south_of_heaven 21.03.2009 00:22:02 | |
---|
Onkos kenelläkään kokemuksia ko. laitteesta? Mulla on nyt ollut pitkäaikaisempana vaihtoehtona ostoslistalla Presonus Firepod mutta tästä irtoaisi iloa hiukan enemmän, mm. ADAT-I/O löytyy. Onkos nuo Focusriten etuasteet hyviä? Mitä muuta huomioitavaa? Tuo phantomin kytkemisen pakottaminen kerralla puoleen sisääntuloista vähän mietityttää, mutta tuskinpa tuo tulee kovinkaan suureksi esteeksi käytössä. Kumman itse ostaisitte, Focusrite Saffire Pro 40:n vai Presonus FP10:n(Firepod)? http://www.thomann.de/fi/focusrite_saffire_pro_40.htm http://www.thomann.de/fi/presonus_firepod.htmGuitars are like assholes; Everybody has one. |
south_of_heaven 21.03.2009 16:11:49 (muokattu 21.03.2009 16:12:33) | |
---|
Ilmeisesti etuset tosiaan lienevät paremmat, ja ADAT-liitäntä ynnä muuta löytyy, mutta valitettavasti ko. Focusritestä löytyy hiukan nihkeähkösti arvioita ja käyttökokemuksia. Pari löytyi, kaikki positiivisia, ja yhdessä verrattiin Presonuksen Firepodiin ja Firestudioon hyvin tuloksin. Onko niin, ettei täältä löydy käyttökokemuksia, edes ammattimaista mielipidettä? Ovatko Focusriten etuset yleisesti laadukkaita? Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Emmä osaa muuta sanoa, kuin että mulla on pari Firepodia ja pelittää mainiosti. Ei mitään valittamista. Toimii kuin junanvessa ja etuset on mielestäni hyvät. Focusritestä ei ole mitään käytännön kokemusta. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
anthi 23.03.2009 23:03:02 | |
---|
Mul on saffire pro 26 ja ajureiden kans välillä ongelmia. Ada8000 kans välillä joutuu säätään et saa pelittään. Softamikseri ei ehkä kaikista näppärin käyttää mut muuten ei huonoo sanottavaa! |
south_of_heaven 23.03.2009 23:24:21 | |
---|
Ada8000 kans välillä joutuu säätään et saa pelittään. Mielenkiintoista. Tuotakin silmällä pitäen olen laitetta harkinnut. Mahtaakohan olla paremmin uudessa versiossa? Mul on saffire pro 26 ja ajureiden kans välillä ongelmia. Onko sulla muuten PC vai Mac käytössä? Guitars are like assholes; Everybody has one. |
anthi 24.03.2009 11:31:38 | |
---|
Mac käytössä. Kaveri lainailee tota korttia ja puhu jotain et uudet pc:n ajurit toimis jo ihan hyvin! Lähinnä ton adatin kans on ollut ongelmia et sen saa päälle et ei tarvi ajuria käynnistää uudestaan jne. Mut jos käytettynä näät jossain niin osta ihmeessä! |
south_of_heaven 24.03.2009 23:16:14 | |
---|
Selvä, kiitoksia tiedoista! Kovin on houkutteleva kortti mun mielestä, en sitten tiedä miksei useammallekin? Guitars are like assholes; Everybody has one. |