![]() 19.03.2009 21:21:18 (muokattu 19.03.2009 21:25:20) | |
---|---|
Nolte: Drumsonlyn lisäksi ainakin täällä on: http://www.drumshop.co.uk/productlist.php?id=222 Ja EI ole paha hintaluokka. Lienee tuo Drumshopin hinta halvempi, kuin Drumsonlyn. Isommista postikuluista huolimatta. Itse ostin 6,5":n Drumsonlysta, 247,20€ posteineen & kotiinkuljetettuna. Mietin että mikä tuon 6,5":n tarkka tuotekoodi on? Drumsonlyn katalogissa näyttäisi hinta olevan 309€, ja -20% hinta on siis 247,2€. Paljonko tuolta tulee postikuluja? En ole kyseisestä lafkasta tilannut koskaan mitään. E: Miten tuo virppa toimii tuollaisessa rock n' roll -meiningissä vai onko ihan poppisnare? Mietin myös tuota single flanged hoopia, en ole ikinä ollut kosketuksissa moisen kanssa. Minkälainen ero diecastiin tai normaaleihin vanteisiin? www.myspace.com/cardiaccatalyst | |
![]() 19.03.2009 21:29:06 | |
Davos: Mietin että mikä tuon 6,5":n tarkka tuotekoodi on? Drumsonlyn katalogissa näyttäisi hinta olevan 309€, ja -20% hinta on siis 247,2€. Paljonko tuolta tulee postikuluja? En ole kyseisestä lafkasta tilannut koskaan mitään. E: Miten tuo virppa toimii tuollaisessa rock n' roll -meiningissä vai onko ihan poppisnare? Mietin myös tuota single flanged hoopia, en ole ikinä ollut kosketuksissa moisen kanssa. Minkälainen ero diecastiin tai normaaleihin vanteisiin? Jos lyöt paljon kanttilyöntejä on kapulasi aika nopeasti entiset. Slingerland kutsui tuon tyyppisiä vanteita osuvasti "stick chopper" nimellä. | |
![]() 19.03.2009 22:13:02 | |
Davos: Mietin että mikä tuon 6,5":n tarkka tuotekoodi on? Drumsonlyn katalogissa näyttäisi hinta olevan 309€, ja -20% hinta on siis 247,2€. Paljonko tuolta tulee postikuluja? En ole kyseisestä lafkasta tilannut koskaan mitään. E: Miten tuo virppa toimii tuollaisessa rock n' roll -meiningissä vai onko ihan poppisnare? Mietin myös tuota single flanged hoopia, en ole ikinä ollut kosketuksissa moisen kanssa. Minkälainen ero diecastiin tai normaaleihin vanteisiin? Tilasin itekki tuon virpan joku aika sitten (kiitos Noltelle). Se tuotekoodi on BK6514SFC. Tuo 247.2€ oli virpan lopullinen hinta, eli ei mitään postikuluja. Sillä hetkellä ku tuon tilasin, ni se oli viimenen kappale niillä, liekkö saaneet lisää hommattua. Täytyy kyllä sanoa vaikken oo vielä orkkiskalvoja heittäny poies, ni kyllä tuo toimii lähestulkoon missä vaan, sekä löysemmällä että kireämmällä vireellä. Remon CS/AMB tulossa lähiaikoina. Melko kapeat nuo vanteet tosiaan on, tosin vielä en oo kapulaa siihen saanu paskottua (soitan suurilta osin kantti-iskuja). Kuitenki jos alkaa kapulansilppu lentelemään ni normivanteisiin vaihto ei oo mikään suuri satsaus. Helvetin hyvä virppa kyseessä, pitää vielä päästä sovittelemaan eri kalvoja päälle:P | |
![]() 19.03.2009 22:22:25 (muokattu 20.03.2009 07:31:35) | |
jonteroo: Tilasin itekki tuon virpan joku aika sitten (kiitos Noltelle). Se tuotekoodi on BK6514SFC. Tuo 247.2€ oli virpan lopullinen hinta, eli ei mitään postikuluja. Sillä hetkellä ku tuon tilasin, ni se oli viimenen kappale niillä, liekkö saaneet lisää hommattua. Täytyy kyllä sanoa vaikken oo vielä orkkiskalvoja heittäny poies, ni kyllä tuo toimii lähestulkoon missä vaan, sekä löysemmällä että kireämmällä vireellä. Remon CS/AMB tulossa lähiaikoina. Melko kapeat nuo vanteet tosiaan on, tosin vielä en oo kapulaa siihen saanu paskottua (soitan suurilta osin kantti-iskuja). Kuitenki jos alkaa kapulansilppu lentelemään ni normivanteisiin vaihto ei oo mikään suuri satsaus. Helvetin hyvä virppa kyseessä, pitää vielä päästä sovittelemaan eri kalvoja päälle:P Joo, Enklannista olen drumsonlysta ko. virpan tilannut (tosin ei ilm. samoilla vanteilla). Hinta pkuluineen oli n. 237 euroa. Nyt saa vielä halvemmalla, kun punnan kurssi on keikkunut alle 1.1. eurossa. Mulla veloitettiin VISAA, kun kurssi oli 1.13 eur. Nettikaupasta tilatessa tosin postikuluiksi ilmoitetaan 12 puntaa, mutta sieltä tulee sitten spostilla tiedustelu, että käykö lisäveloitus rahdista. Toimitusajat tosin Kanadan päästä ovat venyneet, ilmeisesti kovan kysynnän takia. Lupasivat Drumshopista 3-4 viikkoa toimitusajaksi (tilauksen tein 17. helmikuuta), mutta eilen kyselyyni tuli vastaus, että Kanadasta ei toistaiseksi ole vahvisetettu toimitusta Britanniaan. Eli odotellaan, odotellaan. Itse asiointi ko. brittiläisen lafkan kanssa on sujunut muutoin hyvin. EDIT: drumsonly olikin tosiaan drumshop toiseksi viimeisessä kappaleessa. Sorge. "Where is the stage?" | |
![]() 19.03.2009 22:25:06 (muokattu 19.03.2009 22:34:08) | |
Miten tuo virppa toimii tuollaisessa rock n' roll -meiningissä vai onko ihan poppisnare? Kyllä uskoisin, että sillä pärjää kaikessa musassa. Kuitenkin, lämminsoundisena rumpuna en ehkä valitsisi sitä proggikseen, missä tarvitaan hyvin läpileikkaava soundi. Eli ei se ehkä ole mikään maailman paras virveli johonkin äärimmäisen rankkaan metalliin. EDIT: Tilasin itekki tuon virpan joku aika sitten (kiitos Noltelle) Eipä kestä. Toki autellaan rumputoveria, jos vaan kyetään. meiän bändin paras rumpali | |
![]() 19.03.2009 22:30:03 | |
jonteroo: Kuitenki jos alkaa kapulansilppu lentelemään ni normivanteisiin vaihto ei oo mikään suuri satsaus. Ei ole, mutta ainakin 4" mallissa single flangedeista normaali prässivanteisiin vaihdettaessa jää orkkis viritysruuvit liian pitkiksi. Eivät mahdu kokonaan lugeihin sisään. Noissa ohuemmissa vanteissa viritysruuvit ovat korkeammalla, siellä vanteen reunan tasalla. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja | |
![]() 19.03.2009 22:44:46 | |
OPJ1974: Joo, Enklannista olen drumsonlysta ko. virpan tilannut (tosin ei ilm. samoilla vanteilla). Hinta pkuluineen oli n. 237 euroa. Nyt saa vielä halvemmalla, kun punnan kurssi on keikkunut alle 1.1. eurossa. Mulla veloitettiin VISAA, kun kurssi oli 1.13 eur. Nettikaupasta tilatessa tosin postikuluiksi ilmoitetaan 12 puntaa, mutta sieltä tulee sitten spostilla tiedustelu, että käykö lisäveloitus rahdista. Toimitusajat tosin Kanadan päästä ovat venyneet, ilmeisesti kovan kysynnän takia. Lupasivat drumsonlystä 3-4 viikkoa toimitusajaksi (tilauksen tein 17. helmikuuta), mutta eilen kyselyyni tuli vastaus, että Kanadasta ei toistaiseksi ole vahvisetettu toimitusta Britanniaan. Eli odotellaan, odotellaan. Itse asiointi ko. brittiläisen lafkan kanssa on sujunut muutoin hyvin. Tarkoittanet Drumshoppia, kun puhut Drumsonlysta? ;) Niin, sieltähän Davosinkin kannattanee rumpua ostatella, jos single flanged hoopsit arveluttavat. meiän bändin paras rumpali | |
![]() 19.03.2009 23:12:49 | |
Nolte: Tarkoittanet Drumshoppia, kun puhut Drumsonlysta? ;) Niin, sieltähän Davosinkin kannattanee rumpua ostatella, jos single flanged hoopsit arveluttavat. Mä luulen että ne ei ehkä stick choppereina oo mulle parhaat mahdolliset, kun kanttia tulee aika paljon käytettyä. Äärimetallia ei todellakaan tuu soiteltua, vaan toisen bändin kans nopeempaa ja toisen kans vähän keskitemposempaa rockia, että tuollainen lämminsaundinen vehje varmaan passaa etenkin tuon jälkimmäisen bändin kans kuvioihin hiukan erilailla kun tuo nykyinen 13x5 DW :) www.myspace.com/cardiaccatalyst | |
![]() 19.03.2009 23:39:48 (muokattu 20.03.2009 08:52:08) | |
HIahaha :D Nythän tän vasta hokasin "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael | |
![]() 20.03.2009 00:00:45 (muokattu 20.03.2009 00:02:32) | |
moderndrummer88: Öööö häh?? Ne single flangedit vanteet? Jos nyt tässä mitään niiden kapulaapilkkovasta luonteesta ymmärsin oikein? Muussa tapauksessa olen varmaan tehnyt itsestäni idiootin. :) E: Pohjana kommentille siis tämä Kailiksen maininta: Jos lyöt paljon kanttilyöntejä on kapulasi aika nopeasti entiset. Slingerland kutsui tuon tyyppisiä vanteita osuvasti "stick chopper" nimellä. www.myspace.com/cardiaccatalyst | |
![]() 20.03.2009 00:34:21 (muokattu 20.03.2009 00:36:10) | |
moderndrummer88: Öööö häh?? Seuraa keskustelua man. Davos: olen varmaan tehnyt itsestäni idiootin. :) Ei, kyl sä oot ihan kartalla. Onhan se paljon tatsista kiinni, mutta mulla säleet lentää triple flange (tai stick saver) vanteillakin jonkun aikaa samoilla kepeillä soitettuani. Eli mulle noi vanteet ei menis ainakaan allround pelissä. Hiljaisempaan kyllä. | |
![]() 20.03.2009 07:16:05 | |
Bacchus: Suosittelet ainoaksi virveliksi, mutta itsellesi kelpasi vain parin treenin ajaksi.;) Miksi meni vaihtoon? Sarkasmiahan tuo.. Sain vempaimen velkojen vastineeksi ja mulle tarpeeton. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com | |
![]() 20.03.2009 11:01:45 | |
markkuliini: Ei ole, mutta ainakin 4" mallissa single flangedeista normaali prässivanteisiin vaihdettaessa jää orkkis viritysruuvit liian pitkiksi. Eivät mahdu kokonaan lugeihin sisään. Noissa ohuemmissa vanteissa viritysruuvit ovat korkeammalla, siellä vanteen reunan tasalla. Minulla on 5" syvä Black Dawg ja vaihto valuvanteeseen ei tuottanut ongelmia viritysruuvien kanssa. Jos joku haluaa päästä eroon single flange vanteista, niin voisin olla kiinnostunut. | |
![]() 20.03.2009 11:39:51 (muokattu 20.03.2009 11:40:08) | |
tml: Minulla on 5" syvä Black Dawg ja vaihto valuvanteeseen ei tuottanut ongelmia viritysruuvien kanssa. Muuttuiko rummun soundi miten paljoa, ja mihin suuntaan? meiän bändin paras rumpali | |
![]() 20.03.2009 13:08:02 | |
Nolte: Muuttuiko rummun soundi miten paljoa, ja mihin suuntaan? Soundi on valuvanteella kuivempi ja "fokusoituneempi". Toisaalta valuvanne ei mielestäni toimi yhtä hyvin matalalla vireellä. | |
![]() 20.03.2009 13:56:23 (muokattu 20.03.2009 13:57:29) | |
tml: Soundi on valuvanteella kuivempi ja "fokusoituneempi". Toisaalta valuvanne ei mielestäni toimi yhtä hyvin matalalla vireellä. Ok, kiitos. Aika kuiva ja fokusoitunut tuo WM BB (varsinkin Remo CS:llä) on jo valmiiksikin, joten enpä soundimielessä ainakaan sitten kaipaa valuvannetta. meiän bändin paras rumpali | |
![]() 22.03.2009 04:42:25 (muokattu 22.03.2009 04:43:37) | |
Ainoako?... vois olla toi, joo... tolla kuitenkin viime aikoina usein menty: http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708028.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708027.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708022.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708023.jpg | |
![]() 22.03.2009 12:59:11 | |
jtoi: Ainoako?... vois olla toi, joo... tolla kuitenkin viime aikoina usein menty: http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708028.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708027.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708022.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a394/ankanpaa/080708023.jpg Hei! Kerro vähän yksityikohtia tuosta rummusta. Onko ihan alkuperäinen? Mitat? Vuosimalli? Mistä sinä tuon sait?... Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 22.03.2009 15:29:44 (muokattu 22.03.2009 15:31:12) | |
Näyttäis olevan 60's Dyna-Sonic WMP, alkuperäiseltä vaikuttaa (jos wrap alkuperäinen). 14"X6,5". Hinta-arvio muutamia tuhansia euroja. | |
![]() 22.03.2009 15:47:01 | |
Kailis: Näyttäis olevan 60's Dyna-Sonic WMP, alkuperäiseltä vaikuttaa (jos wrap alkuperäinen). 14"X6,5". Hinta-arvio muutamia tuhansia euroja. Niin näyttäisi, mutta noita on aika paljon jälkeenpäin Dynasonickiksi muuttettuna ja todella vähän alkuperäisiä. Varsinkin 6,5" on erittäin harvinainen. Soundit, piuhat ja kajarit. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)