Aihe: Bassotabit tähän biisiin
1
Jackson69
21.03.2009 21:14:23
Terve

Pitäiskö tänne bassopuolelle avata tämmöinen threadi kun kitarapuolella semmoinen jo on? Itse olisin kiitollinen jos joku voisi laittaa pientä vinkkiä Volbeatin Sad Man's Tongue -biisistä.

Jake
Jackson69
24.03.2009 07:21:18
Vähän aikaa biisin mukana soitettuani totesin ettei se nyt niin vaikea olekaan. Tämä raskaampi musa on mulle vähän vieraampaa ja yritin hakea vähän monimutkaisempaa kuviota kuin suoraa kasinuottia. Luottamus omaan korvakuulolta blokkaukseen on vielä vähän heikolla mallilla.
timppa67
24.03.2009 07:24:13
a sit ku lähteepi rummut normaalisti,

Legendaarista..
UncleFester
24.03.2009 08:22:38
timppa67: Legendaarista..

Joo sieltä se totuus tuli :)
maihinnousu.net/superbullets - Selvinpäin soitettua 60 -ja 70-luku-vaikutteista rokkikohkaamista
Siderocks
24.03.2009 11:11:00

mitä teen sitten kun omat lapset alkavat kuuntelemaan Volbeatia ja kääntyvät minua vastaan ja samalla vieraantuvat taiteista ja työnteosta..? Haluavat Cadillacin ja nahkarotsin, mutta ei omalla rahalla, vaan Pappa Betalar -rahoitusjärjestelyllä.

Hahaha :D joo Volbeat on jostain syystä alkanu aiheuttaa ihmeellistä massahysteriaa. Kaverit mainostaa facebookissaki pari kuukautta aiemmin jotain Volbeatin konserttia ja livebändinä ei kuulemma oo ees mikään erityisen häävi. Mulle se on aina ollu suht neutraali tapaus koko pändi, hyvää muzakkia silti.
http://www.mikseri.net/earthlinger
timppa67
24.03.2009 11:36:10
o_s: Hahaha :D joo Volbeat on jostain syystä alkanu aiheuttaa ihmeellistä massahysteriaa. Kaverit mainostaa facebookissaki pari kuukautta aiemmin jotain Volbeatin konserttia ja livebändinä ei kuulemma oo ees mikään erityisen häävi. Mulle se on aina ollu suht neutraali tapaus koko pändi, hyvää muzakkia silti.

En mä kyl mitään erityistä tahi mullistavaa tosta keksiny.. jonninjoutavaa lätkytystä mistä ei jäänyt mitään mieleen..
ubik
24.03.2009 13:34:34
iha kelpo levy se toka on, eipä muuten mitenkää erikoisbändi, ihmettelen kovasti ku jauhetaa rockabillystä ton bändin yhteydes, miten se siel muka ilmenee
???
T.Nick
24.03.2009 16:12:34
ubik: iha kelpo levy se toka on, eipä muuten mitenkää erikoisbändi, ihmettelen kovasti ku jauhetaa rockabillystä ton bändin yhteydes, miten se siel muka ilmenee
???

Ilmeet ja soittoasennot on sinne päin.
Kipu lisää kiimaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)