Zed 17.02.2009 13:00:36 | |
---|
Äänenkorkeus-aiheeseen palatakseni: bändihän on myöntänyt käyttäneensä pitchin säätöä ainakin Another One Bites The Dustin toisessa säkeistössä. Uskonkin, että The Miraclella ja Innuendolla on äänenkorkeutta nostettu studiosäädöillä monessakin kohdassa. Ei ole minkäänlaista julkistettua livedokumentaatiota keikoilta tai studiosta, joissa Freddien ääniala venyisi edes hetkellisesti vastaaviin korkeuksiin. "Joskus tulee jopa kyynelkin silmään." -Jammu Siltavuori |
sub zero 17.02.2009 13:09:20 (muokattu 17.02.2009 13:11:20) | |
---|
Äänenkorkeus-aiheeseen palatakseni: bändihän on myöntänyt käyttäneensä pitchin säätöä ainakin Another One Bites The Dustin toisessa säkeistössä. Uskonkin, että The Miraclella ja Innuendolla on äänenkorkeutta nostettu studiosäädöillä monessakin kohdassa. Ei ole minkäänlaista julkistettua livedokumentaatiota keikoilta tai studiosta, joissa Freddien ääniala venyisi edes hetkellisesti vastaaviin korkeuksiin. niissä ei ole falsettia käytetty? (kuten esim kappaleessa "pain is so close to pleasure") ja jos falsettia käyttää, niin luulis sen onnistuvan livenäkin jos sitä nyt halutaan (mistä taas en ole varma). keväästä on tulossa kuuma, kostea, hikinen - tänä vuonna toimii kikka joka ikinen! |
Nazareth 23.03.2009 12:46:41 | |
---|
Tänä iltana teemalla klo 21 Rockin Klassikkolevyt: Queen. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Herra Rapu 23.03.2009 15:32:01 (muokattu 23.03.2009 15:32:23) | |
---|
Nazareth: Tänä iltana teemalla klo 21 Rockin Klassikkolevyt: Queen. Kiitti muistutuksesta! |
Nazareth 23.03.2009 21:50:48 | |
---|
Ihan hyvä dokkari, sääli vaan että mulle tärkein biisi eli The Prophet's Song ei saanu aikaa tossa. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Nazareth: Ihan hyvä dokkari, sääli vaan että mulle tärkein biisi eli The Prophet's Song ei saanu aikaa tossa. Oli kyllä hyvä dokkari. Muistutti taas siitä että Queen on paras. |
Bonham 23.03.2009 21:58:08 | |
---|
Mun mielestä toi oli dokkarina paljon heikompi kuin monet muun tuon sarjan pätkät... mutta hieno levy kerta kaikkiaan! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jackie 23.03.2009 22:10:38 | |
---|
Nazareth: Ihan hyvä dokkari, sääli vaan että mulle tärkein biisi eli The Prophet's Song ei saanu aikaa tossa. Niimpä. Valitettavasti se on jääny Bohemian Rhapsodyn varjoon. Sweet Ladystä ois voinu olla kanssa pari sanaa. |
Roger 23.03.2009 22:46:00 | |
---|
Nazareth: Ihan hyvä dokkari, sääli vaan että mulle tärkein biisi eli The Prophet's Song ei saanu aikaa tossa. DVD:llä on huomattavasti enemmän materiaalia. Myös Good Company vai mikä siitä oli jätetty tyystin pois. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Roger 23.03.2009 22:47:46 | |
---|
Bonham: Mun mielestä toi oli dokkarina paljon heikompi kuin monet muun tuon sarjan pätkät... mutta hieno levy kerta kaikkiaan! Musta taas tuo on paljon parempi kuin monet mitä oon nähnyt, koska tuossa keskitytään täysin ko. levyyn ja jätetään muu selkääntaputtelu vähemmälle... makuasioita asiasta jota ei voi arvostella objektiivisesti :D "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Nazareth 23.03.2009 22:48:24 | |
