Aihe: UFIP symbaalit ?
1 2
allapollo
08.05.2003 11:42:03
NO osaisitko sanoo paljon tollanen 17" crash maksais?

Veikkaisin, että liikkeestä riippuen n. 250-300€.
Muusikoiden.net-poliisit on natsisikoja!
Hanok
08.05.2003 15:59:07 (muokattu 08.05.2003 16:23:50)
Mulla on Class-sarjan 16" ja 18" crashit. Hintaluokka niissä on kai suunnilleen sama kuin Zildjianin A-customeissa. Halusin vaan hakea vähän toisenlaista soundia kun tuo A tuntui niin perushevikamalta. Testailin sitten stadin liikkeet läpi ja Ufip miellytti eniten korvaa.

Valitettavasti olen saanut molemmat pellit rikki nimenomaan sieltä keskeltä, kuten täälläkin on mainittu. Molemmat pellit menivät kertaalleen takuuseen mutta takuu loppuu kun vuosi tulee täyteen pellin ostosta. Täytyy toivoa etteivät hajoa enää uudestaan, kun ei kuitenkaan mistään kovin halvoista leluista ole puhe.

Bionic-sarjasta olisi ehkä löytynyt vielä miellyttävämmän kuuloisia peltejä mutta hinta olisi jo noussut turhan korkeaksi. Enpä vaan tiedä uskallanko ostaa saman merkkisiä peltejä enää jos nuo edelleen hajoavat samalla tavalla. Todella harmillistahan se on vaihtaa hyväsoundisesta merkistä pois mutta mitäpä sitä muutakaan köyhä mahtaa...

EDIT: typo
vaaniva heinäpaali
08.07.2003 22:16:03
Ostin just Oulun musiikkikullaksesta Ufipin natural seriesin haikan...kyllä jää zildjianit kakkoseksi! Lämmin ja pehmeä! Olin jo suunnistamasa kullan hohtosia sabianeja kohti ku huvikseni napautin kerran sitä käytetyn näköstä haikkaa niin eipä matka jatkunu pitemmälle! Ne muuten tosiaan on käytetyn näkösiä uutenaki...pitäsköhän täsä ny sanoa muista lautasista että "kakku päältä kaunis"!

Ps. "Ufip -miehille jotka soittelevat omia haikkojaan"!
Meshuggahin rumpali lyö silloin virveliin ku se kerkiää...
Wiitala
08.07.2003 22:41:38
Eikö takuu pelaa nykyään vähä joka merkillä? Siis jos pelti hajoo esim keskeltä vika on pellis ei lyöjäs!

Pari vuotta sitten paukahti K Dark Crash 16", syynä reikä siihen ison K:n viereen. Takuuseen meni. Tuli vahingossa 18" tilalle, enkä jaksanu valittaa... : ) Sattuneesta syystä...
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Kelle
19.02.2004 13:32:24
Oon kyllä nähny musaliikkeissä noita class sarjan crässejä 400e hintaan. Mahtaa olla pirun hyviä.
jussiohman
19.02.2004 14:19:56
Mun käsittääkseni Ufip on oma märkkinsä ja edelleen käsittääkseni italialainen tuote. En oo päässy oikeen testaileen tai mitään, mutta ilmeisesti ihan laatuvehkeitä...

Joo Italiasta ovat. Treenikämpillä yhdellä jätkällä on 24" ufip ride. Saundista tykkään kovasti. Se on just semmonen hiton iso mutta ohut pelti. Ei pidä semmosta korvia särkevää metakkaa kuten vaikkapa allekirjoittaneen 502 20". Tahtoisin sen.
"St.Anger potkaisee kuulijaansa polvella kiveksille ja vetää kunnolla turpaan. Tämän jälkeen vielä paukauttaa haulikolla lähietäisyydeltä palloon. Levyn loputtua jää ihmettelevä, mutta aggressiivinen ja hyvä fiilis"
drummer 1
25.02.2004 16:07:55
Eikös Ufip ole jonkun muun tunnetun merkin merkin valmistama? Olisiko ollut Sabian? Jostain kuulin muinoin sellasen jutun, että Ufip on jonkun muun merkin "alamerkki".

UFIP on ihan oma merkkinsä eli pellit ei liity Sabianiin tai muihin mitenkään, mutta se on jollain lailla Sonorin sisaryhtiö tms, koska tuskin muuten Sonorin nettisivuilla olisi linkkejä UFIPin sivuille..
Tombo
26.02.2004 12:31:13
ei oo sonorinkaan sisaryhtiö. monesti vaan pienempien firmojen levityksen/markkinoinnin hoitaa joku isompi lafka. Ufipeja mainosti ja levitti aikoinaan DW kun pellit olivat uusia jenkkimarkkinoilla.

tommi
Drummer666
26.02.2004 23:23:53 (muokattu 26.02.2004 23:25:18)
Tietäiskö ketään että onko Jyväskylässä missään noita Ufipeja? Olisin sinne menos huomena(27.2) kattoon Diablon keikkaa(JEEE) että mennään bänti porukalla kierteleen koko päiväksi/päiviksi musakauppoihin... tarkoitus ainakin... jos joku osais vastata tähen niin....
Suuri kiitos Hänelle/Heille.
"kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)