Aihe: Millaisia ovat hyvät musiikkiuutiset?
1
Ain
19.03.2009 13:05:41
Hei,

teen opinnäytetyötäni musiikkiuutisista.
Autathan minua vastaamalla musiikkiuutisia käsittelevään kyselyyn tästä linkistä:

http://www.webropol.com/P.aspx?id=309822&cid=35100255

Vastaaminen vie vain muutaman minuutin, KIITOS!
vanttera
19.03.2009 13:18:13
Öhhhhhhhh, Voicen ostama tutkimus?

Suositan vastaajille malttia kaupallisen tahon ilmaisessa avustamisessa.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Kosminen
19.03.2009 22:20:37

Tuossa yhteystietolomakkeessa ei oikein luottamus riittänyt. Kyselyn olisi voinut toteuttaa myös niin, että yhteystiedot eivät oikeasti yhdisty vastauksiin. Keskeytin periaatteesta.
"Pöntöllä istuessa, kahden paskan erotessa, ystäväni ainoan viemäriin hukutan." - Ahtopaine: Kolo
Kalamies #16 >-)))>
sticky fingers
21.03.2009 15:36:13
vanttera: Öhhhhhhhh, Voicen ostama tutkimus?

Suositan vastaajille malttia kaupallisen tahon ilmaisessa avustamisessa.

En vielä mitään ehtinyt vastaamaan, kun pitää jo vähän ihmetellä... Missä sanotaan, että tutkimus on ilmainen? Opinnäytetöistä usein maksetaan. Tietenkin vähemmän, kuin erilaisille tutkimuslaitoksille yms. ,mutta maksetaan kuitenkin.

Toisaalta, miksei tätä voisi ajatella suhteellisen kivuttomana tapana auttaa opinnäytetyön tekijää? Sama se, kuka siellä taustalla on. Vastaamalla kyselyyn, voidaan jeesata ketjun aloittajaa varsin pienellä vaivalla.

Katon nyt tota kyselyä, ja kommentoin sitä sitten tarvittaessa..

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
vanttera
21.03.2009 15:38:42
sticky fingers:
Toisaalta, miksei tätä voisi ajatella suhteellisen kivuttomana tapana auttaa opinnäytetyön tekijää? Sama se, kuka siellä taustalla on.

Ei ainakaan mulle missään nimessä. Yksityistä opiskelijapoloa jeesailisin mieluusti, mutta Voicen kaltainen taho ei ilmaista mielipidettäni ansaitse.

Tokihan minkä tahansa mediatutkimuksen taustalla ovat usein isot mediatalot, ei siinä mitään. Tässä tapauksessa sitä ei vaan kerrottu etukäteen, mikä on aika kömsöä.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Mook
21.03.2009 19:38:52
Kesken tuon kyselyn koitin käydä Voicen sivuilla -> sivut oli jumissa. Ei tuo lopulta suostunut lähettämään vastauksiakaan, sanoi vaan että "Odotetaan vastausta osoitteesta voice.fi"

Sama tapahtui minulle. Noh, yritän huomenna uudestaan.
Ziggy Bubba
21.03.2009 20:39:23

Voice ei ansaitse vaivaani. Ilmaiseksi en rupea tuota soittolistatuubaa puskevaa puljua tukemaan. Tack, but no tack.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
JPQ
23.03.2009 02:48:24

Samoin opiskelijaa olisin voinut auttaa mutta jos massa musaa soittavaa kaupallista tahoa niin ei kiitos.
Bacchus
23.03.2009 14:22:37
vanttera: Ei ainakaan mulle missään nimessä. Yksityistä opiskelijapoloa jeesailisin mieluusti, mutta Voicen kaltainen taho ei ilmaista mielipidettäni ansaitse.

Tokihan minkä tahansa mediatutkimuksen taustalla ovat usein isot mediatalot, ei siinä mitään. Tässä tapauksessa sitä ei vaan kerrottu etukäteen, mikä on aika kömsöä.

AMK:ssa n. 90 % opinnäytetöistä tehdään jollekin yritykselle, joten ei tässä työssä ole yhtään mitään ihmeellistä.

Kvantitatiivisissa tutkimuksissa ei kuitenkaan missään nimessä tule kysyä vastaajan yhteystietoja. Sukupuoli, asuinkunta, ikä ja joskus tuloluokka ovat riittävät tiedot.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)