---|
Roger: DVD:llä on huomattavasti enemmän materiaalia. Myös Good Company vai mikä siitä oli jätetty tyystin pois. Kyllä se tossa versiossa oli mikä tuli telkkarista. Vai tarkotatko dvd-julkasua? At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Roger 23.03.2009 22:51:51 (muokattu 23.03.2009 22:53:15) | |
---|
Nazareth: Kyllä se tossa versiossa oli mikä tuli telkkarista. Vai tarkotatko dvd-julkasua? Miten mä muistelen että telkkariversiossa jätettiin joku biisi väliin, en siis katsonut tuota äsken... DVD:n koko versio on 100min ja extrat 45min päälle, suosittelen "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Nazareth 23.03.2009 22:54:20 | |
---|
Roger: Miten mä muistelen että telkkariversiossa jätettiin joku biisi väliin, en siis katsonut tuota äsken... DVD:n koko versio on 100min ja extrat 45min päälle, suosittelen Telkkariversiossa tuo Prophet's Song tais olla ainut mikä skipattiin. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Roger 23.03.2009 22:58:02 | |
---|
Nazareth: Telkkariversiossa tuo Prophet's Song tais olla ainut mikä skipattiin. Jups näin se taisi olla... DVD:lläkin sitä on enemmän siellä extrojen puolella. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
kk80 24.03.2009 07:01:38 | |
---|
Nazareth: Telkkariversiossa tuo Prophet's Song tais olla ainut mikä skipattiin. Entäs Sweet lady, tosin ei tuosta kappaleesta ole DVD:lläkään hirveästi selitystä. Eikä God Save The Queeniakaan käsitelty, soitettiin tosin lopputekstien aikana. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Migeteus 24.03.2009 15:07:07 | |
---|
kk80: Entäs Sweet lady, tosin ei tuosta kappaleesta ole DVD:lläkään hirveästi selitystä. Eikä God Save The Queeniakaan käsitelty, soitettiin tosin lopputekstien aikana. Sweet Ladysta ei taidettu puhua mitään, mutta näytettiin pieni pätkä jostain live-esityksestä. |
Jokapaikanapina 23.04.2009 18:02:21 | |
---|
Hui kun on hyvä keikka, varsinkin tää säväytti! http://www.youtube.com/watch?v=4DvlYv5RrVQ Kyseessä on Live at the Hamersmith Odeon vuodelta 75, linkissä Ogre Battle. Onko tota virallisesti julkaistu? Ei pikasesti katottuna löytyny |
Jyrken 24.04.2009 07:14:15 | |
---|
Ei käsittääkseni ole. Mistähän tuo kuvamatsku on muuten saatu? Sairaan hyvä alkupään performanssi. Kävin musikaalin pääsiäisenä kahtomassa. Suosittelen, vaikka yllättävän iso osa huumorista koostuu kaksimielisyyksistä. :O Siellä taustalla on hyvä bändi: 2 kitaraa, basso, 2 rumpua, koskettimet ja 2 tyyppiä joiden tehtävästä en saanut selvää. (mahdollisesti toiset koskettimet tai jotain, ja ehkä sämpleri tms.) And I don't worry about nothin' no
'Cause worrin's a waste of my... time |
Lonesome 24.04.2009 09:00:49 | |
---|
Jyrken: Ei käsittääkseni ole. Mistähän tuo kuvamatsku on muuten saatu? Sairaan hyvä alkupään performanssi. BBC:n matskua ainakin alunperin. Esitetty myös Suomessa Rock Masters-sarjassa YLEn toimesta... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett |
SirElwood 24.04.2009 09:07:49 | |
---|
Lonesome: BBC:n matskua ainakin alunperin. Esitetty myös Suomessa Rock Masters-sarjassa YLEn toimesta... Mutta siinä kuvan laatu oli kyllä ihan kauhea. |