p130 24.03.2009 09:41:34 | |
---|
odd: Mikäs siinä, ihan hauska idea. Ja ohan Liam tyylikäs jannu! Juu, mietitään suhtautuminen sitten kun on rättejä nähtävillä! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
p130 24.03.2009 09:42:03 (muokattu 24.03.2009 09:42:34) | |
---|
Tupla! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Weekender 24.03.2009 10:11:44 | |
---|
Nyttemin ollut tuo eka levy kulutuksen alla, helvetin hyvä on ei voi sanoa. Yleensä vaan tuota Supersonicia kuunnellut, mutta kaikkihan nuo hyviä ovat. Digsys dinner pitääkin opetella soittamaan... Tuo uusinkin on perkeleen hyvä, ehkä parhaimpia albumeita mitä ikinä kuullut. 22 - Employment - Yours Truly, Angry Mob - Off With Their Heads |
Nazareth 25.03.2009 09:51:39 | |
---|
Muuten ei oikein uppoa mutta Hello -kappale on iha hyvä. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Miksi ihmeessä I Hope, I Think, I Knowia ei valittu singleksi Be Here Now:lta? Tarttuva ralli kuin mikä ja mittakin alle neljä ja puoli... www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
elais 27.03.2009 18:22:48 | |
---|
Skebameizi: Miksi ihmeessä I Hope, I Think, I Knowia ei valittu singleksi Be Here Now:lta? Tarttuva ralli kuin mikä ja mittakin alle neljä ja puoli... Tuosta on olemassa äärimmäisen harvinainen promosinkku. Tiedä sitten miksei julkaistu. Ja Liamin vaatemallistosta vielä: http://www.prettygreen.com "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
reverend 31.03.2009 10:07:43 | |
---|
riimu: Tänään ilmestyvässä Sunday Timesissa mukana Noelin akustinen keikkacd. Kaveri tuon brittitutuilta saa parin viikon päästä, joten sitten olisi varmaan mahdollista tuota saada levitykseen, kun Suomesta koko lehteä ei saa ilmeisesti. Lisäks edellisel viikolla lehdes oli ollu kymmenen sivun Noel haastis, plus uuden sinkun kunniaksi Lontoossa järjettömän suuret banderollit edellisel ja täl viikol. Uudessa Q-lehdessä on kai kans hyvä Oasisjuttu. Briteissä Oasis on vieläkin siis suurin ja kaunein. ;) Tällaisia uutisia. Kannattaa hommata tuo akustinen live, oikein hyvä on. Paul Weller vierailee parissa biisissä. Smithsiä ja Beatlesia soittavat myös. |
DJKaaos 01.04.2009 15:56:56 | |
---|
reverend: Kannattaa hommata tuo akustinen live, oikein hyvä on. Paul Weller vierailee parissa biisissä. Smithsiä ja Beatlesia soittavat myös. Todella hyvä tuo live. Jos mahdollista, niin Noelin ääni senkun paranee vuosi vuodelta, toisin kuin pikkuveljensä ääni. Jumalauta, että on Noelilla aivan mieletön ääni. Näissä akustisissa vedoissa tulee juuri tuo herkkyys ja fiilis parhaiten esiin. Noel + akustinen, se on siinä. Minä olen minä. |
MV 01.04.2009 16:19:40 (muokattu 01.04.2009 17:32:41) | |
---|
Perkele kun oli kirjastossa tuo Timesin numero, mutten kerennyt ihmetellä enemmän ja vongata sitä levyä:D Youtubessakaan ei ole. EDIT: Tajusin muuten juuri, että Eyeball tickler on jäätävän kova b-puoli. EDIT: Tsekatkaapa Waiting for the rapturen akustinen veto: http://www.youtube.com/watch?v=sAyOVBh-wss&feature=related Ei mestariteos edelleenkään, mutta parempi kuin levyversio. Are you madferit? |
Käyttäjätunnus 01.04.2009 19:03:04 | |
---|
djKaaos: Todella hyvä tuo live. Jos mahdollista, niin Noelin ääni senkun paranee vuosi vuodelta, toisin kuin pikkuveljensä ääni. Jumalauta, että on Noelilla aivan mieletön ääni. Näissä akustisissa vedoissa tulee juuri tuo herkkyys ja fiilis parhaiten esiin. Noel + akustinen, se on siinä. Mä oon just aika lailla tätä mieltä kans! Meikä arvostaa Noelia... Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg |
elais 01.04.2009 20:28:56 | |
---|
Levykauppa Äx on ottanut valikoimiinsa 12-tuumaisen Falling Down -sinkun. Hintaa on 9,90 euroa ja levy sisältää äärimmäisen 22-minuuttisen remixin kyseisestä kappaleesta. Waiting for the Rapture on mun mielestä yks uuden levyn parhaimmista biiseistä. Kunnon murinaa kitarassa ja röyhkeyttä. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
DJKaaos 01.04.2009 22:10:19 | |
---|
Jpiteloota: Levykauppa Äx on ottanut valikoimiinsa 12-tuumaisen Falling Down -sinkun. Hintaa on 9,90 euroa ja levy sisältää äärimmäisen 22-minuuttisen remixin kyseisestä kappaleesta.
