paice60 04.04.2009 01:39:46 | |
---|
baron: Mä en soittaisi lindyhoppareille So What, niin paljon kuin piisistä tykkäänkin! Mä en soittais lindyhoppareille ollenkaan kun en ole yhtään vielä missään nähnyt. Eiköhän se ole enemmän sellaista showmeininkiä, komeata tosin mutta ei ravintolassa. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Bolt Shooter 04.04.2009 01:41:54 (muokattu 04.04.2009 01:43:45) | |
---|
tanssijat on joteskin kiusa keikoilla, niin ehkä parempi olisi soittaa ilman tanssijoita??? Tanssijat ovat maksaneet aina mielellään mun keikkaliksan=ovat olleet tyytyväisiä. Teen duunini niin hyvin, kuin pystyn. Jos se ei riitä, niin So What, kukaan ei oo vielä mun keikalla kuollut. Mulle on kettuiltu yleisön puolelta monia kertoja lavoilla, paitsi T.Kansan aikana, silloin ei uskallettu. ;) Ikinä en ole vastannut millään muulla kuin Mona Lisa-hymyllä. ;) Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile. |
baron 04.04.2009 01:42:03 (muokattu 04.04.2009 01:43:23) | |
---|
1. Tanssimusa ei oo mun suosikkegenre 2. Sillä mä kuiteskin saan keikkoja 3. Kenelle mä sitä musaa soitan? 4. Miksi mun musan kuluttajien mielipide olis joteskin perseestä, jota ei tarvitsisi kunnioittaa. 5. Tanssimuusikot on yksimielisesti ilmoittaneet että ne ei tanssi, ainoa poikkeus Poppis, joka ehkä (?) ei oo oikea tanssimuusikko. Miten joku, joka ei itse tanssi, voi tietää paremmin kuin tanssija, mikä on hyvää tanssimusiikkia ja mikä ei?? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Fuzzy Boner 04.04.2009 01:42:05 | |
---|
Tanssijoiden kanssa tulee hienosti toimeen, puhutaan välillä eri kieltä mutta lopputulos on kaikkia tyydyttävä usein. Mukavia tyyppejä sillä alalla on hyvin paljon ja molemminpuolinen arvostus kukoistaa mukavasti. |
paice60 04.04.2009 01:45:27 | |
---|
baron: 1. Tanssimusa ei oo mun suosikkegenre 2. Sillä mä kuiteskin saan keikkoja 3. Kenelle mä sitä musaa soitan? 4. Miksi mun musan kuluttajien mielipide olis joteskin perseestä, jota ei tarvitisis kunnioittaa. 5. Tanssimuusikot on yksimielisesti ilmoittaneet että ne ei tanssi, ainoa poikkeus Poppis, joka ehkä (?) ei oo oikea tanssimuusikko. Miten joku, joka ei itse tanssi, voi tietää paremmin kuin tanssija, mikä on hyvää tanssimusiikkia ja mikä ei?? Voi sua raukkaa kun nyt kiusataan. Kyllä mä tanssin vaimon kanssa silloin tällöin, ihan perusmeininkiä , ei mitään kilpatanssia kun en osaa mutta ei osaa enemmistö kapakassakaan eli samoilla mennään. Mitenkä Boltin mielipide muka aliarvioi kuluttajien mielipidettä. Tanssitko itse? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
baron 04.04.2009 01:47:05 | |
---|
Fuzzy Boner: Tanssijoiden kanssa tulee hienosti toimeen, puhutaan välillä eri kieltä mutta lopputulos on kaikkia tyydyttävä usein. Mukavia tyyppejä sillä alalla on hyvin paljon ja molemminpuolinen arvostus kukoistaa mukavasti. Mä tuun aina mun yleisön kanssa toimeen, oli ne sitten tanssijoita, rokkaajia tai ryyppääjiä. Niitten kolleegojen kanssa, jotka ei oo olleet paikalla eikä ikinä tuliskaan, tulee tappelut! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
baron 04.04.2009 01:49:04 | |
---|
paice60: Tanssitko itse? Ikävä kyllä en. Mun mielestäni tanssimuusikon pitäisi tanssia. Kun en tanssi, yritän paikata sen sillä että otan ainaskin "sivistyneiden" tanssijoiden mielipiteet huomioon. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
paice60 04.04.2009 01:49:05 | |
---|
Fuzzy Boner: Tanssijoiden kanssa tulee hienosti toimeen, puhutaan välillä eri kieltä mutta lopputulos on kaikkia tyydyttävä usein. Mukavia tyyppejä sillä alalla on hyvin paljon ja molemminpuolinen arvostus kukoistaa mukavasti. No näinhän se pitää mennäkin ja menee. Kun kummatkin arvostaa toisiaan niin hommat jatkuu. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
paice60 04.04.2009 01:50:58 | |
---|
baron: Ikävä kyllä en. Mun mielestäni tanssimuusikon pitäisi tanssia. Kun en tanssi, yritän paikata sen sillä että otan ainaskin "sivistyneiden" tanssijoiden mielipiteet huomioon. Mikäs kriteeri sulla on siinä että ketkä ovat niitä "sivistyneitä" tanssijoita? Osaa porukkaa kuunnellaa ja osaa ei. Eikös tuo ole juuri sitä aliarvoimista ja vähättelyä mistä kehotat muita pidättäytymään. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
baron 04.04.2009 01:52:41 (muokattu 04.04.2009 01:55:09) | |
---|
paice60: Mikäs kriteeri sulla on siinä että ketkä ovat niitä "sivistyneitä" tanssijoita? Osaa porukkaa kuunnellaa ja osaa ei. Eikös tuo ole juuri sitä aliarvoimista ja vähättelyä mistä kehotat muita pidättäytymään. Et sä ikinä voi miellyttää kaikkia. Vai osaatko sinä? Edit: Mut mun käsityksen mukaan aktiivitanssinharrastajien käsitykset hyvästä tanssimusiikista toimii kaikille? Vai? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
