Aihe: Custom kitaran arvon säilyminen
1 2
McNulty
19.03.2009 13:09:58
Aakoo: d) helvetin ruma mies, joka ei ole saanut hyvää naista.

:-)

Eikä koskaan saakaan. Nää on just niitä tapauksia jotka kännissä huutelee "ulkomaalaisille" kuinka he vievät "MEIDÄN NAISET!". Joskus tekis niille ihan hyvää katsella peiliin :)
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Janne19691
19.03.2009 13:26:45

Mulle aika vierasta ajattelua tässä. Mä en osta mitään sillai että samalla miettisin paljonko tästä saa vuosien päästä. Mä ostan kitaran soittaakseni sillä. Käytännössä tulee tietenkin myytyä kitaroita jälkeenpäin mutta ei se ostohetkellä mielessä ole. Ymmärrän paremmin jos tarkoitus on sijoittaa rahaa mutta siihen on käsittääkseni helpommin hallittavissa olevia riskisijoituksiakin.

Erityisesti custom kitaran kanssa tulis mieleen että nyt hommataan semmoinen unelmapeli josta ei tarvitse ikinä luopua. Tottakai jos jälkipolvet tykkää jotain myydä sitten joskus niin se on heidän valintansa.

Onks tää sitä että kaikella pitää olla joku rahallinen arvo nykyään ;)
Rule #1: There are no rules.
McNulty
19.03.2009 13:32:41
jlummaa: Erityisesti custom kitaran kanssa tulis mieleen että nyt hommataan semmoinen unelmapeli josta ei tarvitse ikinä luopua. Tottakai jos jälkipolvet tykkää jotain myydä sitten joskus niin se on heidän valintansa.

Absolut samaa mieltä... customit hankin juuri siksi, että niissä on jokainen nippeli ja nappula oikealla kohdalla juuri MINULLE. Ne ovat tulleet jäädäkseen...

Onks tää sitä että kaikella pitää olla joku rahallinen arvo nykyään ;)

On ne hurjia summia mitä ne maksaa kiekkoilijoista ja jalkapalloilijoista :)
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Aakoo
19.03.2009 14:17:07
Erityisesti custom kitaran kanssa tulis mieleen että nyt hommataan semmoinen unelmapeli josta ei tarvitse ikinä luopua. Tottakai jos jälkipolvet tykkää jotain myydä sitten joskus niin se on heidän valintansa.

Tää on varsin totta. Mulla vain on sellaien ongelma, että mun soittotaidoilla / soittomäärillä halvempikin ritsa menettelisi. Enemmän se custom kitara tulisi elvistelyä ja itsetunnon kohotusta varten. Ja kun ne tehdasvalmisteiset nyt vaan ei kolahda.

Tulevaisuuden rahallista arvoa kyselin lähinnä uteliaisuuttani ja toki on myönnettävä että toivoin että kitaran arvo nousisi. Tämä taasen enemminkin elvistelyn ja itsetunnon kohotuksen vuoksi :-D

Vielä tähän kerrottakoon, että mä en tähän päivään mennessä ole ensimmäistäkään kitaraani raaskinut myydä. 2 sutta tehdasvalmisteista olen takanpesään nakannut ja yhden omatekeleen olen antanut joululahjaksi, mutta yhtään en ole myynyt.
pm
19.03.2009 14:45:38
Aakoo: Tää on varsin totta. Mulla vain on sellaien ongelma, että mun soittotaidoilla / soittomäärillä halvempikin ritsa menettelisi. Enemmän se custom kitara tulisi elvistelyä ja itsetunnon kohotusta varten. Ja kun ne tehdasvalmisteiset nyt vaan ei kolahda.

Katsoin sun kuvista, että hyvän näköinen LP.

Niin herää kysymys, että miksi teettää toisilla, kun näköjään itseltäsikin onnistuu? Ei se ammattilaisen rakentamana välttämättä olisi erilainen, ainoastaan myydessä ja toisille elvistellessä se tekijän nimi voi antaa lisä pontta.
J_Mantyla
19.03.2009 23:02:46
Mulla on standissa GMW:n tekemä EVH Frankenstrat-replika isolapaheadstockilla, joita putka ( www.gmwguitars.com ) teki aikanaan kaksi kutakin väriyhdistelmää jollekin amerikkalaiselle diilerille tilauksesta. Putkan perustajat lähtivät aikoinaan Jackson Custom Shopista omien tietojeni mukaan.

Kyllä tuossa luutussa viehätti hankintavaiheessa juurikin sen historia, vaikka käytetty custom onkin...
Ellei tänään niin sitten huomenna
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)