Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 5116 117 118 119 120122 123 124 125 126
Mika Kangas
27.03.2009 19:47:24
blackmore81: Pistäkäähän arvauksia Wales-Suomi lopputuloksesta. Itse veikkaan 1-1.

Liityn ketjuun mukaan.

Uskon omiin kuin vuoreen:1-3
Stradlin
28.03.2009 17:21:29 (muokattu 28.03.2009 18:58:52)
Nonih, matsi käynnissä ja ihan kivan näköistä peliä ollut tähän asti. Kuningaskin on jo päässyt siunaamaan pallon jumalaisella kosketuksellaan. Walesilla ehkä kuitenkin vähän enemmän yritystä hyökkäyksissä tässä vaiheessa.

E: 2-0, hyvä matsi oli. Kerrankin Suomi teki maaleja ja vieläpä vastustajan verkkoon.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Mika Kangas
28.03.2009 20:28:10 (muokattu 28.03.2009 20:29:13)
Kaksi pahaa matsia vielä edessä,Venäjä kotona ja Saksa vieraissa.Venäjästä voitto ja josko nyt yllätettäisiin Saksa kun viime vuosina muutaman kerran on ollu viittä vaille.Joskushan sen voiton on tultava.
Stradlin
28.03.2009 23:19:21
Bellamyn kommentit pelin jälkeen

http://www.youtube.com/watch?v=GuOEBsIVFLk
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
bedlam
28.03.2009 23:42:59

Stradlin: Bellamyn kommentit pelin jälkeen

Aaaahahaaa.
Jebe-
28.03.2009 23:46:10

Ihanan katkeraa vuodatusta...
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Lord of the strings
29.03.2009 04:21:36
Mielestäni hieman outoa että tuollainen mulukku on maajoukkueen kapteeni. Vaikka vituttaisi niin ei kapteenin mielestäni tulisi mediassa laukovan tuollaisia kommentteja.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
FatSam
29.03.2009 12:07:59 (muokattu 29.03.2009 12:08:59)

Ei ziisus mikä mulukku! No, kai sitä turhautuu, kun Hyypiä pimensi äijän aivan totaalisesti.

E: oho, käytin vissiin alitajuisesti samaa termiä kuin LOTS
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
Simo78
29.03.2009 12:20:38

Joopa joo taas yksi itkeväisoegoinenkääpiö!! Tästä kaveristahan ei mikään jengi maksaisi puupenniäkään, jos se ei olisi saarivaltiolainen. Paljon parempia saa paljon halvemmalla muualta.

Oli hieno nähdä Suomi pelaavan tuolla kokoonpanolla. Ekan puoliajan huono peli johtui "opettelusta". Portugalia vastaan oltiin kyllä pulassa, mutta nyt Junior ja Litti kyllä uskalsi pitää palloa. Ja paikkoja oli lyödä Walesin urpot ihan maanrakoon. Hyvä muutenkin nähdä, että Junior on taas kunnossa. Hän tai Litmanen on avainasemassa Suomen jengissä, muille paikoille sitten löytyykin korvaavia pelaaja.

10.10 Stadikalle buuaamaan Bellamyltä pasmat sekaisin?
DJKaaos
29.03.2009 13:11:35
Hieno voitto kerrassaan. Erityisesti mieltä lämmitti tuo Kuqin onnistuminen. Mies on kuitenkin saanut aina paljon paskaa niskaansa ja nyt kerranki kaikki meni kohdilleen. Litmanen ja Eremenkot, tärkeimmät pelaajamme. Nuo ovat joukkueessa ainoat pelaajat, joiden taitotaso riittää kunnolla pallolliseen pelaamiseen.

Välillä tosiaan tuntuu siltä, että futiksessa voittaa aina huonompi joukkue... ainakin, kun kuuntelee näitä jatkuvia rutinoita siitä, että "olimme parempi joukkue, vaikka hävisimme". Bellamy voi kavereidensa kanssa katsoa peiliin ja miettiä, että mikä meni päin persettä kun noinkin "loistava" joukkue kuin Wales koki tappion. Tulosta pitää kunnioittaa.
Minä olen minä.
Angus
29.03.2009 23:19:23

Tulosta pitää kunnioittaa.

