Aihe: Gallien Krueger Backline 112 II -bassocombo
1 2
ubik
08.02.2009 18:37:55
tuollaha o toril tommone gk bavkline nuppi + gk 4 x 10 kaappi vissii 400€ yhteensä siis et jos oisi ite ekoi kamoi haalimas ni toho kortee varmaa tarttuisin kii. 3 comboa kävin läpi enneku hankin nupin ja kaapit, toivosin kyl et oisin heti kärkee hankkinu nupin ja kaapit....
hemmo
08.02.2009 18:54:44

Näyttää juu olevan joka paikassa täällä kehuttu tota Gallien-Kruegerin Backline 600-nuppia mut onko kellään mitää sanaa siitä säröstä? Tuolla yhdessä langassa joku oli sanonut että kuulostaa ihan mainiolta, mutta muutamassa arvostelussa ainaki haukuttu ihan lyttyyn.

No, munsta se särö on mukavan rutiseva. Ja saahan se poiskin, jollon on käytössä ikäänkuin 2 "kanavaa": normaali ja kovemmalle.
Juseq
08.02.2009 18:59:09
tuollaha o toril tommone gk bavkline nuppi + gk 4 x 10 kaappi vissii 400€ yhteensä siis et jos oisi ite ekoi kamoi haalimas ni toho kortee varmaa tarttuisin kii. 3 comboa kävin läpi enneku hankin nupin ja kaapit, toivosin kyl et oisin heti kärkee hankkinu nupin ja kaapit....

Jjep, mietein vaa tommosta ko itellä o eka vahvari täl hetkel tommone pikku behringerin kombo eikä sil oikee porskuttele enää tarpeeks mut tuli mieleen se et kuulostaaks toi särö yht hirveeltä ko ne muutkin 90% bassosäröistä omaan korvaan. Se o vaa harmi ettei oo rahaa kunnon ampegiin :D
Rantsula
22.03.2009 15:30:11
Jees, mun mielestä backlinen särö on aika kivan kuuloinen, itse soittelin pari vuotta backline 250:llä ja 4x10:llä. Monipuolisten säätöjen takia etsin omaa saundiani hetken jos toisenkin. Sanoisin että säätäjästä on aika paljon kiinni mimmosen saundin tuosta saa(haluaa) pihalle. Pientä väriä saundiin ja insane gain fuzzin väliltä löytyy pelivaraa, sitten siinä on myös se erillinen boost säädin, jolla saa lisättyä väriä soundiin. Siinä on myös hyvä linja erilliselle säröttimelle, tms. ja ohjekirjassa annetaan paljon hyviä vinkkejä soundin säätämiseen.
St. Bass
22.03.2009 16:31:40
Kyllä. Itse tutulla vähä kuulostelin Backlinen säröä. Tykkäsin itekkin siitä säröstä. Pääsee ensimmäistä kertaa tutustuu nuppien säätämisee ja pääsee vähä enemmä vaikuttaa soundii ku tolla Yamahan pikkucombolla. Ja varmasti oma bassonikin pääsee enemmän oikeuksiinsa. Uskoisin.
Fernandes
Antti29
22.03.2009 20:48:37

Kysynpä tässä kun on sopiva threadi enkä viitsi uutta yhden kysymyksen takia tehdä. Itse omistan ykkösversion tuosta Backline 112:sta, ja se käyttäytyy sillä tavalla, että vaikka B- eli särökanava ei ole valittuna, niin äänessä on silti säröä. Särö häviää kun gain-säätimen kääntää nolla-asentoon. B-kanavalla särö toimii kuten pitääkin. A-kanavalla säröä ei ole yhtä paljon kuin B:llä, mutta kuitenkin sen verran että sen kuulee ja se häiritsee.

Kysymykseni onkin että onhan kyseessä varmasti vika eikä ominaisuus, etten turhan takia lähettele vehjettä korjaukseen?
Rantsula
23.03.2009 08:32:51
Jos sulla on A-kanavan level liian kovalla se todennäköisemmin säröytyy myös. Mutta itse en ole saanut backline 250:sen normikanavaa säröytymään edes aktiivibassollani. Mikä basso sulla on?
Antti29
23.03.2009 14:10:56

Rantsula: Jos sulla on A-kanavan level liian kovalla se todennäköisemmin säröytyy myös. Mutta itse en ole saanut backline 250:sen normikanavaa säröytymään edes aktiivibassollani. Mikä basso sulla on?

Level A on klo 12:ssa. Basso on Jammun RBX-775. Testasin tuossa ja särö kuuluu vaikka levelin laittaisi klo 9:ään. Ja siis säröä tulee, kun laittaa B-kanavasta gainia vaikka A-kanava olisi päällä. Gainin kun laittaa nollille niin A kuuluu miten pitääkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)