reos 20.03.2009 12:59:01 | |
---|
Onko kenelläkään havaintoa mistä saisi Thunderbird IV bassoon hommattua tallan tai ihan vaan yhden tallapalan. Tässä on nyt vuoden mittaan käyty läpi kaikki mahdolliset maahantuojasta huoltoon asti, eikä yksittäistä tallapalaa ainakaan tunnu mistään löytyvän. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
MPU 20.03.2009 13:48:51 | |
---|
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
reos 20.03.2009 16:02:47 | |
---|
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Seba 21.03.2009 08:52:38 | |
---|
Oli noita pelkkiä tallapalasettejäkin jossain myynnissä, en vaan nyt tähän hätään löydä missä ne oli. Muistaakseni ötzille joskus vinkkasin mestan jos hän muistaisi? Itse kyllä vaihdoin tallan hipshotin supertoneen joka omaan makuun on tuhannen kertaa parempi kuin giban orkkis. |
Antti K. 21.03.2009 09:33:23 | |
---|
Seba: Oli noita pelkkiä tallapalasettejäkin jossain myynnissä, en vaan nyt tähän hätään löydä missä ne oli. Muistaakseni ötzille joskus vinkkasin mestan jos hän muistaisi? Itse kyllä vaihdoin tallan hipshotin supertoneen joka omaan makuun on tuhannen kertaa parempi kuin giban orkkis. Löytyisköhän niitä tallapalasettejä täältä, silvuplee: http://www.guitarpartsresource.com/bass_saddles.htm Muusikon "paras" ystävä... |
Seba 21.03.2009 09:47:12 (muokattu 21.03.2009 10:00:09) | |
---|
|
MPU 21.03.2009 10:06:16 | |
---|
Ja löytyypä Suomesta SP-elektroniikka, joka kauppaa tarvike 3-pistetallaa. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Antti K. 21.03.2009 12:06:30 | |
---|
Muusikon "paras" ystävä... |
Seba 21.03.2009 14:04:06 | |
---|
Antti K.: Siis tarkoitatko tuota minun laittamaa linkkiä? Tuo ensimmäinen ei kyllä oikein näytä Fenderiltä. Kato joo, sokeus iski. Eli noita löytyy monesta paikasta jenkeistä 19-35 dollarin hintaan/setti. Miten lie sitten kuinka moni lähettelee suomeen ja millä posteilla. Tulleja ja alveja tuskin tulee tuohon päälle jos ainoana ostoksena tilaa, ja vaikka jos tulisi niin ei ne ainakaan huimat ole. Enklannista 19 puntaakaan ei ole paha ja varmaan nopeampaa toimitusta voisi povata ja takuulla ilman tulleja ja alveja. Kannattaa vaan aina varmistaa onko hinta jo ilmoitettu verollisena ettei tule 15% ylläreitä kun moni ilmoittaa verottomana nettisivuilla hinnat siellä jostain syystä. SP-elektroniikalta sitten koko tallaa vähän isompaan rahaan. Samoihin hintoihin saa kyllä sitten jo kunnon SuperTonen hipshotilta tilattua. |
Antti K. 21.03.2009 17:48:26 | |
---|
Seba: Kato joo, sokeus iski.
Meinasin heittää, että tyypillinen basisti: ykkönen hukassa! Mutta sitten muistin, että jonkun mielestä hauska juttu saattaa olla jonkun toisen mielestä v----ilua. Ja jatkoa hieman off-topic: Aika usein tuolla dadassa tuntuu siltä, että jos huumorin riisuu viestistä pois, niin jäljelle jää vain v----ilu! Mulla itellä lipsahti eilessäiltana lopulta tosikkovaihde päälle tuollaisessa tilanteessa! Eiköhän se siitä! Muusikon "paras" ystävä... |
PasiB 21.03.2009 19:25:17 | |
---|
Mitä, minäkö tyhmä? Nyt en oikein ymmärrä. |
Seba 22.03.2009 00:01:43 | |
---|
Antti K.: Meinasin heittää, että tyypillinen basisti: ykkönen hukassa! Mutta sitten muistin, että jonkun mielestä hauska juttu saattaa olla jonkun toisen mielestä v----ilua. Ja jatkoa hieman off-topic: Aika usein tuolla dadassa tuntuu siltä, että jos huumorin riisuu viestistä pois, niin jäljelle jää vain v----ilu! Mulla itellä lipsahti eilessäiltana lopulta tosikkovaihde päälle tuollaisessa tilanteessa! Eiköhän se siitä! Kerta OT kiellon päälle.. Jos ei basisti osaa nauraa itselleen niin kukas sitten :) Mulla on paljon muutakin hukassa.. |
Muhwi 23.03.2009 11:35:48 | |
---|
Mulla on ylimääräsenä yks tommonen epi/gibson kolmipistetalla tallanvaihdon seurauksena, vieläkö löytyisi tarvetta? "In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation, I had to fall back on my bass playing abilities."- Les Claypool |
reos 23.03.2009 16:11:58 | |
---|
Muhwi: Mulla on ylimääräsenä yks tommonen epi/gibson kolmipistetalla tallanvaihdon seurauksena, vieläkö löytyisi tarvetta? Menin ja tilasin jo briteistä, eli ei enään tarvetta. Kiitos kaikille avusta. Vieläkin ihmettelen että kuinka niitä yhtäkkiä noin löytyi :) Kiitos kiitos. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
reos: Menin ja tilasin jo briteistä, eli ei enään tarvetta. Kiitos kaikille avusta. Vieläkin ihmettelen että kuinka niitä yhtäkkiä noin löytyi :) Kiitos kiitos. Son ku vuoren ehtii kotomaasta turhaan ennenkuin kysyy oikeasta paikasta :) |