Zelipaatti 26.03.2009 18:13:24 | |
---|
-Gitaristi-: Mä näkisin aika luonnollisena, että kansa äänestää sitä kitaristia jonka bändin musaa ja jonka soittoa ne eniten diggailee, eikä sitä joka vetää maailman puhtaimmat arpeggiot (tai jotain muuta rutkasti olennaisempaa kuin itse musa). Maailman paras kitaristi on se joka tekee maailman parasta musiikkia, musiikkia joka on hyvää josta ihmiset tykkää. |
Peltsi88 26.03.2009 18:20:23 | |
---|
Zelipaatti: COB ei ole mainstreamia :D hehee, kiitti pelastit mun päivän. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz |
Deranged 26.03.2009 18:20:35 | |
---|
Zelipaatti: Maailman paras kitaristi on se joka tekee maailman parasta musiikkia, musiikkia josta ihmiset tykkää. Tuolla perusteella Britney Spears on kyllä kova kepittäjä, samoin Michael Jackson ja Rihanna. |
Räkkipeli 26.03.2009 18:27:00 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Zelipaatti 26.03.2009 18:31:32 | |
---|
Deranged: Tuolla perusteella Britney Spears on kyllä kova kepittäjä, samoin Michael Jackson ja Rihanna. Ei Britney Sperms soita kitaraa eikä Michael Jackson, Minä kuuntelen Michael Jacksonia vaikka oon tosi raskas hevi mies, tosi hyviä biisejä: Beat It, Bad jne.! Rihannaa en ees tiiä mikä se on |
Zelipaatti 26.03.2009 18:31:55 | |
---|
Räkkipeli: Jätkät aika pirteen näkösiä. :D Kundeilla on varmasti pikku rappis! |
Zelipaatti 26.03.2009 18:33:19 | |
---|
Peltsi88: :D hehee, kiitti pelastit mun päivän. Ole hyvä. Kaikki suosittu on Poppia, Poppihan ei ole musiikki genre. COB on poppia jos se on listaykkösenä |
d3monilaama 26.03.2009 19:10:03 | |
---|
Zelipaatti: COB ei ole mainstreamia Zelipaatti: Kaikki suosittu on Poppia, Poppihan ei ole musiikki genre. COB on poppia jos se on listaykkösenä Pieni ristiriita? No ehkä tämän kaverin juttuja ei kannata ottaa tosissaan, hölöttää mitä sattuu :D Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli." |
losalvaros 26.03.2009 20:20:04 | |
---|
Lesko: Hah, törmäsinpäs tuolla Guitar World-lehden sivulla tällaseen listaan, jossa on 50 maailman parasta kitara-albumia, niin COB on sielläkin peitonnut Metallican. On meinaan Hate Crew Deathroll sijalla 44 ja Metallican Black sijalla 46, tai no joo, onhan siellä pari Tallicaa sitten myöhemminkin ja koko lista onkin aivan törkeen huono. Paitsi nro.1 ... http://www.guitarworld.com/50_greatest_guitar_albums Niin tosiaan, yritin löytää sitä metallikitaristi-listaa sieltä, mutta en löydä.. yhyy... onko se siellä jossai? Mitä helvettiä, ei yhtään levyä Purplea tai Rainbow'ta. Enkä minäkään löytänyt tätä listaa mistään, se pisti vähän epäilemään onko koko listaa edes olemassa. :D Blackmore
Hendrix
Malmsteen
SRV
Gilbert
E. Johnson |
Parasite 26.03.2009 20:35:24 | |
---|
losalvaros: Mitä helvettiä, ei yhtään levyä Purplea tai Rainbow'ta. Enkä minäkään löytänyt tätä listaa mistään, se pisti vähän epäilemään onko koko listaa edes olemassa. :D Saattaapi olla ettei tuu kaikki noi listat ja jutut heti nettisivuille että joku ostais lehteäkin. "Blessed are the cheesemakers" |
Moimies 26.03.2009 20:36:23 (muokattu 26.03.2009 23:47:12) | |
---|