paice60 04.04.2009 01:54:14 | |
---|
baron: Et sä ikinä voi miellyttää kaikkia. Vai osaatko sinä? En varmasti enkä pyrikään mutta voisit suoda saman sitten myös muillekin. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
baron 04.04.2009 01:56:14 | |
---|
paice60: En varmasti enkä pyrikään mutta voisit suoda saman sitten myös muillekin. No mistä me sitten tapellaan? Sä yrität tehdä sun duunisi hyvin ja mä mun? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Bolt Shooter 04.04.2009 01:57:33 | |
---|
Ikävä kyllä en. Luuletko, että osaisit ymmärtää tanssiyleisön sielunmaisemaa paremmin, jos itse osaisit tanssia? Olikohan tämä The Ultimate Rhetorical Question? :) Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile. |
paice60 04.04.2009 01:59:00 | |
---|
baron: No mistä me sitten tapellaan? Sä yrität tehdä sun duunisi hyvin ja mä mun? En mä tappelekaan vaan yritän saada rakentavaa keskustelua. Asiahan lähti liikkeelle siitä että aivan selvästi ymmärsit väärin Bolt Shooterin kommentin joka ei liittynyt millään lailla tanssijoihin vaan oli vastaus Isojussille. Ja sitäpaitsi teen aina hommani niin hyvin kuin pystyn olosuhteisiin nähden jotka ovat nyt aivan mainiot eli nyt kulkee hienosti. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Fuzzy Boner 04.04.2009 02:00:56 | |
---|
paice60: En mä tappelekaan vaan yritän saada rakentavaa keskustelua. Asiahan lähti liikkeelle siitä että aivan selvästi ymmärsit väärin Bolt Shooterin kommentin joka ei liittynyt millään lailla tanssijoihin vaan oli vastaus Isojussille. Ja sitäpaitsi teen aina hommani niin hyvin kuin pystyn olosuhteisiin nähden jotka ovat nyt aivan mainiot eli nyt kulkee hienosti. Ja joskus mä ainaki yritän tehdä hommat vielä vähän paremmin kuin edellisellä kerralla.. Aina vähän lisää... Öitä. |
paice60 04.04.2009 02:01:35 | |
---|
Bolt Shooter: Luuletko, että osaisit ymmärtää tanssiyleisön sielunmaisemaa paremmin, jos itse osaisit tanssia? Olikohan tämä The Ultimate Rhetorical Question? :) Oli muuten hemmetin hyvin sanottu. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
paice60: En mä tappelekaan vaan yritän saada rakentavaa keskustelua. Asiahan lähti liikkeelle siitä että aivan selvästi ymmärsit väärin Bolt Shooterin kommentin joka ei liittynyt millään lailla tanssijoihin vaan oli vastaus Isojussille. Ja sitäpaitsi teen aina hommani niin hyvin kuin pystyn olosuhteisiin nähden jotka ovat nyt aivan mainiot eli nyt kulkee hienosti. En ymmärrä miten epäily Jussin selviytymisestä jossain simppelissä sointukierrossa korreloi tanssijan askeleihin? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
paice60 04.04.2009 02:04:21 | |
---|
baron: En ymmärrä miten epäily Jussin selviytymisestä jossain simppelissä sointukierrossa korreloi tanssijan askeleihin? Itsehän sen aloitit. En ymmärrä minäkään ja menen nyt nukkumaan että jaksaa mennä aamulla rinteeseen. Öitä. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
baron 04.04.2009 02:06:46 (muokattu 04.04.2009 02:10:01) | |
---|
paice60: Itsehän sen aloitit. En ymmärrä minäkään ja menen nyt nukkumaan että jaksaa mennä aamulla rinteeseen. Öitä. OK, vedetään ens miitissä Giant Steps mutta ei odoteta kenenkään tanssivan tai ainakaan kehuvan että oli kiva tanssia! Edit: Kyllähän nuo tanssijat on oikeassa: Aina kun ne esittää joitain toiveita tanssimuusikoille, saavat aikaan primitiivireaktiot meissä. Sviddu: Me osataan tää homma, hyppikää miten haluatte, mutta musa menee näin!!!! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Bolt Shooter 04.04.2009 02:16:05 (muokattu 04.04.2009 02:27:01) | |
---|
En ymmärrä miten epäily Jussin selviytymisestä jossain simppelissä sointukierrossa korreloi tanssijan askeleihin? Luetun ymmärtämistä, hyvä Baron. Vastasin vain sekä Isojussin, että Päiviksen provosoiviin kommentteihin: Päivis: Bolt Shooter: Sitäpaitsi, nopeat foksit ovat aina olleet sitä tanssilavojen swingiä. Niinpä. Ja nyt olisi mahdollisuus laajentaa tätäkin asiaa. Vai mennäänkö jo nyt suorituskyvyn ylärajoilla? Isojussi:päivis: Niinpä. Ja nyt olisi mahdollisuus laajentaa tätäkin asiaa. Vai mennäänkö jo nyt suorituskyvyn ylärajoilla?... Ai että tais tämähtää nappiin.... plussaa ja halaus. Isojussi Steelysamille: Nää saattaa olla kuule hyvinkin samalla puolella sun kanssa suhteessa perushumpaturkuttajapelimanneihin. Provoiluihin vastataan faktoilla eikä millään tosiasioilla. ;) Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile. |