Aihe: FireWire kortin valinta
1
jannu
18.03.2009 19:38:10 (muokattu 18.03.2009 19:41:02)
Osta sellainen, mitä interface varmasti tukee ongelmitta ja joka ei hirmusti jumittele.
Jos ohjeissa lukee Belkin, niin tee itsellesi palvelus ja hanki Belkin. PCI-e:stä ei liene se käyttöiän lisäksi muuta hyötyä kuin että saat kortin sopimaan sit tulevaisuudessakin uuteen koneeseen, suurella todennäköisyydellä jopa Mäkkiin.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
south_of_heaven
18.03.2009 20:03:30
Mä olen kuullut, ettei noi kortit oikein toimi PCI-korttejen kautta, vaan pitäs olla kiinteä. Toisaalta jos se Alesis suosittelee, voi olla eri juttu...
Guitars are like assholes; Everybody has one.
jappo121
18.03.2009 21:47:54
Belkin tuohon jokatapauksessa tulee, se oli jo tiedossa. Mutta mietin vaan sitä mahtaisiko nopeammasta PCI-e väylästä olla jotain oleellista etua.
Kaapeli ja itse Firewirehän tuossa on datalle pullonkaulana kuitenkin.

Kokeilin muuten kyseistä Alesista asuksen emolevyn integroituun firewire liitäntään, ja kokemus oli karmea. Nappasin sitten toisesta koneesta Via:n piirisarjallisen kortin ja jopas alkoi humppa raikaamaan. Eli tämä kokemus ei ainakaan puoltanut kiinteää liitäntää.

Taidan ostaa PCI-e:n ja keskittyä olennaiseen...
jannu
19.03.2009 02:00:10
south_of_heaven: Mä olen kuullut, ettei noi kortit oikein toimi PCI-korttejen kautta, vaan pitäs olla kiinteä. Toisaalta jos se Alesis suosittelee, voi olla eri juttu...

Mä olen testannut ja hyvin toimii PCI-väylästä. Siis firewirekorttia mm dv-videon kaappaamiseen, en audio interfacea.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
Nitrodelay
19.03.2009 09:12:08

Mun pitäis löytää 64 bittisyyttä tukeva FireWire 800 -kortti Vistalle. Ei ole kauheasti tarjolla, on kai sen verran uutta osastoa.
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon....
krushing
19.03.2009 09:39:08

Nitrodelay: Mun pitäis löytää 64 bittisyyttä tukeva FireWire 800 -kortti Vistalle. Ei ole kauheasti tarjolla, on kai sen verran uutta osastoa.

RME:n FireFacet pitäs toimii ainakin, eikä luulis olevan laadussakaan valittamista jos vaan oravannahkavarasto riittää...
Nitrodelay
19.03.2009 10:29:15

Joo, Vistalle on ajuri RME:n supportissa. Amazonista sais 64 bittistä FW-korttia.
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)