kuunsirppi 24.03.2009 21:41:36 | |
---|
Mullon kyllä nyt niin vaihtelevaa, ettei tosikaan. Äsken olin kirkossa laulamassa, huomenna taas on yhden, tai oikeestaan kahden kirkkoesiintymisen treenit. Perjantaina ja lauantaina oon seurakunnan tilaisuuksissa (konserteissa) järjestyksenvalvojana, sitten meen lauantain konsertin jälkeen itse laulaan Tuomasmessuun ja sieltä nopsasti bändin kans 50-vuotispäiville ja sitten taas sunnuntai-aamuna Jumalanpalvelukseen laulaan. Mä sanoin just papille äsken, että oon jo melkein niinku seurakunnan työntekijä, mutta palkka tulee vähän epäsäännöllisesti :o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
baron 24.03.2009 22:11:06 (muokattu 24.03.2009 22:12:40) | |
---|
Mä teen uusia aluevaltauksia! Mulla on ensi kuussa kaksi keikkaa, joissa yksin esiinnyn flyygelinsoittajana! Siis ihmisten muka pitäisi istua ja kuunnella mua ilman mitään oikeaa tekemistä? En oo ennen sellaista tehnyt, aikaisemmat sooloflyygelikeikat on olleet "taustasoittamista". Mihin mä vielä päädyn kun oon jo laulanutkin keikalla? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ukko 25.03.2009 08:51:05 | |
---|
baron: Mä teen uusia aluevaltauksia! Mulla on ensi kuussa kaksi keikkaa, joissa yksin esiinnyn flyygelinsoittajana! Siis ihmisten muka pitäisi istua ja kuunnella mua ilman mitään oikeaa tekemistä? En oo ennen sellaista tehnyt, aikaisemmat sooloflyygelikeikat on olleet "taustasoittamista". Mihin mä vielä päädyn kun oon jo laulanutkin keikalla? Jos oikein onni kolahtaa kohdalle, löydät itsesi vielä joku päivä kitara sylissäsi ja soitat hurmaavaa vinkukitara sooloa salintäydelle yleisölle. COVS jäsen nro 6 |
baron 25.03.2009 08:57:38 (muokattu 25.03.2009 08:58:16) | |
---|
Ukko: Jos oikein onni kolahtaa kohdalle, löydät itsesi vielä joku päivä kitara sylissäsi ja soitat hurmaavaa vinkukitara sooloa salintäydelle yleisölle. Mun eka soitin oli mandoliini ja sen jälkeen akustinen kitara ja on mulla sähkiskin eli mitä tahansa tässä voi vielä tapahtua kun/jos tulen vanhuudenhöperöksi:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ukko 25.03.2009 09:03:34 | |
---|
baron: Mun eka soitin oli mandoliini ja sen jälkeen akustinen kitara ja on mulla sähkiskin eli mitä tahansa tässä voi vielä tapahtua kun/jos tulen vanhuudenhöperöksi:-) Ettei sulla vaan löytyis bassokin ? COVS jäsen nro 6 |
Ukko: Ettei sulla vaan löytyis bassokin ? Joo, mistä arvasit? Basistina mä oon ekat keikkani tehnyt ja basistiksi oli tarkoitus tulla. Mun eka bändi oli trio, jossa oli rummut, kontrabasso ja bassokitara. Todettiin että ei oikein toimi, jonkun pitää vaihtaa soitinta ja se kontrabasisti sanoi että sillä on isompi, mun täytyy vaihtaa ja treenikämpän nurkassa oli piano ja jouduin vaihtamaan siihen. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
walttoni 26.03.2009 03:05:46 | |
---|
Kauhajoki ja Ikaalisten kylpylä. COVS2. |
kuunsirppi 26.03.2009 06:52:31 | |
---|
walttoni: Kauhajoki ja Ikaalisten kylpylä. Voi voi kun nyt oltais menossa mökille, niin päästäis teidän tahtiin humppaamaan Ikaalisiin. Onkos pääsiäisen aikaan Ikaalisissa tuttuja soittamassa? Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Meisseli 26.03.2009 16:58:00 | |
---|
Leville akustisesti jälleen. Kauhee erikoismies |
jakeni 26.03.2009 21:17:27 | |
---|
Ajateltiin heittää mutka perjantaina Rokualle ja lauantaiksi sieltä Ylivieskaan,jonka jälkeen kotio Suomeen Pirkanmaalle. Nyt on hyvä vetää Mesellä kun on tehdas uusi sylinterikansi imastu siihen käteisellä! -yeah- Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
half 26.03.2009 21:21:40 | |
---|
La Kankaanpää. COVS jäsen N:o 5 |
Pula-Aho 26.03.2009 21:29:22 (muokattu 26.03.2009 21:29:45) | |
---|
Mikäs se onkaan se yks lähiö siellä etelässä. Ai niin, Espoo (la). Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 27.03.2009 07:26:02 | |
---|
Pula-Aho: Mikäs se onkaan se yks lähiö siellä etelässä. Ai niin, Espoo (la). Meillä sama lähiö. Suvisaarentiellä... Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Marshall83 27.03.2009 07:57:26 | |
---|
Lauantaina Haapamäki. Myydään: Ampeg B3-158
Ostetaan Markbass 2x10 combo |
isojussi 27.03.2009 08:12:50 | |
---|
Lauantaina (taas) Viiala. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Ukko 27.03.2009 09:00:36 | |
---|
Pula-Aho: Mikäs se onkaan se yks lähiö siellä etelässä. Ai niin, Espoo (la). Puhut nyt maailman kulttuurikeskuksesta :/ COVS jäsen nro 6 |
omarklah 27.03.2009 09:08:19 | |
---|
Ei varsinaiselle keikalle, mutta *jalun voimalla pitäisi tänään jamitella työpaikan musakerhon kevätjameissa. Ekstiätuanoikato... |
matchbox 27.03.2009 09:25:34 | |
---|
jakeni: Ajateltiin heittää mutka perjantaina Rokualle ja lauantaiksi sieltä Ylivieskaan,jonka jälkeen kotio Suomeen Pirkanmaalle. Nyt on hyvä vetää Mesellä kun on tehdas uusi sylinterikansi imastu siihen käteisellä! -yeah- Taidanpa asettua kotimaisemissa tienposkeen liftaamaan mesen kyytiin. Ajakaa varovasti, siell on susia ja vaikka mitä petoelläimiä. |
baron 29.03.2009 01:31:00 | |
---|
Ai niin, ensi viikonloppuna vaihteeksi stadin keskustaan tän itälähiön tilalle. Helppo roudaus: paikalla on viritetty akustinen piano! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
TEJ 29.03.2009 13:37:43 | |
---|
Keskiviikkona Wanhan kellariin ja Lauantaina Jyväshoviin.. Saas nähdä miten väki liikkuu? www.myspace.com/dounas |