Aihe: Floyd Rose tallan ankkuritappien paikkojen mittaus
1
darkus
29.03.2009 18:20:12 (muokattu 29.03.2009 19:36:27)
Miten mittaan fiksusti ankkuritappien paikat floikalle? Bodyssa tällä hetkellä blokille kolo. Floikasta ei tule upotettua.

Arvelin että on fiksumpikin tapa kuin toivotaan toivotaan menetelmä jota käytin tossa valkosessa joten kysyn mielummin neuvoa. =D

EDIT: Ja vielä kyssäri, notta mikä tallapalan mukaan se intonaatio kannattaa mittailla jotta kaikille kielille riittää varmasti säätövaraa?

kiitos

-darkus
Be the devils own, Lucifer`s my name!
darkus
30.03.2009 18:15:02
Kiitos. Nyt mä tiedän vaan tappien etäisyyden toisistaan, mutta en vielä tiedä miten saan ne reijät porattua niin että tallan ollessa paikallaan kielet osuvat nätisti otelaudalle. Kerrotko että miten itse asensit floikan tuohon horizonin näköiseen?
Be the devils own, Lucifer`s my name!
kannibal
31.03.2009 11:52:49

darkus: Kiitos. Nyt mä tiedän vaan tappien etäisyyden toisistaan, mutta en vielä tiedä miten saan ne reijät porattua niin että tallan ollessa paikallaan kielet osuvat nätisti otelaudalle. Kerrotko että miten itse asensit floikan tuohon horizonin näköiseen?

Mä mittasin vain keskikohdan kitarasta ja tulostin tarrapaperille 1:1 piirustuksen (mittasin piirustuksen mitat ) . Merkkasin siihen keskikohdan ja laitoin intonaatiomitan mukaan tarran paikalleen ja merkkasin pisteillä kitaraan ,tarra pois ja porausta perään.

terveisin Hannu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)