Aihe: Lynyrd Skynyrd Suomeen!
1 2 3 4 5
Regalis Apertura
28.03.2009 19:46:49
Jaahas. Heh aikas pienen tuntuinen lava äijillä;)... Jotenkin tuli mieleen joku ostoskeskus-keikka (ainakin porukka kulki viereistä portaikkoa pitkin). Missäköhän lie kuvattu? En tiennytkään muuten että coveroivat Beatlesiakin;)...
HaloOfFlies
28.03.2009 21:30:58

Regalis Apertura: Jaahas. Heh aikas pienen tuntuinen lava äijillä;)... Jotenkin tuli mieleen joku ostoskeskus-keikka (ainakin porukka kulki viereistä portaikkoa pitkin). Missäköhän lie kuvattu? En tiennytkään muuten että coveroivat Beatlesiakin;)...

Tuohan oli kuvattu Simple Man Cruisella, jossa Skynyrdkin soitti. Eli laivalla tuossa soitettiin.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
StJerky
31.03.2009 11:38:59 (muokattu 31.03.2009 13:10:02)
arppah8: Itse kävin katsomassa puoli keikkaa Mollyiltä Oulussa '91. Ai miksi vain puoli? No kun intissä iltavapaa loppui mortilta jo klo 00.00. Mut ei ne olisi soittaneet Fall of the peacemakersia sinä iltana kuitenkaan ko Hlubek ei ollut bändissä. Ingramin ja silloisen toisen kitaristin plekut sain muistoksi kuitenkin. Ja ovat yhäti tallessa.

Minä olin samalla keikalla ja sitten seuraavalla keikalla Virtasalmen Drag & Rock festarilla (ja vielä selvinpäin siellä). Täytyy sanoa, että silloin samalla kiertueella ollut Doc Holliday veti pitemmän korren.

Ostinpa liput tuonne Kuopion keikalle.
Musta Arkipyhä
31.03.2009 13:37:13 (muokattu 31.03.2009 13:37:34)
StJerky: Minä olin samalla keikalla ja sitten seuraavalla keikalla Virtasalmen Drag & Rock festarilla (ja vielä selvinpäin siellä). Täytyy sanoa, että silloin samalla kiertueella ollut Doc Holliday veti pitemmän korren.

Ostinpa liput tuonne Kuopion keikalle.

Joo 1991.Tosin en ollut ihan selvinpäin ,koska oli juhannus :-)

Ja Doc Holliday tais kyllä vetää pidemmän korren.Mollyssähän lauloi tuolloin vielä alkuperäissolisti Danny Joe Brown.Tosin Bobby Ingram oli jo tuolloin mukana.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
rheinone
05.04.2009 23:59:05 (muokattu 06.04.2009 00:06:52)
Mollyssähän lauloi tuolloin vielä alkuperäissolisti Danny Joe Brown.Tosin Bobby Ingram oli jo tuolloin mukana.

Eiijjumalauta mistä ne keksii tommosia junttinimiä ku Danny Joe tai Bobby Ingram? Nää kekkerithän alkaa olla ku joku 'itun Hopalong Cassidy.

E: Ööö, väärä vertaus poistettu.
Mika Kangas
02.05.2009 12:29:22
Danny Joen haamu ilmestyi viime yönä ja käski hommata lipun tai...No,tein juuri työtä käskettyä.
Molly Hatchetia odotan innolla,oikeastaan enemmän kuin Lynyrdiä.Viime aikoina olen kaivellut Mollyn uutta tuotantoa spotifysta koska uuden tuotannon seuraaminen,ei siis kuitenkaan bändin diggailu, loppui Lightning Strikes Twiceen aikoinaan jostain syystä.Ja hyvin tuntuu bändi livenä nykyäänkin potkivan.
Runar
08.05.2009 09:27:40 (muokattu 08.05.2009 09:29:25)
derringer
08.05.2009 10:11:10
Niinpä...taas putosi yksi skynyrdin soittaja.Lynyrd Skynyrd kaiketi tulee silti suomeen 20.-21.5 keikoille.Ean Evansilla diagnosoitiin paha syöpä jo loppuvuodesta ja hän ei olisi muutoinkaan ollut kokoonpanossa mukana.Tänä vuonna kuolleiden Billy Powellin ja Ean Evansin tilalla soittavat pianossa ja koskettimissa Peter Keys ja Robert Kearns bassossa.Elämä jatkuu ja varsinkin southern rock.......
Rock&Roll ,Blues but not so much Jazz...
stene
15.05.2009 10:54:50

Kuopion keikalle ollaan menossa. Oisko kellään mitään tietoa että minkä verran on lippuja myyty tuonne Kuopioon?
rheinone
15.05.2009 21:12:32
Elämä jatkuu ja varsinkin southern rock.......

