Milkop 14.03.2009 10:57:45 (muokattu 14.03.2009 10:59:21) | |
---|
Lamb Of Godissa yhdistyy sopivalla tavalla kaikki, mitä minä kaipaan metallilta tällä hetkellä. Kyllästyminen saattaa tosin iskeä äkkiä, mutta nautitaan nyt sen aikaa kun jaksetaan. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Painajaismainen 15.03.2009 14:37:11 | |
---|
Machine Head, Killswitch Engage ja Mastodon. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
"Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40 |
Ali 15.03.2009 15:02:59 | |
---|
Masta Ace A Tribe Called Quest Hip hop -opiskelu jatkuu. Kyllä tämä 90-luvun meininki vaan toimii: miehet on mustia ja biitit rentoja. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
jigsore 15.03.2009 16:20:46 | |
---|
Ali: Masta Ace A Tribe Called Quest Hip hop -opiskelu jatkuu. Kyllä tämä 90-luvun meininki vaan toimii: miehet on mustia ja biitit rentoja. Ja tämä liittyy raskaampaan musiikkiin miten? :) |
Akde 15.03.2009 17:46:02 | |
---|
Arghoslent. Pirun makiaa dm-mäiskettä. Melodiaa toisn perään, kaukana jostain Göteborg-ulosteesta. |
Punisher 15.03.2009 17:57:48 | |
---|
Arghoslent. Pirun makiaa dm-mäiskettä. Melodiaa toisn perään, kaukana jostain Göteborg-ulosteesta. Mulla oli joskus tuo "Incorrigible Bigotry" oikein levynäkin. Kaksi kertaa kuuntelin kun sitä silloin tietyt piirit kehuivat, sen jälkeen vein divariin ja hain keissin kaljaa. En ole sittemmin katunut, vaikka periaatteeni onkin että levyjäni en myy. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Closure 15.03.2009 19:35:48 | |
---|
m/: Ja tämä liittyy raskaampaan musiikkiin miten? :) Onhan ne miehet mustia blackmetallissakin? Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Omegano 15.03.2009 23:28:10 | |
---|
Closure: Onhan ne miehet mustia blackmetallissakin? Jostain syystä mä olen kelaillut että millaista olisi mustan afrikan musta voodoo black metal. Siis vähän samalla tapaa kun norjalaiset otti omaa mytologiaansa ja folk elementtejä musiikiin. Kelatkaa nyt, kieroja bongoiluja ja outoja afrikkalaisia instrumentteja, joku täysin kajahtanut noitatohtori rääkymässä kirouksia ja muutenkin vähintäänkin mystinen meno. Mä uskon että siitä sopasta saisi aika vainoharhaista ja oikeasti ihan sairasta tavaraa, tosin afrikan ihmisillä taitaa tällä hetkellä olla mielessä jotain vähän muuta kuin oman kulttuurinsa fiilistely. Ratkaisu tähän olisi luonnollisesti länsimaissa elävät/kasvaneet heput joita kuitenkin kiinnostaisi oma historiansa ja "magiansa". Talk about true black metal... |
Meadow 27.03.2009 14:05:38 | |
---|
Dark Tranquillitya on tullut kuunneltua viime aikoina paljonkin, erityisesti Projector-, Character- ja Fiction-levyjä. Ehdottomasti suosikkini näistä jöötteporibändeistä. Diskografiasta ei löydy lainkaan varsinaisia rimanalituksia, tai ainakaan samalla asteella kuin jollain In Flamesilla tai Soilworkilla. Haven ja Damage Done nyt ovat vähän heikompia levyjä, vaikka niiltäkin löytyy muutamia huippubiisejä kuten Rundown, At Loss for Words, Damage Done, White Noise/Black Silence ja Ex Nihilo. Yhtyeen musiikillinen linja on pysynyt melko tasaisena koko uran ajan, mitä nyt Projectorilla tuotiin poppimausteita mukaan onnistunein tuloksin. Biisit ovat tiiviitä kokonaisuuksia ja melodiat tarttuvia, puhumattakaan Stannen loistavasta vokaalityöskentelystä. Monesti olen kuullut huonoa sanottavaa kahdesta viimeisimmästä studiolevystä, mutta itse pidän niistä kovasti. Josko sitä tänä vuonna saisi uutta DT:tä kuunneltavaksi.. |
Rauniotorni 27.03.2009 22:43:20 | |
---|
Marduk ehdottomasti! It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Ottoko 28.03.2009 00:18:12 | |
---|
Dismembered: Marduk ehdottomasti! Tälle _todella_ vahvaa komppia. Panzer Division Marduk on parhautta. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Nazareth 28.03.2009 05:07:08 | |
---|
Accept. Yllättävän hyvää raskasta musiikkia. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Pico 28.03.2009 08:38:52 | |
---|
Profane Omen t('__' t ) |
hpod 28.03.2009 14:58:58 (muokattu 28.03.2009 15:00:27) | |
---|
Satyricon. Olen niitä harvoja joille bändin koko tuotanto uppoaa, sekä uudempi rokkailu että vanha, tunnelmallinen kama. Vähän keskivertobläkkistä selkeämmät soundit on selvää plussaa. Satyr on todella kova vokalisti ja Frost loistava rumpali, yleensäkin kaikki palaset loksahtelee paikoilleen. Dark Medieval Times, Nemesis Divina ja Volcano kaikki vähintään neljän ellei jopa viiden tähden levyjä. |
Tän viikon kolahtajat ovat Martyr, Obscura ja Nicole. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Punisher 28.03.2009 19:24:47 | |
---|
Tän viikon kolahtajat ovat Martyr, Obscura ja Nicole. Martyrista en sano mitään, Obscura löi turpaan heti mutta enää ei jaksa innostaa ja tuo Nicole kyllä teki melkoisen kovan kiekon. Kohta heirän keikkaansa katsomaan ^^ "There is no need for torture: hell is other people."
jarkkkk 29.03.2009 23:28:08 | |
---|
the Acacia strain ja Carnifex. Jottai deathcorea. Hyvvee paskoo. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
Viineri 30.03.2009 12:35:46 | |
---|
Opethia aloin kuuntelemaan ja kyllä on hyvä! :D Sleep-walking in the minefields. |
Mirk0 30.03.2009 18:02:08 | |
---|
Raised Fist ja Porcupine Tree. Vaikkakin niin kaukana toisistaan kuin voi olla. :D Iskee, iskee todella. "We proved that aggressive music can be done without negative energy." -Lars Ulrich |
Punisher 30.03.2009 18:12:12 | |
---|
Mastodon mennä täräytti saatanan kovan kiekon, juuri olin pääsemässä "Blood Mountain":iin sisälle niin tämä rysäytti helvatan kovaa! "There is no need for torture: hell is other people."