Niin ja eipä tässä nyt puhuta edes mistään pelkästä tuloksesta, Walesilla oli kuitenkin vissiin vaan se yksi maalintekopaikka, kun taas Suomi hallitsi peliä aika hyvin (lukuunottamatta pientä jaksoa ensimmäisellä puoliajalla) ja tuhlaili enemmän maalipaikkoja kuin laki sallii. Eipä tarvitse paljon miettiä kumpi oli parempi joukkue.
DJKaaos
30.03.2009 17:05:59 (muokattu 30.03.2009 17:09:37)
Lisäksi vitutti suunnattomasti ne Bellamyn tv-haastattelun lausunnot, jossa hän vähätteli ja ihmetteli sitä, miten Johansson edes pystyi tekemään maalin, kun ei ole kuulemma kummoinen pelaaja Bellamyn mielestä. No, voin kertoa, että Johanssonin yhden kauden valioliigamaaliennätys on kovempi kuin Bellamyn vastaava. Siinä vähän lisää ihmettelemistä herralle.

LISÄYS:

"Johansson scored but I don't know how. I don't think he is a good enough player to score."
Minä olen minä.
DJKaaos
30.03.2009 17:08:32 (muokattu 30.03.2009 17:09:48)
Tuplat.
Minä olen minä.
myrtonen
30.03.2009 21:06:55
"Johansson scored but I don't know how. I don't think he is a good enough player to score."

Puhumattakaan Shefkin lisäajan maalista, joka oli ennen peliä jo itsestäänselvyys.

:---------D
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
myrtonen
30.03.2009 21:08:14

Puhumattakaan Shefkin lisäajan maalista, joka oli ennen peliä jo itsestäänselvyys.

:---------D
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
meanbone
31.03.2009 15:45:18
Hyvä esitys Suomelta Walesia vastaan. Ainoa huoli tulevia karsintoja ajatellen oli mielestäni Forssell. Mies haki kyllä useita hyviä maalintekopaikkoja, mutta melko varmasti Venäjän parempaa puolustusta vastaan ei tule olemaan yhtä helppoa. Silloin viimeistään pitäisi noista paikoista laittaa pallo paremmalla prosentilla sisään, kun luultavasti ei puolustus tule aukeamaan noin helposti. Pitää vaan toivoa, että Forssell pääsisi bundesliigassa loppukaudesta maalien makuun, niin olisi enemmän varmuutta ja itseluottamusta noissa maalintekopaikoissa. Taitoa parempaan suoritukseen kuitenkin mieheltä löytyy.
Muuten kyllä Suomen peli oli mukavaa katseltavaa ja Baxterin hyökkäävä taktiikka osui nappiin. Propsit puolustukselle, kun piti vaarallisen Bellamyn varjossa. Keskikenttä toimi myös varsinkin toisella puoliajalla ja loi vaarallisia paikkoja. Tämän ottelun perusteella ei ainakaan Suomen keskikentältä luovuutta puutu. Lopuksi oli mukava nähdä Kuqin maalaavan myös maajoukkueessa. On hyvä, että Suomelta löytyy vaihdosta tuollainen kovalla työmoraalilla varustettu kaveri, joka on myös nälkäinen tekemään maaleja.
Simo78
31.03.2009 19:53:11
meanbone: On hyvä, että Suomelta löytyy vaihdosta tuollainen kovalla työmoraalilla varustettu kaveri, joka on myös nälkäinen tekemään maaleja.

Ja mun mielestä kaveria pitäisi laittaa kentälle, siinnä vaiheessa jos peli aneemista ja ei yritystä. Vaikka siirryttäisiin kahden kärjen taktiikkaan, Sefki targettina. Ainakin jos hittilitti on poissa, niin kymppipaikan vois jättää tyhjäksi, kun se juniorikin näyttää laidallakin pärjäävän...
Simo78
31.03.2009 19:53:20 (muokattu 31.03.2009 19:53:47)
tuplien tuplat.. tökkimisen tökkimistä... perkele...
konnamatti
01.04.2009 15:31:10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)