cali maar 28.03.2009 23:04:18 | |
---|
olen huomannut että Speakin piuhoja on eri liittimillä, esim , thomanilla niitä saa NEUTRIK tai SPK.. SPK näyttää halvemmalta mutta miten on todellisuus? pitäisi ensi viikolla hakea uudet piuhat mutta mietin noiden eroa.. neutrikissa on sellainen muovi lukko, mutta SPK:ssa on sellainen metalli väkänen.. onko mitää eroa ees ylipäätään.. |
stnprkl 28.03.2009 23:15:18 | |
---|
cali maar: olen huomannut että Speakin piuhoja on eri liittimillä, esim , thomanilla niitä saa NEUTRIK tai SPK.. SPK näyttää halvemmalta mutta miten on todellisuus? pitäisi ensi viikolla hakea uudet piuhat mutta mietin noiden eroa.. neutrikissa on sellainen muovi lukko, mutta SPK:ssa on sellainen metalli väkänen.. onko mitää eroa ees ylipäätään.. Veikkaisin et menee just toiste päin. Ei mee meinaan neutrikkia tullu muovilukituksella vastaan sen jälkeen kun poistivat valikoimista sen mallin missä se lukitus oli semmonen kierrettävä muoviholkki. Viltsu
audiokantaja |
Sytem 28.03.2009 23:45:49 | |
---|
|
stnprkl 29.03.2009 02:57:43 | |
---|
Viltsu
audiokantaja |
miffe 29.03.2009 05:08:16 | |
---|
stnprkl: Veikkaisin et menee just toiste päin. Ei mee meinaan neutrikkia tullu muovilukituksella vastaan sen jälkeen kun poistivat valikoimista sen mallin missä se lukitus oli semmonen kierrettävä muoviholkki. NL2FC on muovilukituksella. turkulainen |
stnprkl 29.03.2009 16:52:41 | |
---|
miffe: NL2FC on muovilukituksella. Niinpä tosiaan. Niin harvoin vaan tulee noita kakskarvasia vastaan ettei muista. Viltsu
audiokantaja |
cali maar: olen huomannut että Speakin piuhoja on eri liittimillä Osta Neutrikit (NL4FX), vähemmän huolia ja murheita, enemmän aikaa löhötä vaikka saunassa kaljalla. -Paavo |