Aihe: Sleazy Dream : Going Down
1
NORTON
25.02.2004 12:59:40

Bändin nimi: Sleazy Dream
Kappaleen nimi: Going Down

URL: http://www.oktanet.fi/personal/ottoside/goingdown.mp3 (Mp3)

"Sweet Dreams"

Teillä on todella kovaa kamaa. Mä olen kyllä ihan fani. Toivon että saatte pärstänne pinnalle nopeasti, sillä Suomessa ei kunnon rock-bändejä turhan paljon ole.
Anteeksi!
NHR
26.02.2004 01:12:39

On tämä oikein hyvää tavaraa lajissaan. Hyvä kertosäe, tarttuva, mutta ei kovin kliseinen. Laulun kasarityylinen revittely miellytti. Säkeistöissä sen toisen kitaran efektointi (mikä lie) taisi olla ainoa, josta en tässä oiken pitänyt. Muuten hyvä.

Jaa, no, ehkä tuossa slide-soolossa hiukan jotain tarkentamisen varaa saattaisi olla...
Jaa niin, basso pitäisi virittää, on se aika vuodesta. - Jonte
ragamuffin
02.03.2004 10:36:09

Teillä on todella kovaa kamaa. Mä olen kyllä ihan fani. Toivon että saatte pärstänne pinnalle nopeasti, sillä Suomessa ei kunnon rock-bändejä turhan paljon ole.

Kiitoksia erittäin paljon, lämmitää pitkätukan kylmää sydäntä. Me nauhotettiin toi demo kokonaan treenikämpällä ja miksattiin kotitietokoneella ja tarkotuksena olis saada pukattua uus demo mahdollisemman pian ulos...
No saa nähä, suunnitelmat muuttu sitä mukaa ku niitä ehtii tehä!!!
Timo JM
02.03.2004 11:20:55 (muokattu 02.03.2004 11:23:23)

Osa äänimatskusta ui vähän turhan suurissa kaiuissa. Laulussa Scorpparimeininkiä. On muuten toisinpaikoin turhan alhaalla. Ehkä reilumpi kompressointi olisi pitänyt tasot paremmin kohdallaan. Laulusoundia olisi voinut myös tukevoittaa tuplauksella miksausvaiheessa.

Kyllähän tällainen perinteisempi kama uppoaa keski-ikäiseen rokkipoikaan ihan mukavasti. Totuuden nimessä on kuitenkin todettava, että tästä on aivan turha hakea mitään persoonallista.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt