Aihe: Kuka soittaa neljällä sormella?
1 2 3 4
lfc
23.02.2004 20:17:48
maidenin Harris soittaa neljällä sormella ...itse kovasti harjoittelen, nyt menee jotenkii kolmella sormella...

Harris soittaa ainakin minun tietojeni mukaan vain kahdella sormella. Näin hän on ainakin vastannut kun asiaa on häneltä kysytty. Toisaalta livevideoissa ja livenä näyttää aivan siltä kun hän käyttäisi ainakin kolmea sormea. Luultavasti muut sormet vain heiluvat mukana, mutta eivät osallistu näppäilyyn.
Life is a game, that's never too lame.
Keny
24.02.2004 10:31:41
Gary Willis soittaa kolmella sormella aika näppärästi.Kandee käydä kattomassa sen sivut.
Ite oon jonkun verran treenannu kolmen sormen käyttöö mutta kun oon saannu oppini kontran varressa niin siitä on kyll jäänny se kaks sormi tekniikka selkäytimeen.
Jousen käyttö onki sit ihan eri juttu,siinä on sit kaikki sormet pelissä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
paavi
24.02.2004 16:55:52
Mä käytän näppäilykädestä kaikkia paitsi pikkurilliä (tai no pikkurilliä hyvin harvoin, jos itsekseen näppäilee sointuja tms.). Otelautakädestä käytän kaikkia painamaan kieliä paitsi peukaloa. Soittotaito nyt on sitten vähän mitä on. Musiikkinäytesivulta löytyis vaikka sellainen biisi kuin 1ja1ainoa.mp3 (raakamiksaus). Enpä tiedä, miten soittaisin sen paljon vähemmillä sormilla...
I know the pieces fit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)