Entäs Fareri? Tai DJAutark? Missä he ovat? E: tämä nyt ei ole mikään vähättelevä postaus, rispektit Allulle ilman muuta, Bodomi muutenkin ihan menevää kamaa, oikeutta kumminkin että Hammettin peittosi. |
Megakorkko 26.03.2009 20:49:01 | |
---|
Repesin huutonauruun. Samalla logiikallahan Herman Li olisi kitarajumala. On se vittu että porukka arvostaa näitä randomtilulilusankareita joilla ei oikeaa soittotaitoa ole ollenkaan, sekö on taitoa että tilutetaan jotain täysin randomia missä ei ole päätä eikä häntää? |
BMF 26.03.2009 20:53:03 | |
---|
Megakorkko: Repesin huutonauruun. Samalla logiikallahan Herman Li olisi kitarajumala. On se vittu että porukka arvostaa näitä randomtilulilusankareita joilla ei oikeaa soittotaitoa ole ollenkaan, sekö on taitoa että tilutetaan jotain täysin randomia missä ei ole päätä eikä häntää? Vähän tämmöisiä julkisuus juttujahan nämä äänestykset ovat, mutta en nyt kuitenkaan Laihosta sanoisi ettei kaveri osaisi ollenkaan soittaa. Näitä niin vakavasti välttämättä kannata ottaa. :) "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Rhapa 26.03.2009 20:57:09 | |
---|
Megakorkko: Repesin huutonauruun. Samalla logiikallahan Herman Li olisi kitarajumala. On se vittu että porukka arvostaa näitä randomtilulilusankareita joilla ei oikeaa soittotaitoa ole ollenkaan, sekö on taitoa että tilutetaan jotain täysin randomia missä ei ole päätä eikä häntää? Eiköhän se ole sama sankari, joka repi leukojaan Metallica-ketjussa. Ja ulosantikin näyttää pitävän tiukasti linjansa. Eiköhän tämä "randomtilulilusankari" ole kannuksensa ansainnut. Täytyy sanoa, että oikein hävettää niiden puolesta, jotka eivät kykene tunnustusta tästä antamaan. Varsinkin, kun lähdetään tälle aivottomalle dissauslinjalle. Shame on you. Ehdoton elitisti. |
Lesko: Joo, kun ei viittinytkään sanoa pahasti, ettei sulle tuu paha mieli. Joten ei muuta kuin höpsis töppöseen. E: ärsytysmuokkausgiguli Kauhea ilkimys olet! Höpsis töppöseen! |
ruusteri 26.03.2009 21:11:08 | |
---|
"voi viddu miks metallican kirk hammet ei voittanu se enter sanmdan on hyvä!! :(" |
Vesihiisi 26.03.2009 21:11:16 | |
---|
No niin lutkat (valittajille, lutkalla en tarkoita naista, vaan näitä mussuttajia). Alexi sai palkinnon, kunnioittakaa sitä. Arvostaa ei tarvi, mutta kunnioittakaa. Ei muuta. Jos haluatte itkeä asiasta, itkekää yksin. Tai no joo, itkekää täällä myös. Mikä vittu siinä on kun joku kotimainen mestari menestyy, sitä pitää yrittää jotenkin dissata? Oli sitten kyse Laihosta tahi Rosbergista. Tehkää sama perässä kuin mitä nää jannut teki. |
Lesko 26.03.2009 21:23:06 (muokattu 26.03.2009 21:24:56) | |
---|
Terry Pantheras: Kauhea ilkimys olet! Niin olen, oikee pahis!!11 Vesihiisi: Tehkää sama perässä kuin mitä nää jannut teki. Väärin! Kritisoidakseen, ei tarvitse pystyä samaan, tai parempaan. Mutta pitää muistaa, että ei se kritisoiminen (lue:mussuttaminen) alenna teon arvoa. |
Sam Hotman 26.03.2009 21:23:26 | |
---|
Kyllähän tuosta respectiä pitää Laiholle antaa, tosin maailma on väärällään häntä parempia kitaristeja. Onhan se hienoa, että suomailainen musiikki menestyy maailmalla. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
RekoS 26.03.2009 21:30:24 | |
---|
Laihosta tahi Rosbergista. On se maailma menny kummaksi ku Rosberikin on saksalainen. Paska maa tuo saksa. |