Aihe: Turku Bandstand 2009
1 2
miffe
30.03.2009 16:22:30
Bonham: Kolmen kärki tais olla (Jaloviina saattaa sumentaa muistia):

Apple
Kiveskives
Menoplay

Sitä minä ihmettelen, että nyt tänä ja viime vuonna ovat voitot menneet bändeille, joiden soitto on teknisesti (ja muutenkin) hyvää (toinen progea ja toinen sinne suuntaan), MUTTA, iso MUTTA, lauluosasto kaipais reilusti parantamista.

Vähän miksaustiskin takana meinaa korventaa, kun chekissä pyytää laulamaan ja kaiffari yrittää kuiskata siihen mikkiin puujalkavitsiä. Toisaalta ei sieltä sen lujempaa keikan (Half Apple) aikanakaan tullut (virveli ja pellit vuosivat mikkiin lujempaa).

Tämä siis Vimman välierässä.

Ja niiden mun hoitaman kolme välierän perusteella omakohtaisesti se viimeinen välierä oli vähän kuin finaali, koska sieltä ne mun mielestä kolme parasta bändiä löytyivät. Ehkä olen yhden pumpun suhteen puolueellinen, mutta silti. Raati on puhunut ja yhdyn kyllä voittajan suhteen siihen.
turkulainen
Bonham
30.03.2009 17:53:11
miffe: Sitä minä ihmettelen, että nyt tänä ja viime vuonna ovat voitot menneet bändeille, joiden soitto on teknisesti (ja muutenkin) hyvää (toinen progea ja toinen sinne suuntaan), MUTTA, iso MUTTA, lauluosasto kaipais reilusti parantamista.

Vähän miksaustiskin takana meinaa korventaa, kun chekissä pyytää laulamaan ja kaiffari yrittää kuiskata siihen mikkiin puujalkavitsiä. Toisaalta ei sieltä sen lujempaa keikan (Half Apple) aikanakaan tullut (virveli ja pellit vuosivat mikkiin lujempaa).

Tämä siis Vimman välierässä.

Ja niiden mun hoitaman kolme välierän perusteella omakohtaisesti se viimeinen välierä oli vähän kuin finaali, koska sieltä ne mun mielestä kolme parasta bändiä löytyivät. Ehkä olen yhden pumpun suhteen puolueellinen, mutta silti. Raati on puhunut ja yhdyn kyllä voittajan suhteen siihen.

Joo, kun homma arvotaan ja bändit on erissä sen mukaisesti, sattuu ikäviä osumia... mutta ei tässä yksikään akti noteeraamatta jää...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)