Rauniotorni 26.03.2009 20:11:45 | |
---|
Eipä tule itse tuota radiota pahemmin käytettyä niin eipä tuo oikeastaan haittaa, onneksi kaikki muu on edelleen ilmaista. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Booombox 27.03.2009 18:40:10 | |
---|
Kouhtuu kunniotettavat 30 000 meni tänään rikki. Käyttäjänä oon ollu 2007 vuoden Elokuusta. Hip hei! Get your money for nothin' Get your chicks for free |
Eero Laine 27.03.2009 22:29:08 | |
---|
kassper: No perhana. Just sain aikaseks kirjautua tuonne tässä muutamia päiviä sitten :D Just my luck... Nooh, katotaan, jospa tuo kolme evroa ei olis liikaa. Toisaalta spotify houkuttelee kyllä laajemmalla tarjonnalla... Kassellaan. Eivät ne sulje toisiaan pois, Last on ensisijaisesti tilastointiohjelma ainakin minulle. En vieläkään tajua mitä merkitystä sillä on, mitä bändiä on mitäkin määriä kuunnellut, mutta kummasti se jaksaa kiehtoa. |
Trendkeel 28.03.2009 18:44:43 | |
---|
Kymmenen tuhatta täyteen, ei mitään hajua mistä lähtien on tullut kuunneltua. Mitä tässä oon katellu, niin keskimäärin neljä levyä tulee kuunneltua päivässä + mahdolliset erilliset biisit. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Torniojaws 28.03.2009 18:53:00 | |
---|
Maidenisti: Kymmenen tuhatta täyteen, ei mitään hajua mistä lähtien on tullut kuunneltua. Se lukee siinä määrän vieressä: "n plays since (päivämäärä)". |
Trendkeel 28.03.2009 19:09:06 | |
---|
Torniojaws: Se lukee siinä määrän vieressä: "n plays since (päivämäärä)". Niin no, tunnuksen avasin 21 päivää sitten, eli aikamoista tahtia erittäin lyhyitä kipaleita ilmeisesti on tullut luukutettua :) Oliskohan tää kone jotain kolme vuotta vanha, viimeisen muutaman vuoden aikana tätä musiikkia on tullut kuunneltua enempi koneelta. Mutta eihän tuolla niin väliä ole, kunhan toi nykyinen luku vaan jatkaa kasvamista. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Karipiirto 28.03.2009 19:19:00 | |
---|
koska toi maksuhösmä alkaa? Vai onko jo alkanut? Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
Jokapaikanapina 28.03.2009 19:35:53 (muokattu 28.03.2009 19:40:14) | |
---|
Maidenisti: Niin no, tunnuksen avasin 21 päivää sitten, eli aikamoista tahtia erittäin lyhyitä kipaleita ilmeisesti on tullut luukutettua :) Oliskohan tää kone jotain kolme vuotta vanha, viimeisen muutaman vuoden aikana tätä musiikkia on tullut kuunneltua enempi koneelta. Mutta eihän tuolla niin väliä ole, kunhan toi nykyinen luku vaan jatkaa kasvamista. Tuskin 10 000 tulee 21 päivässä ilman että oot siinä alussa klikannu että lisää koneen oman kirjaston laskut last.fm:ään ;) EDIT: Typo. Sun pitäis kuunnella noin 475 20-sekuntista piisiä päivässä jotta pääsisit noihin lukemiin :D Ja noin lyhyitä piisejä last.fm-ohjelma ei ittessää scroblaa. Kuinka lyhyitä piisejä se muuten scroblaa? |
Hipelius 28.03.2009 19:59:15 | |
---|
Jokapaikanapina: Tuskin 10 000 tulee 21 päivässä ilman että oot siinä alussa klikannu että lisää koneen oman kirjaston laskut last.fm:ään ;) EDIT: Typo. Sun pitäis kuunnella noin 475 20-sekuntista piisiä päivässä jotta pääsisit noihin lukemiin :D Ja noin lyhyitä piisejä last.fm-ohjelma ei ittessää scroblaa. Kuinka lyhyitä piisejä se muuten scroblaa? Puoli minuuttia on muistaakseni raja. |