Kuka helvetti jaksaa kuunnella näitä remixejä, siis ihan oikeasti? Ja kun muistellaan vielä sitä, mitä Oasiksen sinkkujen b-puolet / "täytteet" aikanaan olivat... Kyllä rima on nyt todella matalalla Noelillakin. "Falling Down" (album version) 4:27 "Falling Down" (The Gibb Mix) 5:12 "Falling Down" (The Prodigy version) 4:32 "Falling Down" (Amorphous Androgynous A Monstrous Psychedelic Bubble remix) - 22:27 "Falling Down" (demo) Ihan oikeasti, mitä vittua? Tuo The Gibb Mixaus on kyllä hyvä, huomattavasti parempi kuin albumiversio, mutta esimerkiksi tuo särisevä Prodigy-versio, ei jumalauta. Myspacen soittimen kuudesta biisistä vaatimattomasti puolet on Falling Downin eri versioita. Halleluja! Minä olen minä. |
elais 06.04.2009 19:00:18 | |
---|
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
MV 06.04.2009 21:53:30 | |
---|
Ei muuten yhtään paskempi tuo akustinen veto, hakkaa nuo toiset "uudet" rämpyttelyt. Are you madferit? |
SikaPete 10.04.2009 21:18:44 | |
---|
Ostin ton 12tuumasen falling downin ku tuttu myyjä myi sen 8eurolla. Ekan ajattelin et näyttää ainakin hyvältä hyllyssä jossei muuta, mut nyt oon huomannu kuuntelevani sitä yllättävän paljon. Jote ei missää nimessä turha, kannattaa edes testata |
järjestyssäännöt 21.04.2009 19:37:38 | |
---|
|
MV 21.04.2009 21:19:14 | |
---|
järjestyssäännöt: Paska uutinen: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/863117?oasis Toivottavasti tulisi uusi livelevy ainakin, familiar to millions on hyvä mutta biisilista voisi olla parempi. (Mahtavavia biisejä toki täynnä) En lähtisi kyllä ihan ensiksi luottamaan maikkarin uutisiin, varsinkin kun bändin sivuilla ei ole tuollaisesta mitään. Are you madferit? |
DJKaaos 22.04.2009 17:06:08 | |
---|
MV: En lähtisi kyllä ihan ensiksi luottamaan maikkarin uutisiin, varsinkin kun bändin sivuilla ei ole tuollaisesta mitään. Myös laatulehti The Sun tästä uutisoi. Minä olen minä. |
elais 22.04.2009 19:23:14 | |
---|
järjestyssäännöt: Paska uutinen: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/863117?oasis Toivottavasti tulisi uusi livelevy ainakin, familiar to millions on hyvä mutta biisilista voisi olla parempi. (Mahtavavia biisejä toki täynnä) Parissa viime haastattelussa mitä olen nyt lukenut Stopcryingyourheartoutin uutisblogin kautta Noel on puhunut tauosta ja oman soololevyn tekemisestä (vaihteeksi). Ei voi mitään. The Dreams We Have As Children -livelevy julkaistaan USA:ssa tämän vuoden puolella. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
carlos 22.04.2009 21:25:30 | |
---|
Eipä tuo tauko haittaisi, voisivat vaikka sillä välin niputtaa noita akustisia vetoja tupla-cd:n täyteen. Ja muutenkin, onhan ne jo tosi paljon hyvää tavaraa julkaisseet. by the grace of God |