellä... Itse ajattelin yrittää saada ne liput. Menee kutienkin käsistä.
Onko tuo... Super Guss Cola??
kyseinen
14.04.2009 13:47:29
Onko Faith No More niin iso yhtye, että Kaisaniemi täyttyy heidän ja mahdollisesti parin lämppärin toimesta, sinnehän mahtuu melkeen 10000 ihmistä ?

Tätä sitä on mietitty. Jäähallissa 1992, mutta Kultsalla 1997. 12 vuodessa kysyntä lähes 10-kertaistunut? Onko kyse siitä, että FNM:ää diggaavat ovat "äänekkäitä" ja siten on syntynyt kova hype-ilmapiiri, vai onko tosiaan bändi näin suosittu oikeastikin?

No, sen näkee varmaan maanantaina. Jumissa nuo serverit ja linjat on joka tapauksessa.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
ten
14.04.2009 14:09:34
Itse ajattelin kyllä mennä ihan luukulle jonottamaan mikäli ei ole töitä 20. päivä. On nimittäin aika varmaan jumissa sekä netti että puhelimet! Ja jos joku näkee trokareita jossain, niin mun puolesta ne saa lynkata!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Bonesaw
14.04.2009 14:23:58
Pitää kyllä mennä jonottamaan. YEAH!
Hannu H.
14.04.2009 14:28:13

Ku löytyiski kylästä paikka jossa jonottaa...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Terry Pantheras
14.04.2009 14:46:08
Mua vituttaa jo valmiiksi kun en tule saamaan lippua lipunmyyntipalveluista ruuhkan takia. :D
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~
teg
14.04.2009 15:11:00
ten: Ja jos joku näkee trokareita jossain, niin mun puolesta ne saa lynkata!

Ehdottomasti samaa mieltä. Nyt, aina ja iänkaikkisesti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)