Itekin tässä yrittäny kaliavatsaa kasvattaa keikkaa silmälläpitäen. Hiukset on edelleen pitkät eli mahdollinen punainen niska ei sieltä alta näy.
Mikko_-Procyon-
17.05.2009 02:05:42

Onko tietoa, että myydäänkö lippuja ovelta ja mihin hintaan?
Silver dollar forger
oulukyllosa
19.05.2009 13:57:13

Ou jee! Enää vuorokausi keikkaan ja lakonisena kommenttina vois todeta että uusia kuolemantapauksia ei oo sattunut bändissä muutamaan hetkeen.Minkähän verran lippuja on myyty Kuopion keikalle?!
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Stain
20.05.2009 16:13:04
haha, skynyrd mun takapihalla. tsekkiä kuulostavat tekevän tällä hetkellä.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
oulukyllosa
20.05.2009 16:42:57 (muokattu 20.05.2009 16:46:00)

Hauskaa.Astuin Kuopiossa hotelliin sisään muutama tunti sitten niin Rickey Medlocken kanssa törmättiin kirjaimellisesti hississä.No,puolen minuuttin pikajutustelut ja kättelyvalokuva minusta ja Rickeystä,eli hienosti käyntiin tämä keikka."Nice Hat,Maaan" tuumas Rickey Skynyrd-lippalakkipäiselle suomipojalle ku kohdattiin.

Nyt olutta ja keikalle.
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
sakkemule
20.05.2009 17:10:57
joku sanoi että 4000 lippua menny kuopioon. hesaan varmaan enemmän. hyvä että porukka käy muillakin kun britneyn keikoilla... huomenna juodaan viskiä...;)
Mika Kangas
20.05.2009 17:18:48
Pari päivää sitten kun katsoin niin ainoastaan yläpaikkoja oli tarjolla Helsinkiin,kenttä ja kaikki alakatsomot oli täyteen varattu.

Toivottavasti heittäisivät omat lempparit Searching,Needle And The Spoon ja Double Trouble.Ne jätkät kuitenkin lukee tätä...:)
Musta Arkipyhä
20.05.2009 17:49:55
sakkemule: joku sanoi että 4000 lippua menny kuopioon. hesaan varmaan enemmän. hyvä että porukka käy muillakin kun britneyn keikoilla... huomenna juodaan viskiä...;)

Hieno homma todellakin.Itseä yllätti toi luku - oli Savon Sanomissa.

Ja viskiähän juodaan tänään: Mr.Beam tuli juuri käymään ja pyysi päästä keikalle mukaan.Mikä ettei - mukava jätkä.Ainakin selvinpäin :-)
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Mikko_-Procyon-
20.05.2009 23:40:12

Jees. Aika mahtava keikka oli, ylitti omat odotukset reippaasti. Molly Hatchet taasen alitti biisien tietyllä latteudellaan. Ihan ok sekin... Skynyrdin biisilista tosin oli kuin joltain kokoelmalevyltä vetäisty. Itse aina toivoisin kuulevani jotain "harvinaista" matskua seassa. Jotain uudempaakin olisi voinut ujuttaa listaan, kuten vaikkapa mainio Voodoo lake. No, hyvä se oli silti. Eturivissä jälleen kerran, sotasaaliina Gary Rossingtonin plektra.
Silver dollar forger
Kabanossi
21.05.2009 01:43:57
Meikällä olis pari lippua myynnissä Hesan keikalle, kun kaverit joutui perumaan. Katsomo C3 riviltä 9. Pikaviestiä vaan, niin liput saa hallin edestä.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)