toxic 08.02.2004 22:40:49 | |
---|
siis kaikkiin reikiin stratossasi Aijaa! Nyt vasta kerroit! |
jarkk0- 21.02.2004 21:47:01 | |
---|
hyvä niksi toi kännykän taka kuoren takana täytyy koittaa jos ne siel säilys :) |
Tää on ihan oikeesti tärkeä keskusteluaihe. Oltiin innolla studiossa äänittämässä ja kaikki näytti hyvältä mutta ei kellään sattunu olemaan yhdenyhtä plektraa mukana.(eikä studiossakaan) Siinä sitten tuli kokeiltua koko skaala kolikon ja jugurttipurkinleikkauksen väliltä mut tulosta ei syntyny. Pitäkää ihmiset huoli plektroistanne se helpottaa elämää kummasti. Se kaulakoru on hyvä,,toimii "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
Mirrinsane 24.02.2004 15:08:38 | |
---|
Minultakin löytyy tuo läpykkä kaulasta, hyvin siinä pysyy, vaikka en olekaan vähään aikaan pystynyt kitaraa soittamaan, kun on noita ranteita tullut murrettua parikin kertaa, niin, että oikein kestä soittamista. Tuossa omassa kuvassakin se näkyy, siinä on kanssa vieressä pieni hopeinen sydän. Vinkki, jos takissa on povari, niin siihen voi ommella/laittaa tyttöystävän ompelemaan sisäpuolelle pienemmän taskun. c'mon baby light my fire |
DJ Lattialuukkukoira 24.02.2004 18:15:35 | |
---|
Dunlopin Jazz III on korkeinta asiaa!! Minulla yleensä plekut säilyy oikeassa takataskussa. Siiihen olen tottunut. Styrkkarin päältä löytyy myös yleensä aimo kasa muovia... Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
srgi 03.12.2004 19:06:28 | |
---|
Tulppien alle mahtuu helposti ainakin 3milliä tavaraa, enemmänkin mutta silloin kansi painaa tulpat lyttyyn :( Mahtuuha sinne vaikka mitä ja kuinka paljo mut kansi ei enää mahu kiinni. :P Heavy on paskimmillansakkin parasta. |
Kitaravirtuaali 04.12.2004 14:00:35 | |
---|
Akustisen lärppäpleku on Samickin kielten välissä, ja kolme muuta plekua (kaikki erilaisia) kulkevat sitten aina kulloistenkin housujen pikkutaskussa. |
seventh son 04.12.2004 19:26:55 | |
---|
mulla on kans aina kännyn kuorien välissä yks pleku, mutta pyrin aina pitämään jonku muun mukana... se on ihan niinku varalta.... sitte on korvatulppa laatikossa ja housujen taskuissa ja lompakoissa jne.... mutta tuo kännyn kuoressa juttu todellakin toimii, kunhan sitä ei jatkuvasti käytä, vaan pyrkii pitämään jonku muun aina mukana ja sitte jos joutuu käyttään nii muistaa pistää takas.... mulla on vaan yks pleku hävinny sieltä (Varmaanki ittekseensä hypänny poies sieltä välistä) :D life is pain...
get used to it. |
punk 05.12.2004 16:33:20 | |
---|
kannattaa pitää plekut yhessä paikassa ja pitää lukua niistä. :) we fight to live we live to fight |
SG-mies 08.12.2004 13:48:59 | |
---|
"SG ja Marsu ne yhteen soppii.." *lalala* |
Juunas666 08.12.2004 23:54:57 (muokattu 08.12.2004 23:56:23) | |
---|
Persaukkoon pleku, eiköhän pysy säilössä. |
SG-mies 09.12.2004 12:19:11 | |
---|
Niin ja sen plekupidikkeen voi myös liimata otsaan. Velcra-tarrat pitää! Jos ei niin sitten J-teippiä pään ympäri. "SG ja Marsu ne yhteen soppii.." *lalala* |
Kampuzzjeah! 09.12.2004 13:23:37 | |
---|
Persaukkoon pleku, eiköhän pysy säilössä. no joonaspa repäs. minä pidän plekuja lompakon kolikkopuolella. Suomen karhu elämöi,Nosti kämmentä ja löi. |
rock_girl 21.12.2004 16:17:58 | |
---|
se kännykän takakuoren ja kännyn välis säilyttäminen on kyl hyvä juttu, mä käytän sitä itte.. Do what you want, and do it with love. |
shagriml 21.12.2004 17:19:46 | |
---|
Laittaa syljellä otsaan kiinni... Yks mun entinen musaope teki aina niin...Saattaa kyllä vähän herättää hilpeyttä jossain kadulla kun kävelee pleku otassa... mulla on lihavana ihmisenä niin rasvanen otsa että pysyy pullonkorkit, plekut ja mikä vaan liimaantuneena hyvin kii ilman sylkeekin :) joskus lämin varmaan 10 kpl kaljapullon korkkeja otsaan, ois se ku ois unohtanu ja lähteny kadulle :) mut empä soita itse plektralla ja tuskin pystyisinkään soittamaan sillä aina ne katoaa ! kerrankin ostin/sain 30 kpl satsin ja joka kerta ku musaliikkeessä kävin ni tuli muutama pleku tivattuu kaupan päälle ja nyt ei oo yhtään tallessa. |
L.C.F 25.12.2004 18:45:19 | |
---|
Hmm, mulla on aina pleku lompakon kolikkolokerossa. Samoin! Pastilli? |
pliksu 05.01.2005 12:04:14 | |
---|
Kotioloissa maalarinteippi liimapuoli ylöspäin johonkin hyllynreunaan ja siihen länttää soiton jälkeen. Näin hoidin itse asian. Hyvin toimii. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want |
thedarkness 06.01.2005 20:07:13 | |
---|
kukkarossa kolikoiden seassa ja viritysmittarin paristokotelossa |
...And Justice For All 19.01.2005 21:01:28 | |
---|
Mä kun hukkaan aina plekuni niin oon ottanu tavaks pitää mukana plekuja joka taskussa, lompakossa, kännykän kuorten alla, lätsän hikinauhan alla... :D ja silti suurin osa hukkuu!! ...And Justice For All |
trashed_finland 05.02.2005 15:15:11 | |
---|
Itseäänhän siinä saa syyttää, mutta multa jää aina plektrat lojumaan pitkin kämppää josta kissa sitten siistinä eläimenä kantaa ne ulos (menee muuten kynät, pyyhekumit, suunnilleen kaikki tv:n kaukosäädintä pienemmät. Jos vaan laittaa niitä plektroja housuntaskuihin niin tietää ainakin mistä etsii. Joo. Kiitos. Always do sober what you said you'd do drunk. That will teach you to keep your mouth shut.
(Ernest Hemingway) |