Trendkeel 28.03.2009 20:01:36 | |
---|
Jokapaikanapina: Tuskin 10 000 tulee 21 päivässä ilman että oot siinä alussa klikannu että lisää koneen oman kirjaston laskut last.fm:ään ;) Näin juuri, laitoinhan mä tohon oikein hymiönkin ja loppuviestistä pitäisi viimeistään ilmetä. On muuten tää Last.fm vaikuttanut kuunteluihin, nyt kuuntelen ehkä vähän monipuolisemmin ja entistä enemmän soi kokonainen levy kerrallaan, erittäin jees. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Topa- 28.03.2009 20:59:36 | |
---|
Kuinka lyhyitä piisejä se muuten scroblaa? Kyllä tuo ainakin napalm deathin lyhimmätkin biisit ottaa. |
Linnunlaulupuu 28.03.2009 21:09:59 | |
---|
Topa-: Kyllä tuo ainakin napalm deathin lyhimmätkin biisit ottaa. Tämähän kertoo vallan pihteenisti. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
jigsore 28.03.2009 22:02:14 | |
---|
Topa-: Kyllä tuo ainakin napalm deathin lyhimmätkin biisit ottaa. Ei mulla ainakaan parin sekunnin mittaisia ralleja ole scrobblattu. 30s on käsittääkseni se raja. |
Oon kyllä vahvasti sitä mieltä että olis parempi jos kuuntelut ilmotettais aikana eikä kertoina. En tiiä kuinka vaikeeta moinen olis teknisesti toteuttaa, mutta kertois tarkemmin oikean musiikkimaun. |
Torniojaws 28.03.2009 22:37:52 | |
---|
Master of Disguise: Oon kyllä vahvasti sitä mieltä että olis parempi jos kuuntelut ilmotettais aikana eikä kertoina. En tiiä kuinka vaikeeta moinen olis teknisesti toteuttaa, mutta kertois tarkemmin oikean musiikkimaun. Tästä on ollut jonkin verran keskustelua tuolla kehitysfoorumeilla ja tämä ilmeisesti toteutuu jossain muodossa tässä tulevaisuudessa. Auttaa ainakin ambienttia ja progea kuuntelevia. |
author 29.03.2009 00:57:22 | |
---|
Torniojaws: Tästä on ollut jonkin verran keskustelua tuolla kehitysfoorumeilla ja tämä ilmeisesti toteutuu jossain muodossa tässä tulevaisuudessa. Auttaa ainakin ambienttia ja progea kuuntelevia. Ja post rockia. |
Jokapaikanapina 29.03.2009 12:19:17 | |
---|
Pistäkääpä Googleen last.fm normaliser hakusanaks niin saatte top50 kuuntelunne myös just tollasen listauksena että se listaa kuunnellun ajan eikä kuuntelukerrat. |
itsy 29.03.2009 12:35:40 (muokattu 29.03.2009 12:36:57) | |
---|
Jokapaikanapina: Pistäkääpä Googleen last.fm normaliser hakusanaks niin saatte top50 kuuntelunne myös just tollasen listauksena että se listaa kuunnellun ajan eikä kuuntelukerrat. Heh, Johnny Cash putosi 7. sijaa alaspäin, melko lyhkäsiä kappaleita kyllä. Ja Zeppeliini nousi 8. sijaa. Mielenkiintoista. Eipä tuossa mitään suurempia eroja ainakaan mulla ole, harvemmin tulee mitään 10 minuutin progeteoksia kuunneltua. E: No albumeissa oli jo sitten isompiakin eroja. A little bit of the "AIL PI PÄK" - Axl Rose |
Jokapaikanapina 29.03.2009 12:55:20 | |
---|
|
Ziggy Bubba 29.03.2009 13:09:42 | |
---|
Itellä nousi tuon "normalisoinnin" ansiosta Opeth proge-eepoksillaan 33 sijaa ja Raised Fist HC-rypistyksillään taas tippu 25 pykälää... Ihan odotettua. |