Tohtori Tonus 28.03.2009 01:10:23 | |
---|
Marduk - Beast of Prey. Parhain. Pitti pystyyn! |
Ottoko 28.03.2009 01:16:47 | |
---|
Tohtori Tonus: Marduk - Beast of Prey. Kyllä. Parhain. Kyllä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Tohtori Tonus 28.03.2009 01:17:30 | |
---|
Turvonnut, valmis repeämään Lastini tyydyttää tämän ruumiin janon Kuukausi haudassa Vääntynyt ja puoliksi mädäntynyt Hän oli mädänkeltainen Kusin hänen matojen täyttämään persreikään Nain mätäneviä Spermani on veristä Mädän löyhkä leijailee hänen haarovälistään Lemu oli kestämätön kun nostin hänet haudastaan Erektioni syöksee verta Tunnen sen valuvan hänen kurkussaan NIELE! Pitti pystyyn! |
Väkevämies 28.03.2009 12:07:31 | |
---|
Tää on varmaan joku Nickelbackin biisi. Veikkaan Into the night. |
Väinämöinen 28.03.2009 12:11:45 | |
---|
Tohtori Tonus: Erektioni syöksee verta Cannibal Corpse - I Cum Blood |
Tohtori Tonus 28.03.2009 12:34:01 | |
---|
Väinämöinen: Cannibal Corpse - I Cum Blood Kyseinen herkkä balladipa hyvinkin. Nekst pliis. Pitti pystyyn! |
Väinämöinen 28.03.2009 16:05:06 | |
---|
Isi lupasi lainata Mercedes Benziään, nyt olet valmis näyttäytymään kavereille. Tapaat heidät, sanot "terve vaan, enkös olekin mukava veikko?" Sitten näet rumia pitkätukkia, jotka piereskelevät, huutavat, ja haisevat pahalle. "Ovatko he todella noin lapsellisia? He saavat minut voimaan pahoin." |
Rauniotorni 28.03.2009 16:09:36 | |
---|
Stone - Get Stoned It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Väinämöinen 29.03.2009 16:17:05 | |
---|
Dismembered: Stone - Get Stoned Nose. Pistähän uutta. |
Rauniotorni 29.03.2009 18:39:07 | |
---|
Älä tuki polkuani Sinä turha seinä verestä ja lihasta Sillä olen nähnyt rakenteesti tarkasti Ja tiedän minne iskeä Suoraan sydämeen Sinne isken tikarini Mikään ei voi estää näköäni Paitsi mysteereiden tiheys Joten älä tuki polkuani Loitsusi eivät voi kahlita minua Ihmisen lakien alla En kumarru! Sillä se on pyhä Miekka jonka hautaan sinuun Se on Herra itse Joka käskee minua! It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Rauniotorni 31.03.2009 11:14:44 | |
---|
Vihje 1: bändi on ottanut nimensä Von nimisen bändin eräästä biisin nimestä. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
spinningthingintheceiling 31.03.2009 13:01:43 | |
---|
Dismembered: Vihje 1: bändi on ottanut nimensä Von nimisen bändin eräästä biisin nimestä. Watain-Sworn to the dark "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Tämähän se. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
spinningthingintheceiling 02.04.2009 22:46:47 | |
---|
Anteeksi, että kesti! Mutta nyt... Oksennuksen ääni on korviini kuin laulua nyt minulla alkaa ottaa eteen sairaudesta olen pakkomielteinen langenneiden sängyissä minä makaan fiksaatio voimisti hajua josta pidän eniten kuumeisesti kaavin ämpäreittäin jätettä kietoutuen likaisiin lakanoihin raiskaten tajuttomuuden kuoria jotta tyydytän tarpeeni valokuvaan makuuhaavoja, jotka aiheutti sairas välinpitämättömyyteni se on enemmän kuin työ,se on rakkaus kulkea näin lähellä kuolemaa kuun kuulet pysähtyneen sydämen äänen tiedät, että olen varmasti lähellä kun noutajan sirppi on vedetty kotelostaan olen aina tietoinen toivon, että voisin vedellä näistä naruista kuolemassa on parempia asioita hoitovirhe olkoon ikuisesti katkera nimeni mutta yksi jokimiehen kolikon heitto voi lähettää sinut kirkuen hautaasi "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
spinningthingintheceiling 04.04.2009 22:50:20 | |
---|
Tämä yhtye oli tämän vuoden FME:ssä esiintymässä ja heillä oli riveissään uusi kitaristi. "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Ottoko 04.04.2009 23:51:21 | |
---|
The Black Dahlia Murder - Virally Yours Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
spinningthingintheceiling 05.04.2009 00:16:10 | |
---|
Ottoko: The Black Dahlia Murder - Virally Yours Kylläh. neeeekst. "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Ottoko 05.04.2009 01:19:17 (muokattu 05.04.2009 01:20:18) | |
---|
Syvä, vihreä, tumma kaaos Sokeutettuna juoksen alas näitä polkuja Sydämestäni tiedän ne Ne johtavat tuulisille kallioille Vankasti ne seisovat veden reunan yläpuolella Elämättöminä Ah.. Olen kaivannut ollakseni yhtä tämän kanssa Silti, vedet kutsuvat nimeäni Vihaan lihaani Sen ulottuvuus myrkytti sieluni epäilyksellä Se pisti minut kyseenalaistamaan Itseni olemuksen Orjia ovat ne tästä maailmasta Annettuna vapauden asettaa ketjut Mestarin päälle Susi ei ole enää vapaa Irroita ketjut ja tule luokseni Palaan tuulisille kallioille Ne todella loistavat voimasta Vaikka en mitään oppinut Voimalla minä palan... Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Phenom991 05.04.2009 01:33:56 | |
---|
Emperor - With strenght I burn. |
Ottoko 05.04.2009 11:21:36 | |
---|
Phenom991: Emperor - With strength I burn. Oikein, mahtava biisi. Uutta vaan putkeen. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |