nemo92 07.03.2009 10:24:07 | |
---|
varmaan et viittis naisellistua ? iteäni ei yhtää nkiinnosta hiusten laitto jne ku oon sen verra äijä naiseks :D |
Horatius-87 07.03.2009 19:21:41 | |
---|
Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
Quru 07.03.2009 19:26:33 | |
---|
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |
Kraken 08.03.2009 18:43:48 | |
---|
Ibanez GRG170DX |
Horatius-87 08.03.2009 21:24:55 | |
---|
että mitääh? Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
Ilpo-93 12.03.2009 18:33:28 | |
---|
Mulla siis on pitkät vaaleet kiharat. Suurin osa, varsinkin tytöt ja naiset tykkää tosi paljon ja jotkut taas joka päivä käskee parturiin, jopa valmiita maksamaan sen. Vasta kävin tos jouluna lyhentää varmaan 15 cm ja sama meteli vieläki. Nää kun on usein aika takussa ni tarttuu joka paikkaan kiinni. Parturillakin meinas hermot mennä. Se arvas oikein et soitan kitaraa. Monet ihan tuntemattomatkin on näistä jotai sanonu. esim Tallinnassa joku spuge sano muristen jotai ''sul on kuules hienot hiukset kuule..'' sit olin koiran kans lenkillä ni joku nainen kehuu ohimennen. Koira kun on cockerspanieli ni se on vähä mun näkönen. Naapuri sano joskus et meil on samanlaiset kampaukset. Päivittäinhän näistä kuulee, luppakorva on yleisin kutsumanimi, sit oon villakoiraa, moppia ja tällasii kuullu. Viimesimpänä koulun keittäjien kehut ja sit joku tuntematon ''vaihetaanks tukkia?''. Kesällä lyhkäseks... |
Milkop 13.03.2009 10:55:55 | |
---|
"Noihan sopii sulle." Naisen suusta et ainakaan totuutta kuule. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
ameba 13.03.2009 18:27:37 | |
---|
Joo ulkomailla on yhen kerran pyydetty menemään naisten vessaan :D tuli tyypille varmaan shokki ku sanoin olevani poika |
Väkevämies 13.03.2009 21:31:59 | |
---|
Haittaako jos ei kyse hiuspehkosta vaan keesistä? Noh, enivei. Leikkasin reilut 20 pitkän tukkani pois kun se oli aina sopassa, joka vaikeutti syömistä. Tilalle keesi, josta sai kyllä kuulla ihan mielenkiintoisia kommentteja. Esim. mattoharjaksi sanottiin. Niin siis se keesi oli enempi sellainen mohawk eli pari senttiä pitkä. |
Kraken 15.03.2009 11:03:01 | |
---|
JadeMonkey: että mitääh? Ei mitään, toi oli vaan yks juttu liittyen kuvan henkilöön, joka on Seinfeld-tv-sarjasta. Costanza, Can'tstandyou Mutta, juu. Turhaa Offtopicia näköjään olen vain viljelemässä. Ibanez GRG170DX |
Horatius-87 15.03.2009 20:32:28 | |
---|
Mutta, juu. Turhaa Offtopicia näköjään olen vain viljelemässä. aah, aivan aivan. Ja offtopic ei ole ikinä turhaa! Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
kitaristix 18.03.2009 19:13:59 | |
---|
"Vara jeeus".... |
kitaristix 18.03.2009 19:14:35 | |
---|
kitaristix: "Vara jeeus".... korjaan "Vara jeesus" |
hullu_ukko 19.03.2009 00:00:26 | |
---|
kitaristix: korjaan "Vara jeesus" Korjaisit sitten samalla kokonaan, etkä vain osittain ja käyttäisit siihen tuota kivaa muokkaa-nappia postauksessasi. Siis sitä, joka näyttää pyyhekumilta. Terveisin: Foorumi_Poliisi M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
mikkemato 22.03.2009 13:20:07 | |
---|
yks kaveri pääs tutkimaan miun takkuja/lockseja/rastoja/mikskä haluutkaa kutsua ja totes:"tääl on tämmösii ihme afrokiekuroita" :DDD |
tepeh 23.03.2009 19:11:24 | |
---|
Ilpo-93: Mulla siis on pitkät vaaleet kiharat. Suurin osa, varsinkin tytöt ja naiset tykkää tosi paljon ja jotkut taas joka päivä käskee parturiin, jopa valmiita maksamaan sen. Luulin jo melkeen, et oisin ite kirjottanu tän. Nahkavaatteet ja kitara, niistä on kunnon rockkarit tehty! |
tepeh 23.03.2009 19:15:38 | |
---|
ameba: Joo ulkomailla on yhen kerran pyydetty menemään naisten vessaan :D tuli tyypille varmaan shokki ku sanoin olevani poika Minulla kävi melkein samoin... Olin Norjassa isäni, veljeni ja setäni kanssa. Olimme jossain "leirintäalueella"(en tiedä mikä oli... Sellasia mökkejä siel oli) ja menin olin menossa vessaan, kun joku nainen sitten yritti kieltää minua menemästä sinne ja osoitteli naisten vessaa... :D Nahkavaatteet ja kitara, niistä on kunnon rockkarit tehty! |
Meidän koiralla ja mulla on kuulemma ihan samanlainen pehko. En tiedä ottaisko kohteliaisuutena vai... It's a diry job, but somebody gotta do it! |
teollisuusapina 25.03.2009 22:05:23 | |
---|
"ooks vähä rekka" "kalju possu" "mitä tuo poika tekee täällä" joku mummeli yhel humppakeikalla, just vedin keesin "luulin että olit poika kun tuo tukka" "miks sun tukka on tollane" "mikset laita ... " jtn esim pinkeiks tai pompuloi tai etc "rumat" hahaa |
teollisuusapina 25.03.2009 22:06:44 | |
---|
"ooks vähä rekka" "kalju possu" "mitä tuo poika tekee täällä" joku mummeli yhel humppakeikalla, just vedin keesin "luulin että olit poika kun tuo tukka" "miks sun tukka on tollane" "mikset laita ... " jtn esim pinkeiks tai pompuloi tai etc "rumat" hahaa |