Silppuri 01.04.2009 08:30:55 | |
---|
Se että asuu Turussa ei tee ihmisestä turkulaista, kokeilkaa vaikka! :D Mä tunnen yhen Tampereella asuvan turkulaisen. (Täysin turha kommentti...) "I havent slept since I woke up." |
jyrkalt 01.04.2009 09:40:33 | |
---|
Ja mää tunnen pari turkulaista misua jotka on ollu mun luona yötä. *köh* |
J.Hollström 01.04.2009 09:42:36 | |
---|
Spiral: Mikit oikein, paitsi että koko ajan tallamikkit käytössä. Mut mä tunnistin sen kaulamikinkin vaikka ei ollu ees päälä. Pankees paremmaks. Koiranpaska on parasta. |
Sensonic 01.04.2009 09:47:15 | |
---|
bonecrusher: Yhtä hyvä ketju kuin autopalstalla jossa postataan kännykkäkameralla otettu kuva jostain auton konehuoneesta sekä nopeusmittarista kun sinne on kellotettu 240kmh ja lopuksi kysytään... ARVAA MITKÄ AHDOT MULLA ON? Who cares? :) 1,5 bar? :-) Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Deluxe Broken Wings,
Landola F6/Cut
+ roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-) |
jomppu 01.04.2009 10:33:01 | |
---|
Kitarana Les Paul-tyyppinen ratkaisu ja vahvarina Marshallia, bassoa enempi kun trebleä. Piuhaa veikkaisin langattomaksi, kun kerta sen kohdalla oli hymynaama. Mitä tästä voi voittaa, ja ilmoitetaanko voittajille henkilökohtaisesti? |
Spiral 01.04.2009 11:34:26 | |
---|
Johann Onn: Kitaran mikit: Humpparit ja 2 kelaa. Rytmikitaroissa tallamikit, leadissä kaulamikki. juki68: Mikit: Tesla jomppu: Kitarana Les Paul-tyyppinen No niin, eihän se ihan niin mahdotonta ole kun tulee kultakorvat paikalle! Yllämainitut siis tähän asti oikein. Piuhana joku ihan peruspiuha, aloitusviestissä se oli tarkoitettu vitsiksi ja viittaukseksi siihen että kaikenlaista voi arpoa. Vahvistin voi olla vaikea,mutta sitä voisi ainakin pohtia, onko kyseessä putki, trankku vai mallinnos? Ja jos joku osaa tarkentaa niin mikäs siinä. Mitä tästä voi voittaa, ja ilmoitetaanko voittajille henkilökohtaisesti? Virtuaalikitarakamajortikkaa, ja sitähän täällä monilta uupuu, tai ainakin pelätään sen kutistumista. Ei oo uskallusta ns. "put one's money where one's mouth is". |
McNulty 01.04.2009 11:35:37 | |
---|
Spiral: Sinäkin näköjään ihan tarpeeksi että viitsit tulla kommentoimaan. Miljardit kärpäset eivät voi olla väärässä... Jos ei kiinnosta niin miksi ei sitten voi antaa ketjun painua unholaan turhan pätemisen sijasta. Kukakohan se täällä nyt taas pätee :) Ihmeellistä nillitystä. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Spiral 01.04.2009 11:45:34 | |
---|
bonecrusher: Miljardit kärpäset eivät voi olla väärässä... Kukakohan se täällä nyt taas pätee :) Ihmeellistä nillitystä. Te ootte kyllä juccizen kans varsinaisia verbaaliakrobaatteja, niin taidokasta vittuilua että heikoimpia ala-asteen oppilaita hirvittää. Pätemistä on nimenomaan se, että kun ei itse uskalleta paljastaa tietämättömyyttään ja puukorvaisuuttaan, tullaan tänne äkkiä kertomaan että se on mahdotonta ja "ei tää oo edes hauskaa ja mun äitillä on yhtä iso penis ku teidän isillä ja sen nimi on jorma ja se pieksää teidän isit eikä siten voi tämmösiä ketjuja tehä!" |
J.Hollström 01.04.2009 11:54:22 | |
---|
Jucciz: Kuten totesin, turkulainen idea. Eikös tää koko m.net ole sieltä kotoisin? Koiranpaska on parasta. |
