petski 04.01.2007 17:38:26 | |
---|
Kaularaudan asennuksesta semmonen kysymys, että mihin asentoon se ruuvi kannattaa punaltaa kun raudan asentaa uraan. Itse päättelin asian niin että n. ruuvin pyörivän asennon keskikohtaan, jolloin kaularauta jäi hieman kaarelle. Nyt kuitenkin huomasin otelaudan liimauksen jälkeen, että otelauta on hieman kaareva. Tuliko rauta asennettua väärin ja onko tuosta haittaa soittamiseen? |
Juzzu 04.01.2007 18:19:03 | |
---|
Rauta auki löysellä, suoraksi, kun otelauta liimataan. |
Huom! Olet kirjoittamassa yli 811 päivää vanhaan ketjuun!...joo mutta kun osuu aiheeseen nii.... Onko kaularautaa pakko liimata sinne uraan jos se ura on "täydellinen" eli ei liian syvä, ei liian leveä eikä liian lyhyt tai mitään. jostakin olen lukenut että semmoisen kaksi toimisen mikä ei ole koteloitu, niin siinä olevat "kannat tulisi liimata otelaudan pohjalle" Onko sillä oikeesti mitään merkitystä, ei se mihinkään sieltä oo lähtemäs :D tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
kulmahiomakone 25.03.2009 21:30:51 | |
---|
->Ei tartte liimata, eikä edes pidä liimata. Kuka sellaisia neuvoo? Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
olex_tur 25.03.2009 23:05:53 | |
---|
En muista mistä muka luin joskus...olisko ollu täältä jostain threadista, mutta... Kiitos nopeasta vastauksesta. pääsee huomenna laittamaan otelautaa kiinni. tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
Little Savage 25.03.2009 23:25:57 | |
---|
jostakin olen lukenut että semmoisen kaksi toimisen mikä ei ole koteloitu, niin siinä olevat "kannat tulisi liimata otelaudan pohjalle"
Täällä oli joku aika sitten kaveri joka liimas kaularaudan ja köpösti kävi. Tais jotain akustisen tapasta rakennella.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. |