aalataur 26.02.2009 18:10:34 | |
---|
Mulle lähti maanantaina 50 kilon paketti missä vahvistin ja muuta sälää, tulee kuulemma jonkun ihmeen Kühne-Nagel -kuljetusyhtiön lähetyksenä. Seurantakoodia ei kuulemma ole mahdollista saada ko. yhtiön lähetyksiin. Max. 14 työpäivää siis lähetysaika. |
Thule 26.02.2009 18:28:45 | |
---|
aalataur: Mulle lähti maanantaina 50 kilon paketti missä vahvistin ja muuta sälää, tulee kuulemma jonkun ihmeen Kühne-Nagel -kuljetusyhtiön lähetyksenä. Seurantakoodia ei kuulemma ole mahdollista saada ko. yhtiön lähetyksiin. Max. 14 työpäivää siis lähetysaika. Oho, kuulostaapa oudolta...? Mulle tuli tänään tekstiviesti ja maili, joissa kerrottiin about saman painoisen paketin lähteneen. Missään ei kyllä kerrottu kenen kautta se tulee. Ainoastaan se perus, eli "jollei viestissä ole seurantakoodia, firma X toimittaa sen". Over land and sea, your haunting voice will carry me to higher ground. |
Karhukoira74 26.02.2009 18:52:07 | |
---|
niiih....ja ainakin kun olen kirjautunut tuonne Thomannille asiakastilin kautta, niin UPS seurantakoodit sai sieltä, ja tavaran kulkua pysty seuraamaan missä menee. Paketit on vieläkin aukomatta ;) Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
aalataur 26.02.2009 18:56:12 | |
---|
Thule: Oho, kuulostaapa oudolta...? Mulle tuli tänään tekstiviesti ja maili, joissa kerrottiin about saman painoisen paketin lähteneen. Missään ei kyllä kerrottu kenen kautta se tulee. Ainoastaan se perus, eli "jollei viestissä ole seurantakoodia, firma X toimittaa sen". Niin ne sanoi. "Lavarahtina" kuulemma tulee, mitä se sitten tarkoittaakin. Ja käskivät tarkistaa tuotteen kunnon saapuessa, sillä jos niissä on jotakin kuljetusvaurioita ja kuittaat lähetyksen tarkistamatta sen kuntoa, kuljetusfirman korvausvastuu loppuu siihen. |
Thule 05.03.2009 16:56:16 | |
---|
Kymmentä vaille kahdeksan soitteli Kiitolinjan kuski ja kippasi paketin työpaikalle. Kuehne + Nagel Ltd oli tosiaan se lähettäjä. Virheettömässä kunnossa oli tavarat pakkauksia myöden. Over land and sea, your haunting voice will carry me to higher ground. |
kyuss 12.03.2009 11:25:45 (muokattu 12.03.2009 15:05:12) | |
---|
Ekaa kertaa tilaan Thomannilta, so far so good. Maksu kirjattu 05.03.2009, paketti lähtenyt Thomannilta 06.03. Nyt tänään 12.03. on Postin lähetysseurannan mukaan Oulussa jakelussa. Mikäli se tänään saapuu, niin alle viikkoon toimittivat! Nyt jännätään että tuleehan kaikki ehjänä. Ja mitä kamaa sieltä sitten tuleekaan... Eräs kaveri sai rumpukamojen sijasta monitorin, jonka kuitenkin jätti postiin ja antoi lähettää takaisin Saksaan. Vihaisen palautteen jälkeen oikeat kamat tulivat - kahteen kertaan. Kaikki on mahdollista Thomannin kanssa. E: Ehjänä tuli koko setti. Yrittivät tuoda kotiin ennen klo 12, kävin hakemassa postista klo 14:30. Nopia toimitus kaiken kaikkiaan, peukkua thomannille. |
aalataur 12.03.2009 11:30:31 | |
---|
10 päivää kesti vahvistin + roippeet Kuehne + Nagelilla. Itse paketin saaminen lähtökuntoon tosin kesti 7 päivää, eli yhteensä 17 päivän odottelu. |
Tällainen kysymys: Paljonko maksaa paketin lähettäminen takaisin Saksaan, jos käyttääkin tuota 30 päivän palautusoikeutta? Kyse olisi kitarasta laukkuineen. Dillon, you son of a bitch! |
s8na 23.03.2009 13:01:15 | |
---|
Pluto: Tällainen kysymys: Paljonko maksaa paketin lähettäminen takaisin Saksaan, jos käyttääkin tuota 30 päivän palautusoikeutta? Kyse olisi kitarasta laukkuineen. Kannattaa ekana muuten lukea ne palautusohjeet thomanin sivuilta, jos et ole vielä lukenu. Eli palautus pitäisi tehdä niiden mukaan, ei kannata sooloilla mitään. |
s8na 23.03.2009 13:01:41 | |
---|
Pluto: Tällainen kysymys: Paljonko maksaa paketin lähettäminen takaisin Saksaan, jos käyttääkin tuota 30 päivän palautusoikeutta? Kyse olisi kitarasta laukkuineen. Kannattaa ekana muuten lukea ne palautusohjeet thomanin sivuilta, jos et ole vielä lukenu. Eli palautus pitäisi tehdä niiden mukaan, ei kannata sooloilla mitään. |
Pluto 23.03.2009 13:09:29 (muokattu 23.03.2009 13:09:52) | |
---|
s8na: Kannattaa ekana muuten lukea ne palautusohjeet thomanin sivuilta, jos et ole vielä lukenu. Eli palautus pitäisi tehdä niiden mukaan, ei kannata sooloilla mitään. Joo, luin kyllä. Palautusehdoissa ihmetystä herätti hieman kohta, jossa Thomann voi vaatia asiakkaalta korvausta ajasta, jonka soitin on ollut hänellä "kokeiltavana". Mutta lähinnä siis tuo takaisinlähetyksen hinta kiinnostaisi. Miten muuten V30:t toimii? Dillon, you son of a bitch! |
Broadcaster 23.03.2009 13:58:51 | |
---|
|
varakeef 23.03.2009 14:48:25 (muokattu 23.03.2009 14:48:34) | |
---|
Pluto: Mutta lähinnä siis tuo takaisinlähetyksen hinta kiinnostaisi. Mitä väliä? Thomann hyvittää palautuskulut Economy-taksojen mukaan, elleivät järjestä noutoa muuten. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Terry Pantheras 24.03.2009 15:11:25 | |
---|
No voeha helevetti sentäs... Thomanin lähetys tuli tilauksesta kuudessa päivässä, eli suht nopeasti, mutta UPS:ille ei käykään kuin käteinen ja vielä tasarahana, eli tässä tapauksessa 96,90. Soittivat siis juuri suoraan kadulta, ilman mitään etukäteisilmoitusta, että voit noutaa paketin ja totta kai mulla oli euroina juuri nyt 96,90 lompakossa, eli ei. Miten UPS voi olla noin suurena firmana ihan kehitysmaatasoa, kun jumalauta pizzankin voi nykyisin maksaa kortilla ovelle tuotuna... Mitenköhän paljon UPSilla menee aikaa ja rahaa hukkaan tämmösen vipustamisen takia? Noh, sovittiin sit että tuovat sen sitten uudestaan huomenna, kun tässä lähistöllä ei automaattia ole. Eli käyn nostamassa satasen ja ostan sillä suklaapatukan, että saan tasarahan kasaan. Vai pitäiskö sittenkin tilata vaan se pizza... Höpsis töppöseen! |
mihokas 13.09.2011 16:31:43 | |
---|
En tiedä lukeeko kukaan tätä ketjua enää, mutta huvittava esimerkki tuli eilen vastaan. Tilasin viikko sitten Thomannilta Gibsonin kitaran ja jotain muuta sälää. Eilen paketti saapui ja kirmasin intoa täynnä noutamaan pakettia. Ilo oli melko lyhytaikainen kun näin paketin. Paketin muoto oli kaukana kitarasta ja sisältä paljastui jonkin sortin sadan euron savukone! Ei voinu kun nauraa. Joku on vetäny kyllä välistä aika potin itelleen tai sitten logistiikassa on pakkailtu kamoja silmät kiinni. No nyt on savukone matkalla takas Thomannille ja oman paketin kohtalosta ei vielä mitään tietoa. Harmittaa tietenkin, että toimitus todennäköisesti venyy maailman tappiin varsinkin jos ne odottavat väärään osoitteeseen menneen Gibsonin palautusta ja sitten taas uudelleenlähetystä minulle jne. Aikaisemmin Thomannilta on kaikki tullut oikein ja ajallaan noin viikossa. |
Golibri 13.09.2011 19:30:25 | |
---|
mihokas: En tiedä lukeeko kukaan tätä ketjua enää, mutta huvittava esimerkki tuli eilen vastaan. Tilasin viikko sitten Thomannilta Gibsonin kitaran ja jotain muuta sälää. Eilen paketti saapui ja kirmasin intoa täynnä noutamaan pakettia. Ilo oli melko lyhytaikainen kun näin paketin. Paketin muoto oli kaukana kitarasta ja sisältä paljastui jonkin sortin sadan euron savukone! Ei voinu kun nauraa. Joku on vetäny kyllä välistä aika potin itelleen tai sitten logistiikassa on pakkailtu kamoja silmät kiinni. No nyt on savukone matkalla takas Thomannille ja oman paketin kohtalosta ei vielä mitään tietoa. Harmittaa tietenkin, että toimitus todennäköisesti venyy maailman tappiin varsinkin jos ne odottavat väärään osoitteeseen menneen Gibsonin palautusta ja sitten taas uudelleenlähetystä minulle jne. Aikaisemmin Thomannilta on kaikki tullut oikein ja ajallaan noin viikossa. Ohhoh, aika kämmi. Mutta semmosia sattuu ku ihmisiä ollaan. Saa nähä mitä ite saan kun läjällistä tavaraa odottelen. Mukaan lukien juuri gibsonin kitaa ymsyms. |
Old Joe 13.09.2011 21:47:50 | |
---|
Pitkään T-kaupan asiakkaana olleena, voin vahvistaa, että hyvin on toiminut. Tarkistan aina, että tilaamaani tavaraa myös löytyy varastosta ja maksu tilisiirtona. Kestää muutaman päivän, ennen kuin rahat siirtyvät heidän tililleen ja siitä viikon päivät ja tavarat on turvallisesti perillä. En ole laskenut montako tilausta olen Thomannilta tehnyt, varmasti yli 10, mutta ainoatakaan virhettä ei ole tapahtunut tähän mennessä. UPSilla on hankaluutena juuri tuo, että eivät ilmoita edeltä, milloin ovat tuomassa lähetystä. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
JuSu 13.09.2011 22:03:09 | |
---|
Old Joe: Pitkään T-kaupan asiakkaana olleena, voin vahvistaa, että hyvin on toiminut. Samoin täällä. Toistakymmentä tilausta takana, ja kaksi epäkohtaa: Kerran tuli väärä kitarahihna. Lähettivät oikean kuluitta perässä. Vääränkin sain pitää. Toisella kerralla kuulokkeet olivat epäkuntoiset. Vaihto normimeiningillä, ei kuluja minulle. Viimeksi n. viikko takaperin tilasin kitarakaapin. Keskiviikkona tilaus sisään, maksu Visalla. Torstai-iltana kaappi lähti Saksasta liikenteeseen, tiistaiaamuna iteljooni kiikutti sen ovesta sisään. JuSu hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia |
machinehead72 13.09.2011 22:51:31 | |
---|
Ite olen tuota tilannut myös useamman kerran, ja aina on hyvin toiminu (= Olen ollut kimppatilaustakin järjestämässä. Oikeastaan pisin aika mikä tuolta tilatessa on kestänyt, on ollut tuo "kuuluisa viikko". Toisin sanoen alle viikossa yleensä tullut (= Aina kun tilaan, katson että tavaraa on varastossa, ennen kuin tilaan mitään. UPS tuo kotiovelle, ja ainakin thomannilta tulleissa sähköposteissa on kerrottu että heille pitää maksaa käteisellä ja tasarahalla. http://maihinnousu.net/cherubs Death/Thrash Metallia Pohjanmaalta |
JeKo 13.09.2011 23:04:07 | |
---|
Jep, itekin just viime viikolla laitoin tilauksen ja eilen UPS:n pojat toi paketin perille. Aina on moitteetta toiminut T-kaupan palvelut omalla kohdalla! Hyvä juttu myös, että lähetyskustannukset ovat nykyään vaan sen 12e per tilaus. Toisaalta sekin tuntuu vielä aika korkealta, jos jotain pienempää sälää pelkästään tilailee. "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |