Illu 22.03.2009 23:22:15 | |
---|
Kiitos taas kannustavista kommenteista ja parista pisteestäkin. Tremoloa oli vähän reippaasti, oli vähän sellainen kokeiluveto, joka sitten jäikin lopulliseksi. |
Illu 22.03.2009 23:25:38 (muokattu 22.03.2009 23:28:28) | |
---|
No tulipa tuplana. |
WanhaWetäjä 23.03.2009 16:15:32 | |
---|
baron: Muuten hyväksyn/allekirjoitan kaiken palautteen mitä viime skabasta sain mutta hiukan haluan purnata WW:n kommentista soundivalinnastani: 1. Tykkään flyygelistä ja siksi myös grand piano soundista Niin mäkin, mutta saundia vois vähän muokata, kaiuton sähköinen flyygelisaundi on todellakin kuivakka. 2. Blues-pianomestarit saavat flyygelin soundaamaan mun mielestä ihan hienosti ja väitän että jos mun soundi ei toimi, vika on soittajassa eikä soundissa Tästä lienemme samaa mieltä, ja toki akustinen piano/flyygeli on eri kuin sähköinen.Korostan myös sitä että musiikin esittämiseen kuuluu myös se että se saundaa hyvältä, eli saundiin pitää kiinnittää myös huomioo, MUN mielestä. 3. Viime skabaa kokeilin aluksi jollain rhodes-jäljitelmäsoundilla mutta en tuntenut sitä yhtään omakseni. Rhodes toimii bluesissa ihan hyvin, mutta ei ihan "suoraan paketista", ja noissa sähkömyllyissä nuo rhodes-saundit vaihtelee tasoltaan kovasti. 4. Mun mielestä flyygeli sopii kaikkeen, myös bluesiin. Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, en aio yrittää muita käännyttää tälle kannalle ja hyväksyn kaikki eriävät mielipiteet eli tämä ei ole kinastelun aihe! Ei kai tästä ole kyse, katselin mainostamasi ohjelman bluespianisteista ja hyvinhän tuo toimii, on kuitenkin olemassa selkeesti sellasia biisejä joihin kitara sopii paremmin jo pelkästään soittimien erilaisten luonteiden perusteella, kääntäen ; on olemassa biisejä joita en edes lähtis kokeilemaan flyygelillä, kuten "Albatross"...ei se Junnu Vainion vaan se toinen;-) |
baron 23.03.2009 17:38:57 | |
---|
"Albatross"...ei se Junnu Vainion vaan se toinen;-) Älä nyt, mun soolokeikkabravuuri:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BigPapa 23.03.2009 19:31:57 (muokattu 23.03.2009 19:32:08) | |
---|
Hieno homma, että joku taas uhrautui.....8D They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Jerry_Jones 23.03.2009 19:56:20 | |
---|
BigPapa: Hieno homma, että joku taas uhrautui.....8D Kiitos kannatuksesta. Joo tämä ei-pallinaama käytti liukkaasti tilaisuutta hyväkseen, kun sellainen tarjoutui. Toivottavasti toi rockabilly-tausta poikii muikeita vetoja. Blues fills in the holes of soul |
WanhaWetäjä: Niin mäkin, mutta saundia vois vähän muokata, kaiuton sähköinen flyygelisaundi on todellakin kuivakka. Korostan myös sitä että musiikin esittämiseen kuuluu myös se että se saundaa hyvältä, eli saundiin pitää kiinnittää myös huomioo, MUN mielestä. Sorry, en tajunnut mitä ajoit takaa mutta oon kyllä ihan samaa mieltä. Nyt kun oon onnistunut löytämään mun äänitysohjelman volumesäädön, pitää etsiä niitä muitakin ja opetella käyttämään. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tuomo_ 23.03.2009 20:53:38 | |
---|
Viikon lepo soitosta, Rokkabilli not rules for me! Eipä haitanne... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
baron 23.03.2009 21:10:54 | |
---|
tahtah: Viikon lepo soitosta, Rokkabilli not rules for me! Eipä haitanne... "Follow the leader!" You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BigPapa 23.03.2009 21:54:46 | |