Dunga 01.04.2009 11:57:54 (muokattu 01.04.2009 13:23:31) | |
---|
Oiskohan mallintavaa värkkiä käytössä? Pod X3 - Soldano mallinnus ja joku muu rinnalla? War... war never changes. |
pekurides 01.04.2009 12:37:44 | |
---|
Minä veikkaan Vamp keinomunuaista. ikinä en ole kuullut tai kokeillut..... joskus näin juutuubissa videopätkän missä taisi sama veijari vedellä Wolffilla/vamp ja taisi samansuuntaiset kurnutukset olla:=) ihan peruskiva, omaan makuuni aivan liian kuiva. kyllä tuo arvailu voi olla aika heikkoa ellei juurikin satu kohdalle sellainen vehjes mikä on itelle hyvinkin tuttu.... Mutta ihan piristäviä tämmöset , varsinkin jos sattuu joku oikein messevä saundi löytymään ja sen loihtii kohtuuhintaisilla laitteilla.... no ne kalliit klipit vasta mielenkiintoisia olisivatkin. (toisaalta buutiikkipelit vativat arvoisensa äänitykset että kehtaa jättää arvosteltavaksi.....) Tunteella päin vittua. |
McNulty 01.04.2009 12:50:05 (muokattu 01.04.2009 12:55:03) | |
---|
Spiral: Te ootte kyllä juccizen kans varsinaisia verbaaliakrobaatteja, niin taidokasta vittuilua että heikoimpia ala-asteen oppilaita hirvittää. Pätemistä on nimenomaan se, että kun ei itse uskalleta paljastaa tietämättömyyttään ja puukorvaisuuttaan, tullaan tänne äkkiä kertomaan että se on mahdotonta ja "ei tää oo edes hauskaa ja mun äitillä on yhtä iso penis ku teidän isillä ja sen nimi on jorma ja se pieksää teidän isit eikä siten voi tämmösiä ketjuja tehä!" Voi meidän pientä Spiraalia. Etkö ole saanut tarpeeksi huomiota lapsuudessasi vai mistä tämä nyt kumpuaa? Pointti oli lähinnä siinä, että se on ihan paskahailee mitä me veikkaillaan. Ketä kiinnostaa ja vaikka kiinnostaisikin niin mitä merkitystä sillä on. Jos sua niin kovasti kaivertaa tuo asia niin veikkaan kuuntelematta klippiäkään että: Gibson Les Paul Studio Marshall JCM800 nuppi Marshall 1960A 4x12" kaappi Ibanez TS-808 Tube Screamer ja ihan vitun paska soittaja... Happy now? PS. ihan yhtä hyvä veikkaus on Tensonin akustinen, ESP:n uusin kuvasto, Fiat 127 ja Andy Kaufman. no ne kalliit klipit vasta mielenkiintoisia olisivatkin. (toisaalta buutiikkipelit vativat arvoisensa äänitykset että kehtaa jättää arvosteltavaksi.....) Sitä vähän veikkaankin, että tässä on nyt jollain vain omituinen pätemisen tarkoitus. Jotain koitetaan nyt todistella ja kaivamalla kaivaa, sieltä missä ei ole yhtään mitään. Tää on vähän kuin tyhjä arpa, jossa threadin aloittaja vetää herneen samantien nenään kun joku ilmoittaa hälle kuinka typerää tai turhaa moinen arvuuttelu on. Veikkauksen pelit on ihan erikseen... The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Dunga 01.04.2009 13:07:37 | |
---|
Aloitusviestissä mainittu leikkimielisyys on tainnut unohtua, kun on pipot noin kireellä. War... war never changes. |
J.Hollström 01.04.2009 13:13:13 | |
---|
Void: Aloitusviestissä mainittu leikkimielisyys on tainnut unohtua, kun on pipot noin kireellä. Eli ihan normaalia kitarakama-palsta osastoa. Seuraavaksi noi pahimmat alkaa lähettelemään toisilleen solvaavia pikaviestejä. Koiranpaska on parasta. |
Antti1 01.04.2009 13:18:40 (muokattu 01.04.2009 13:22:31) | |
---|
Void: Aloitusviestissä mainittu leikkimielisyys on tainnut unohtua, kun on pipot noin kireellä. Jepjoo, niin vaikuttais. Mullei oo aavistustakaan mikä vois tommoselta kuulostaa, mutta kokeilen jotain jolla saattaisin ite saada aikaan vastaavanlaista. Toisaalta siinä kuuluu niitä harmoonisia (ei sikäli vaikuttais podilta tms.), mutta sit taas kovin kovin kuivakka soundi... Mä veikkaan, että Tech21 Trademark linjaan soitettuna jonkun sd-1 tai ts -tyylisen od-polkimen kanssa. 57:lla mikitetyltä tuo ei ainakaan mun mielestä ihan välttämättä kuulosta, kun ylämiddle on hitusen erilaisen oloinen. Vai onko tätä equtettu jälkeenpäin? Kenties 58 vois olla, samanhenkisyydestään huolimatta vähempi radikaali piikki siinä tienoilla? Kitara mun mielestä ei kuulu tuosta hirveän selkeästi läpi (tai jos kuuluukin, niin mä en oikein tunnista sitä tosta soundista), mutta heitän lehmusrunkoisen tuplahumpparikitaran. Oisko aktiivimikkejä kiinni skebassa? Toi vähempigaininen nakutus puolivälissä sai vaan sellaisen fiiliksen aikaan. Ei kuitenkaan EMG:t. Koska oikea vastaus muuten paljastetaan? EDIT: Mikit olikin paljastettu jo. Voih, metsään meni vähintään siltä osin. "I did not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
jyrkalt 01.04.2009 13:19:44 | |
---|
Mulla olis täällä verenpainelääkkeitä. Anyone? |
bonecrusher: Pointti oli lähinnä siinä, että se on ihan paskahailee mitä me veikkaillaan. Ketä kiinnostaa ja vaikka kiinnostaisikin niin mitä merkitystä sillä on. Eikö se yksi viesti riitä ilmaisemaan, että sinua ei kiinnosta? Selvästi kuitenkin joitakin kiinnostaa, sillä onhan noita veikkauksia tullut. Voit muuten mennä samantien tonne mediapalstalle kertomaan kuinka paljon sinua kiinnostaa "Arvaa leffa kuvan perusteella" - ketju. Samaa arvausleikkiähän sekin on. Myhiö. You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in. |
jomppu 01.04.2009 13:26:38 | |
---|
No voip siinä vahvarissa olla putki, tai voip olla olemattakin. Veikkaan että on! Hyvää soittoa oli muuten siinä näytteessä. Minun mielestä tälläiset arvuuttelu leikit on mukavia. Ja eräille keskusteluun osallistuneille suosittelisin lukemaan keskustelualueiden säännöt ennen seuraavaan keskusteluun osallistumista. |
pinballwizard 01.04.2009 13:39:20 | |
---|
Ei oikeen tuo aiempi kinastelu kuulu muusikoiden.netin tyyliin minusta. Mutta kieltämättä on hyvin vaikea saada näytteestä irti millaisella kalustolla se soitetaan, sillä kitarakamoja on maailma väärällään. Spiralin ketjun solvaaminen on kuitenkin minusta hölmöä, ajatus on pohjimmiltaan ihan hauska. Tosin sellaisen parannusehdotuksen voisin heittää ketjuun, että peruspohja saundin rakennuspalikat kerrottaisiin valmiiksi(kitara, vahvari) ja laitettaisiin näyte siitä sellaisenaan, sitten saundiin lisättäisiin jotain (chorus, overdrive...uusi näyte) ja tämä tulisi arvata. :) Hyvää Elämää... |
Antti1 01.04.2009 13:47:17 | |
---|
Eäh, kun kaikki arvattavaksi vaan. Sellainen idea kuitenkin, että vastaus valmiiksi näkyviin jonnekin, josta sen voi halutessaan tarkistaa. Oisko mitään laittaa vaikka jäsenkuvauksen viimeiselle riville oikea vastaus? Vois sitten oman arvauksen jälkeen käydä sen katsomassa sieltä, eikä tarvitse etsiä vastauksia sekalaisen skeidan joukosta. "I did not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |