Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ozzy jälleen studiossa
1 2 3
Icy-Sun
19.03.2009 17:19:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ozzy In The Studio
 
OZZY OSBOURNE is currently in the studio in Los Angeles co-producing his 10th studio album with Kevin Churko. The new CD is the rock & roll legends follow-up to 2007s Black Rain which debuted in the Top Ten on the album charts in 11 countries and spawned OZZYs first ever #1 active rock track, I Dont Wanna Stop (which also sat atop the Heritage Rock chart for more than 20 weeks). The two-time Grammy Award winner has decided that he will not be touring until he has a new album in-stores (currently projected to be Thanksgiving 2009). Thus, OZZY has decided to put his namesake festival OZZFEST on hold this year. In the meantime, if you need an OZZY fix you can watch him with Sharon, Kelly and Jack on the first family of rocks return to television.

 
Kävin tänään tuon bongaamassa Ozzyn nettisivuilta, kun luin aiheesta teksti-TV:stä. Wylde kuulostaisi olevan taas mukana. Itse toivoisin, että eroaa vähän tästä Down to earth ja Black rain hevilinjasta. Kiertuetta luvataan myös levyn perään.
krautio
19.03.2009 20:16:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Icy-Sun: Kävin tänään tuon bongaamassa Ozzyn nettisivuilta, kun luin aiheesta teksti-TV:stä. Wylde kuulostaisi olevan taas mukana. Itse toivoisin, että eroaa vähän tästä Down to earth ja Black rain hevilinjasta. Kiertuetta luvataan myös levyn perään.
 
Joo, itse olen täysin kyllästynyt tuohon Wylden D-vire jynkkäykseen (vai onko vieläkin matalampi vire?).
 
Nyt olisi kiva kuulla levy, joka hiukan sivuaisi esim. Bark at the Moonin fiiliksiä. Hyviä riffejä normivireellä ja ennen kaikkea hyviä biisejä.
 
Köpe
 
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Mirk0
19.03.2009 21:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Joo, itse olen täysin kyllästynyt tuohon Wylden D-vire jynkkäykseen (vai onko vieläkin matalampi vire?).
 
Nyt olisi kiva kuulla levy, joka hiukan sivuaisi esim. Bark at the Moonin fiiliksiä. Hyviä riffejä normivireellä ja ennen kaikkea hyviä biisejä.
 
Köpe

 
Drop C on ainakin joissain Black Rainin ja Down to Earthin kappaleissa. Mielestäni vaikka uusimmat levyt ovatkin erilaisia ja hieman hittibiisejäkin niillä on yritetty tehdä niin ne ovat silti Ozzygrafiassa paikkansa ansainneet. Ehkä sitä Bark At The Moon-meininkiä tuleekin, mutta vähän eri tavalla kuin ennen.
 
"We proved that aggressive music can be done without negative energy." -Lars Ulrich
Torniojaws
19.03.2009 21:42:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Black Rain oli selvä parannus Down to Earthiin verrattuna, ainakin omasta mielestä. Eli toivo elää, että vielä tulisi No More Tearsin tasoinen levy. Uutta Barkia on varmaan aika turha odottaa Wylden aikana.
 
Vortech | Relativity | Vortech + Fatal Sound Project @ Lupi, Oulu, 12.6.2009 | Osta ylimääräisiä levyjä
JohnJ
19.03.2009 23:17:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torniojaws: Uutta Barkia on varmaan aika turha odottaa Wylden aikana.
 
Melko ihme olis sekin että Ozzy tulis soolourallaan enää kenenkään muun kitaristin kanssa työskentelemään.
 
Oon positiivisesti yllättyny jos sieltä putkahtaa jotain muuta ku Black Rain II.
 
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Icy-Sun
19.03.2009 23:36:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Rainhan on melko hyvä kokonaisuus. Ei missään nimessä Ozzyn huonoin levy. Se lätty on vaan parin kuuntelukerran jälkeen kuunneltu jo ihan tarpeeksi. Itsehän olen sitä mieltä, että jos jonkun kitaristin pitäisi tehdä töitä Ozzyn kanssa, se olisi itse Tony Iommi, mutta se on jo liian hullu fantasia. Jotenkin kummassa silti pidän Down to earthista enemmän. Onhan siellä niitä kakkabiisejä puskettu sekaan, mutta itsellä kolahtaa ainakin Gets Me Trough, Junkie, That I Never Had ja Facing Hell niin lujaa, että DTE jyrää pelkillä yksittäisillä kappaleilla. Black Rain tuntuu pitkän kuuntelun jälkeen vähän tasapaksulta, vaikka pidänkin nimibiisiä huippubiisinä yksittäisiä mainitakseni. Wylden D-jynkytys ei ole minusta niitä Wylden huonoimpia puolia mitenkään. Wylden nykyinen sooloilu ei kuulosta yhtään miltään, kun vertaa esimerkiksi No Rest For The Wickediin tai No More Tearsiin. Toisaalta Ozzy voisi kokeilla jotakin täysin uuttakin. Jotakin bluussahtavampaa. Tästä saattaa joku nyrpiintyä, mutta tulipa ilmaistua omakin mielipide.
Vesihiisi
20.03.2009 09:49:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Rain on hyvä levy, parasta Ozzya aikoihin. Mutta mutta, kitaristi olisi hyvä saada vaihtoon. Wyldea ei vaan jaksa.
 
J_Mantyla
20.03.2009 11:17:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jake E Lee lauteille, tai George Lynch ...
 
Ellei tänään niin sitten huomenna
ruusteri
20.03.2009 11:18:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wylde vaihtoon vaan, sitä enää jaksa...
 
krautio
20.03.2009 11:31:04 (muokattu 20.03.2009 11:31:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen sanonut tämän monta kertaa ääneen ja sanon sen täälläkin: Wylde on loistava kitaristi ja hänellä on mahtava soundi sekä on lavalla kunnon viihdyttäjä. Kolikon toinen (ja varsin tumma puoli) on se, että mies ei säveltäjänä ole hääppöinen.
 
Kyllä ne suurimmat klassikot Ozzylla ovat syntyneet Iommin, Rhoadsin ja Leen kanssa. Rest for the Wickedillä oli pari kivaa biisiä ja No More Tearsilla myös toiset, mutta suurin osa Wylden ajan biiseistä on ollut melko scheibeä.
 
Wylden soolotuotantokin on kovin puuduttavaa kuultavaa kokonaisuudessaan.
 
Köpe
 
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Terry Pantheras
20.03.2009 11:41:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaankin ois mielenkiintoista taas kuulla kitaraosastolla vähän vaihtelua, kuin taas niitä Wylden tukkoon soittamia biisejä... Joku nuori kyky puikkoihin!
 
Höpsis töppöseen!
Painajaismainen
20.03.2009 12:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juum, Wylde kasaamaan Pride & Glory uudestaan ja joku potentiaalinen rock-kepittäjä Ozzyn aisapariksi.
 
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Spiral
20.03.2009 21:51:30 (muokattu 20.03.2009 21:52:09)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painajaismainen: Juum, Wylde kasaamaan Pride & Glory uudestaan ja joku potentiaalinen rock-kepittäjä Ozzyn aisapariksi.
 
Guthrie Govan!
 
edit: Ite oon Wyldeen kans ylen kyllästynyt, vaikka miehellä on ollut hetkensäkin, monetkin.
 
Stalkah
20.03.2009 23:07:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Rain on kyllä aikamoista pakkopullaa ja I Don't Wanna Stopia ei tarvii kuunnella enää ikinä. Pari hyvääkin kappaletta löytyy, mutta valitettavaa löytyykin sitten niin paljon että ei viitsi listata oikein mitään tähän ja mm. Wylde C-vireineen tulikin jo mainittua.
 
Ozzykin sais palata juurilleen kun se tuntuu olevan nyt niin muodissa.
 
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Deranged
21.03.2009 05:18:34 (muokattu 21.03.2009 05:18:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Icy-Sun: Kävin tänään tuon bongaamassa Ozzyn nettisivuilta, kun luin aiheesta teksti-TV:stä. Wylde kuulostaisi olevan taas mukana. Itse toivoisin, että eroaa vähän tästä Down to earth ja Black rain hevilinjasta. Kiertuetta luvataan myös levyn perään.
 
Down to Earthista ja Black Rainista saisi kyllä tulla selkeä ero, melkoista kuraa suurimmaksi osaksi nuo levyt. Sensijaan toisen No Rest for the Wickedin tai No More Tearsin kaltaisen mestariteoksen kuulisin mielelläni.
 
Vaan taitaa olla haihattelua kun ovat äijät jo parhaat päivänsä eläneet, niinkuin minäkin. Taidankin ottaa lapion kaapista ja lähteä kaivamaan kuoppaa kuusen alle.
 
Moimies
21.03.2009 12:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wylde vain on se tuttu ja turvallinen Ozzylle. Olisi kyllä mukava kuulla mitä jonkun muun kanssa saataisiin aikaan. Black Rain oli kyllä jees levy mutta jotain jäi uupumaan, jotain muutakin kuin 50 senttiä.
 
ozz3
21.03.2009 12:38:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo se että Wylde ryhtyisi rohkeasti kokeilemaan (hänen musiikiaan ajatellen) "uusia" juttuja ja rikkomaan rajoja voisi tehdä Ozzylle hyvää. Pari viime levyä ovat olleet kyllä muutamia biisejä lukuunottamatta todella heikkoja esityksiä. Itselle kelpaisi vaikka paluu The Ultimate Sin -levyn tunnelmiin, mutta vielä yhtä tusinavinkunariffi-levyä ei kyllä jaksa enää tsekata.
 
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Moimies
21.03.2009 15:21:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ozz3: Jo se että Wylde ryhtyisi rohkeasti kokeilemaan (hänen musiikiaan ajatellen) "uusia" juttuja ja rikkomaan rajoja voisi tehdä Ozzylle hyvää.
 
Joo ja Ozzy puris vaikka merikotkalta pään irti. Ei vaan oikeasti tuonne Ultimate Sin -meininkeihin palaaminen on kyllä erittäin kaukaa haettua mutta itse myös toivisin jotain vastaavaa.
 
Regalis Apertura
22.03.2009 11:08:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs muuten tapahtui sille Ozzyn "kohutulle" Rasputin-musikaalihässäkälle joka piti myös levyttääkin (ainakin jossain luki niin)? Viime vuonna lupailtiin peräti kahta uutta levyä eli studio ja tuo em. juttu...
 
Megalomania
22.03.2009 12:32:42 (muokattu 22.03.2009 12:33:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wylde vaihtoon vaan. Black Label Societymäiset biisit voi jättää Black Label Societylle, ei ne sovi Ozzylle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «