Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 556 57 58 59 60101 102 103 104 105
baron
05.03.2009 23:40:22

staropramen:
Mainittakoon että olen juuri nyt humalassa.

Ai, luuletko olevasi joteskin erikoinen?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Gilgamosh
06.03.2009 13:16:41
Jo pari viikkoa on pyörinyt päässä semmoinen ajatus, että olisi kivaa perustaa Body Count-coverbändi täällä Tampereella. Kyseessähän on siis Ice-T:n hard-core punk/metalli-bändi tuolta 90-luvun alkupäästä. Laittaisin bändin nimeksi Ruumiskreivi (tietenkin) ja soittelisin itse bassoa. Kitaristi, rumpali ja laulaja pitäisi vaan vielä löytää. Laulaja saisi muutenkin olla semmoinen kunnon Piru Bloods-henkinen South Centralin ghettomörssäri. Mikään minunlaiseni keskiluokkainen valkonaama kun ei näet pystyisi noita Ice-T:n lyriikoita vetämään näyttämättä naurettavalta.
vili linnakoski
20.03.2009 14:57:11
psychedeelistälastenlaulumusiikkia en tiedä onko yhdyssana mut ei se menoo haittaa ja basso, vocalisti, pianisti, rumpali, urkuri, huuliharppuisti vai mikälie, tamburisti, mandoliininisti ja lapsikuoro soittaisivat/laulaisivat ihan perinteisellä humppa lastenlaulu teemalla ja sit kitaristi vetäis semmosel wah fuzz effecti häröilyllä kaikkee coolii sinne taakse ja sit syna seurais kitaristii ja koneella tehtäis tamppausta taakse. tai sitten vaan nauhotettais tarhan laulutuokio ja tehtäis omat rummut sun muut kuviot sinne taakse.
Hornajainen
20.03.2009 16:14:18
Bändi joka soittaisi melodista death metallia ja soundi olisi
syvä ja rytisevä. Ja sitten kaikki jäsenet olisivat taitavia ja
kekseliäitä soittajia ja ottaisivat homman tosissaan. Olisi myös
tosi hyvä seikka, jos kaikki jäsenet asuisivat lähekkäin.
(Itse asun syrjäkylällä, josta lähimpään kaupunkiin on yli 50 km...
Eikä täällä päin ole paljon soittajia jos ei minua oteta lukuun)
Moimies
21.03.2009 15:45:33
Hornajainen: Bändi joka soittaisi melodista death metallia ja soundi olisi
syvä ja rytisevä. Ja sitten kaikki jäsenet olisivat taitavia ja
kekseliäitä soittajia ja ottaisivat homman tosissaan. Olisi myös
tosi hyvä seikka, jos kaikki jäsenet asuisivat lähekkäin.
(Itse asun syrjäkylällä, josta lähimpään kaupunkiin on yli 50 km...
Eikä täällä päin ole paljon soittajia jos ei minua oteta lukuun)

Muuta mikkeliin niin alkaa tapahtua.
Räbbänä
24.03.2009 02:11:16
Korn-coverbändi vois olla ihan hauska. Jos homman saisi hoidettua leppoisalla ja rennolla jammailumeiningillä. PItäisi vain pienimuotoista pedaalilautaa kyhäillä jos haluaa kunnolla lähteä bändin saundia apinoimaan. : D
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
artope
24.03.2009 16:58:56

Rautalankamusaa olen aina halunnut soitella. Muttei ole sopivaisia kitaristeja osunut kohdalle. Tosin en oo aktiivisesti hakenutkaan.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
vili linnakoski
27.03.2009 13:30:39
rytmirysähdys. joo muistan seiskaluokalla kruunuhaan yläasteella teknisen tunneilla koko vitun luokka hakkas jotai talttoja rytmissä ja epärytmissä ja epärytmisen rytmikkäässä rytmissä tai jotai ja se kuulosti helvetin hienolta paitsi sit se loppu ku taltat sun muut palikat meni paskaks ja sain taltasta sormeeni vai loppuiko sillonkaan en muista, mutta pointtini on, että sellainen bändi olisi mukava missä olis ihan helvetisti rytmi soittajia bongo, djembe, yms. rummut ja taustalle kitara piano saksofoni pelleilyä yms. ja kokoonpano soittaisi rytmikästä funkblackmetallia, ois yks joka rääkyis siihen mikkiin mielellään dimmu borgir yrjö äänellä ja taustalla ois mustia naisia laulamassa enkelikuorona jotain shaittia ja sanat kertoisivat sateenkaarista,avaruudesta, muumipeikosta, yksisarvisesta ja kukkasista.
vili linnakoski
27.03.2009 13:30:47
rytmirysähdys. joo muistan seiskaluokalla kruunuhaan yläasteella teknisen tunneilla koko vitun luokka hakkas jotai talttoja rytmissä ja epärytmissä ja epärytmisen rytmikkäässä rytmissä tai jotai ja se kuulosti helvetin hienolta paitsi sit se loppu ku taltat sun muut palikat meni paskaks ja sain taltasta sormeeni vai loppuiko sillonkaan en muista, mutta pointtini on, että sellainen bändi olisi mukava missä olis ihan helvetisti rytmi soittajia bongo, djembe, yms. rummut ja taustalle kitara piano saksofoni pelleilyä yms. ja kokoonpano soittaisi rytmikästä funkblackmetallia, ois yks joka rääkyis siihen mikkiin mielellään dimmu borgir yrjö äänellä ja taustalla ois mustia naisia laulamassa enkelikuorona jotain shaittia ja sanat kertoisivat sateenkaarista,avaruudesta, muumipeikosta, yksisarvisesta ja kukkasista.
Torsti Suomi
27.03.2009 16:35:29
vili linnakoski: rytmirysähdys. joo muistan seiskaluokalla kruunuhaan yläasteella teknisen tunneilla koko vitun luokka hakkas jotai talttoja rytmissä ja epärytmissä ja epärytmisen rytmikkäässä rytmissä tai jotai ja se kuulosti helvetin hienolta paitsi sit se loppu ku taltat sun muut palikat meni paskaks ja sain taltasta sormeeni vai loppuiko sillonkaan en muista, mutta pointtini on, että sellainen bändi olisi mukava missä olis ihan helvetisti rytmi soittajia bongo, djembe, yms. rummut ja taustalle kitara piano saksofoni pelleilyä yms. ja kokoonpano soittaisi rytmikästä funkblackmetallia, ois yks joka rääkyis siihen mikkiin mielellään dimmu borgir yrjö äänellä ja taustalla ois mustia naisia laulamassa enkelikuorona jotain shaittia ja sanat kertoisivat sateenkaarista,avaruudesta, muumipeikosta, yksisarvisesta ja kukkasista.

Hyvältä kuulostaa.
Torsti Suomi
27.03.2009 16:35:44
vili linnakoski: rytmirysähdys. joo muistan seiskaluokalla kruunuhaan yläasteella teknisen tunneilla koko vitun luokka hakkas jotai talttoja rytmissä ja epärytmissä ja epärytmisen rytmikkäässä rytmissä tai jotai ja se kuulosti helvetin hienolta paitsi sit se loppu ku taltat sun muut palikat meni paskaks ja sain taltasta sormeeni vai loppuiko sillonkaan en muista, mutta pointtini on, että sellainen bändi olisi mukava missä olis ihan helvetisti rytmi soittajia bongo, djembe, yms. rummut ja taustalle kitara piano saksofoni pelleilyä yms. ja kokoonpano soittaisi rytmikästä funkblackmetallia, ois yks joka rääkyis siihen mikkiin mielellään dimmu borgir yrjö äänellä ja taustalla ois mustia naisia laulamassa enkelikuorona jotain shaittia ja sanat kertoisivat sateenkaarista,avaruudesta, muumipeikosta, yksisarvisesta ja kukkasista.

Eikä tämäkään pöllömpi ole.
Jorgoth
28.03.2009 21:39:05
Itse haluaisin perustaa Deathcore bändin. Itse soitan tällä hetkellä metallibändissä jossa on naislaulaja. Nyt olen vain alkanut jo kyllästyä hommaan kun ei pääse soittamaan omaa unelmamusiikkiaan...
Fakeman
30.03.2009 18:39:55
Mun bändin nimi on Rock ´n´ Rollers onko se huono vai hyvä nimi?
Fakeman
30.03.2009 18:39:58
Mun bändin nimi on Rock ´n´ Rollers onko se huono vai hyvä nimi?
Migeteus
31.03.2009 17:23:18
eewo: 60's/70's -rock bändi ála Hendrix, Cream ja Zeppelin. Psykedelia ei välttämätöntä mutta ei siitä haittaakaan olisi. Groovaavaa bluespohjaista riffittelyä ja tuon aikakauden soundit.

Juuri tuollaisen bändin perustaisin mielelläni. Joko kitara-basso-rumpu-trio (jos joku osaa ja/tai haluaa laulaa) tai nelihenkinen bändi erillisellä laulajalla, joka voisi tosin välillä myös soittaa jotain.
Fakeman
01.04.2009 15:42:22
Vastatkaa perkele.
Miggoz
01.04.2009 20:31:33
Thrash metal -bändi tyylin Kreator, Destruction, Slayer.
Basisti
Teijo K.
02.04.2009 00:34:19

Fakeman: Vastatkaa perkele.

Ei vastata.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
Jermakki
02.04.2009 00:39:03
Fakeman: Vastatkaa perkele.

En vastaanota puheluita tuntemattomilta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)