---|
tahtah: Viikon lepo soitosta, Rokkabilli not rules for me! Eipä haitanne... On vähän sellanen tausta että roots-skaban perustajakaan ei saa siitä kiinni. Kai se on sitten passattava tämä. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 23.03.2009 22:00:01 | |
---|
BigPapa: On vähän sellanen tausta että roots-skaban perustajakaan ei saa siitä kiinni. Kai se on sitten passattava tämä. Eiks toi oo se Sleepy sleepersin lanttuva, kaaliva, ameeriikan herkkuva? |
BigPapa 23.03.2009 22:03:14 | |
---|
They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 23.03.2009 22:07:35 | |
---|
|
BigPapa 23.03.2009 22:19:48 | |
---|
They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
latuska90 24.03.2009 00:11:01 (muokattu 24.03.2009 00:20:27) | |
---|
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
blaekie 24.03.2009 21:58:35 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
WanhaWetäjä 24.03.2009 23:41:53 | |
---|
BigPapa: Hieno homma, että joku taas uhrautui.....8D Olen havaitsevani jotain pientä piikkiä kommentissa... Eiks se ole ihan jees että jos joku ei vaan yksinkertasesti kerkiä laittaa uutta skabaa pystyyn siedettävällä aikataululla niin joku toinen sen tekee?Kyse ei ole mistään laistamisesta...mulla olis ollut aikasintaan huomenna mahollista alkaa vääntään taustaa, mä olin maanantaina iltapäivällä himassa laivareissusta, ei ihan heti viikon rupsuttamisen jälkeen tule mieleen alkaa soitteleen yhtään mitään! Ja mä olen siitä kumma kaveri että tykkään tehä taustat aina ite, ja siihen menee aikaa jokusia tunteja jos ne tekee hyvin. Hyvä taustahan tuo rokkapilli eli "hernetorvi"-osasto on vetää, on ainakin tilaa ja ilmaisuvapautta! |
BigPapa 24.03.2009 23:52:40 | |
---|
WanhaWetäjä: Olen havaitsevani jotain pientä piikkiä kommentissa... Eiks se ole ihan jees että jos joku ei vaan yksinkertasesti kerkiä laittaa uutta skabaa pystyyn siedettävällä aikataululla niin joku toinen sen tekee?Kyse ei ole mistään laistamisesta...mulla olis ollut aikasintaan huomenna mahollista alkaa vääntään taustaa, mä olin maanantaina iltapäivällä himassa laivareissusta, ei ihan heti viikon rupsuttamisen jälkeen tule mieleen alkaa soitteleen yhtään mitään! Ja mä olen siitä kumma kaveri että tykkään tehä taustat aina ite, ja siihen menee aikaa jokusia tunteja jos ne tekee hyvin. Hyvä taustahan tuo rokkapilli eli "hernetorvi"-osasto on vetää, on ainakin tilaa ja ilmaisuvapautta! Juu ei oo piikkiä enkä lähe ollenkaan tähän jurmutukseen mukaan. Kaatakaa itsellenne. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
CRR 25.03.2009 12:46:55 (muokattu 25.03.2009 12:48:51) | |
---|
Hyvässä keskustelussa keskustellaan aiheesta eikä keskustelijoista. Tämä ei käytännössä tarkoita, että oma keskusteluni olisi aina hyvää. On kurjaa, että WW joutui selittelemään päivänselvää asiaa. Ja sitten "kaatakaa itsellenne..."? |
BigPapa 25.03.2009 12:53:48 | |
---|
CRR: Hyvässä keskustelussa keskustellaan aiheesta eikä keskustelijoista. Tämä ei käytännössä tarkoita, että oma keskusteluni olisi aina hyvää. On kurjaa, että WW joutui selittelemään päivänselvää asiaa. Ja sitten "kaatakaa itsellenne..."? Mitäs selittelemistä siinä on jos olin vilpittömän iloinen siitä, että joku "uhrautui" vetämään skaban. WW:n keikkakiireet tiedän kyllä. Niin ja kaada itselles vaan, sitä voit sitten miettiä, että mitä kaadat. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |