Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 572 73 74 75 76122 123 124 125 126
blaekie
21.03.2009 12:17:36

BigPapa: Hyvässä hapessa näkyy olevan tää homma...

Näinpä, pisteet laskettu ja kisa päätetty.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
MaQ
21.03.2009 14:35:44
blaekie: Näinpä, pisteet laskettu ja kisa päätetty.

Vieläku saatas pallipojat paikalle ja uutta kisaa putkeen... hop hop
blaekie
21.03.2009 14:52:15

MaQ: Vieläku saatas pallipojat paikalle ja uutta kisaa putkeen... hop hop

Mulla on sellainen kutina, että toi pääpallinaama on lähtenyt tienaamaan keikalle
leipäänsä, mitens nää varapallinaamat ?
J.Hollström
21.03.2009 15:07:01
blaekie: Mulla on sellainen kutina, että toi pääpallinaama on lähtenyt tienaamaan keikalle
leipäänsä, mitens nää varapallinaamat ?

Omasta puolesta voin sanoo, että en ole kiinnostunut enää vetämään tällä puolella skaboja.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
Korggari
21.03.2009 16:00:12

juki68: Omasta puolesta voin sanoo, että en ole kiinnostunut enää vetämään tällä puolella skaboja.

No kerro nyt myös minkä takia ei kiinnostaa skaban veto ?
J.Hollström
21.03.2009 16:03:47
Korggari: No kerro nyt myös minkä takia ei kiinnostaa skaban veto ?

Musta täältä on kadonnut se into mikä oli joskus ennen. Mennyt maku ja feelinki. Hemmetin laimeeta toimintaa. Ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen.
Krice
21.03.2009 16:34:02

juki68: Musta täältä on kadonnut se into mikä oli joskus ennen.

Ei täältä vaan sinulta. Hirveän negatiivinen asenne muutenkin tuollainen.
Kuha
21.03.2009 16:41:34 (muokattu 21.03.2009 16:42:11)

Mä laitan uuden skaban just alulle - saadaan lahkeet lepattamaan, man!
J.Hollström
21.03.2009 16:56:13
Krice: Ei täältä vaan sinulta. Hirveän negatiivinen asenne muutenkin tuollainen.

Sori, mut siltä musta vaan tuntuu. Oon kuiteskin heilunut näissä kohtuu pitkään.
blaekie
21.03.2009 20:00:45

No nythän sieltä tuli ihan tutun kuulosta settiä, tietyllä tavalla haastava tausta, kun eihän tohon tietenkään keksi mitään freshiä :-)

Ja Jukille, pää pystyyn ja kitara laulamaan.
Kuha
21.03.2009 20:05:50

blaekie: No nythän sieltä tuli ihan tutun kuulosta settiä, tietyllä tavalla haastava tausta, kun eihän tohon tietenkään keksi mitään freshiä :-)

No sanoppa muuta. Enkä mä voi tohon vetää midn, kun myin Hendrix-Stratonkin jo pois.
BigPapa
21.03.2009 20:06:59 (muokattu 21.03.2009 20:20:14)

Kuha: No sanoppa muuta. Enkä mä voi tohon vetää midn, kun myin Hendrix-Stratonkin jo pois.

Severillä koitin vähän sinnepäin, siinä skebassa kun on vähän sitä henkee....toki Henkka-strato lois siihen varmaan sellasen magical-touchin, viimesen silauksen....
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blaekie
21.03.2009 21:22:02

Bigpapa : Tuli ihan nuoruus mieleen:

http://maihinnousu.net/s/?song_id=2962

No perkele, hieno homma, miksaa papa tohon vielä pikkusen tilavuutta tai stereota tms, ni bueno. Hyvä kyllä noinkin.
BigPapa
21.03.2009 21:28:48 (muokattu 21.03.2009 21:29:58)

blaekie: No perkele, hieno homma, miksaa papa tohon vielä pikkusen tilavuutta tai stereota tms, ni bueno. Hyvä kyllä noinkin.

Mä oon vähän kohlo noissa miksauksissa, must tää on kuitenkin pääasiassa soolo- eikä miksausskaba. Koha balanssit saa kohilleen ni siinäkin on jo...8)..nii anteeks etukäteen jo, jos toi tilanpuute sit ahistaa joitain....8)
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blaekie
21.03.2009 21:33:33

BigPapa: Mä oon vähän kohlo noissa miksauksissa, must tää on kuitenkin pääasiassa soolo- eikä miksausskaba. Koha balanssit saa kohilleen ni siinäkin on jo...8)..nii anteeks etukäteen jo, jos toi tilanpuute sit ahistaa joitain....8)

Juu, eihän tää mikään miksausskaba tieteskään oo, mut se tuo sen varsinaisen soolon jotenkin edustavammaks, ehkä, en tiiä. Ei muuta siis ollut meininkinä. Kjuten sanoin ihan jees noinkin.
BigPapa
21.03.2009 21:35:52

blaekie: Juu, eihän tää mikään miksausskaba tieteskään oo, mut se tuo sen varsinaisen soolon jotenkin edustavammaks, ehkä, en tiiä. Ei muuta siis ollut meininkinä. Kjuten sanoin ihan jees noinkin.

Juu ymmärrän, mut siinäkin on ylikaiuttamisen vaara jos ei oo ihan saletti siitä mitä tekee ja mää en oo, ei se mitään, pitää reenailla sitäkin taitoa, jos vaikka joskus sitten, enhämmää muten mitää....
ejhfi
21.03.2009 21:43:13 (muokattu 21.03.2009 21:49:52)

Tota tota tota noin, tausta on kyllä hieno mutta päteekö siihen joku tekijänoikeus tai tallennelupajuttu ... kun musta tuntuu että tää on tehty ennenkin?
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
latuska90
21.03.2009 21:54:14

BigPapa: Juu ymmärrän, mut siinäkin on ylikaiuttamisen vaara jos ei oo ihan saletti siitä mitä tekee ja mää en oo, ei se mitään, pitää reenailla sitäkin taitoa, jos vaikka joskus sitten, enhämmää muten mitää....

Ainakin Audacityyn ladattava kaiku-plugini nimeltään "Freeverb" on just kätevä tohon tilan luomiseen, jota mäkin käytin tässä tuoreimmassa skabassa. Helppo käyttää, mut en muista miten latasin sen siihen... Hyvää kaiuntaa sillä saa, ainaskin mun mielestä.
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
BigPapa
21.03.2009 21:56:12 (muokattu 21.03.2009 21:56:33)

latuska90: Ainakin Audacityyn ladattava kaiku-plugini nimeltään "Freeverb" on just kätevä tohon tilan luomiseen, jota mäkin käytin tässä tuoreimmassa skabassa. Helppo käyttää, mut en muista miten latasin sen siihen... Hyvää kaiuntaa sillä saa, ainaskin mun mielestä.

No on siinä nyt vähän jotain mukana- laittelin hiukka..8DDDD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)