Korviksia yhteensä viis kappaletta ja vasen kulma. Huuleen olis tarkotus ottaa lähiaikoina. (Ollu jo pidemmän aikaa tosin...) |
Vainaja 21.03.2009 15:23:54 | |
---|
Ens kuussa tulee kulmaan läväriä. On jo pitkään himottanu ja nyt kun tulee jyväskylästä vieraileva lävistäjä niin pakkohan se oli varata aika. Calling Mr.Killjoy... |
Tukka-aave 13.04.2009 13:29:37 | |
---|
Otin silmienvälikorun pois, tyhjä olo :/ "I don't hate left-handed people, I just dislike" |
xtrainer80 15.04.2009 11:43:58 | |
---|
Ei ole eikä tule. |
Migo 15.04.2009 16:31:37 | |
---|
Hei, ei kellään sattuisi olemaan mustia taikka hopeisia 20mm tunneleita? Voisin ostaa pois...kaksi tarttis. Minulta löytyy kyllä pienempiä tunneleita, jos taas joku sen sijaan niitä etsii tai jotain. Että semmosta... |
Åryts 15.04.2009 18:12:10 | |
---|
Migo: Hei, ei kellään sattuisi olemaan mustia taikka hopeisia 20mm tunneleita? Voisin ostaa pois...kaksi tarttis. Minulta löytyy kyllä pienempiä tunneleita, jos taas joku sen sijaan niitä etsii tai jotain. Kuinka pieniä sulta löytyy, ja mitä materiaalia ne on? Itellä ois mahdollisesti 6 mm tunnelit hakusessa, jos halvalla irtoo. Vaikka pitäis näitäkin varmaan taas jossain elämän vaiheessa venyttää.. "Luulin että bordelli ja panimo tarkoittaa samaa asiaa." -Tohtori Sykerö |
Migo 15.04.2009 20:35:46 | |
---|
Blowfish: Kuinka pieniä sulta löytyy, ja mitä materiaalia ne on? Itellä ois mahdollisesti 6 mm tunnelit hakusessa, jos halvalla irtoo. Vaikka pitäis näitäkin varmaan taas jossain elämän vaiheessa venyttää.. Teräksisiä ja muovisia löytyy. Täytyy tarkistaa löytyykö ihan noin pieniä. Pistän sinulle privaa vielä asiasta. Että semmosta... |
Karipiirto 26.04.2009 23:49:57 | |
---|
Serkulla on hauskasti neljä pulttia ranteessa niin että se saa siihen kellon kiinni. Ihan jännä juttu vaikka täytyy myöntää että itse en pistäisi. Myöskin näin jokin aika sitten tyypin jolla oli silmälasit ns. "kiinni pultattuna. Eli linssit vain pistettiin päähän niille tarkoitettuihin klipseihin, jotka olivat nenänvarressa lävistyksinä. Itse en lävistysta hankkisi sillä minulla olisi ensinnäkin erittäin kova tarve räplätä sitä kokoajan. Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
Liver-Box 27.04.2009 07:23:54 (muokattu 27.04.2009 07:24:40) | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
ltg 03.05.2009 20:59:06 (muokattu 03.05.2009 21:19:12) | |
---|
Korvissa tällä hetkellä 6 ja 5 millin venytystapit, tarkoitus virutella 15 ja 8 milliin nuo. Vasemman korvan rustosta, sieltä syvältä pilkottaa iso rengas. Näiden lisäksi huulessa on piikki, välillä rengas. Ensi kuussa tirvaisen tuohon silmien väliin/otsaan pystysuunnassa pari palleroa, ehkä pari lisää myös. E: Unicorn lienee tuo tuleva läväri. Niitä kenties parikin. Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |
ltg 08.05.2009 17:16:33 (muokattu 08.05.2009 17:16:44) | |
---|
Nyt päivitetty kutosen tapit kasiin. Vähän riskillä venytin, onneksi ei revennyt, kun vain reilun viikon olivat kuuden millin venytykset olleet. Oikean korvan ylempi vitonen sitten repesi, tuli liikaa urheiltua, joten siinä killuu nyt nelosen rengas. Minulta liikenee jatkossa venytyssettiä muuten, jos joku haluaa edullisesti ostaa. Elikkä 4mm pallolukolliset renkaat, 5mm mustat tapit, 6mm mustavalkoiset sarvet, ja 8/8,5mm hevosenkengät. Lisäksi huuleen tai korvaan löytyy kahdenlaista rengasta, mustaa ja kirkasta, koot 1,6mm ja 2mm. Halkaisijat 12 ja 13mm. Kirkas puolentoista sentin piikki joutanee myös, ja pari kirkasta 1,6 millin pallorengasta. Kiinnostuneet laittakoot pikaviestiä. Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |
Zutto 14.05.2009 21:01:48 | |
---|
Äh.. Haluaisin ehkä tuohon huuleen lävärin.... Mutten uskalla ottaa. (tietenkään..) Sattuuks se paljonki? :DDDD Basso on hottis!
Basso on mun mies!! |
päänahka 14.05.2009 23:04:16 | |
---|
Zutto: Äh.. Haluaisin ehkä tuohon huuleen lävärin.... Mutten uskalla ottaa. (tietenkään..) Sattuuks se paljonki? :DDDD No ei se nyt niin paljon että huutaa pitäisi. Vedet tuli mulla silmiin kyllä. Mutta ei sitä nyt sen takia kannata jättää ottamatta, äkkiä se kipu menee ohi. |
JPQ 15.05.2009 05:26:20 | |
---|
Zutto: Äh.. Haluaisin ehkä tuohon huuleen lävärin.... Mutten uskalla ottaa. (tietenkään..) Sattuuks se paljonki? :DDDD Jotenkin sanoisin yksilöllistä. tietäen mitä kaikkea tosi extremeä jotkut ihmiset tekee joka oikeasti vaarallista jos et osaa joka myös sattuu jopa onnistuessaan. ja vaikka hammaslääkäri ei ole sama asia ja enkä ole ottanut tatuointia sanoisin lääkäri vertauksena varmasti tässäkin asioissa tekijässä eroja miltä tuntuu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Zutto 15.05.2009 20:05:45 | |
---|
Mulla on kyllä kauhee "neula kammo" :D Äh... Katotaa sit parin vuoden päästä, jos sattuis menee pois. Basso on hottis!
Basso on mun mies!! |
Läpistö 19.05.2009 18:07:28 | |
---|
Tosiaan itselläkin on jäänyt noita koruja jonkun verran ylimääräisiksi, jos jotakuta kiinnostaa niin voi pistää pikaviestiä! Näitä siis on: - Pari 5 mm tunneleita (mustat) - 2 paria 10 mm tunneleita (mustat ja teräksiset) Hinnasta voidaan sopia erikseen, eiköhän nuo aika halvalla lähde, kun itsekin olen halvalla saanut :) |
ltg 20.05.2009 19:22:27 | |
---|
No nyt on venytyskorujen häviämisen ja muun sählingin vuoksi venytelty korvareiät jo kymppiin. Toisessa on jo tunneli, toiseen pistin tapin kasin heppakengän tilalle. Ylemmät reiät repäisin humalapäissäni, nyt paranevat tuossa ilman mitään koruja. Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786 |
Zelite 22.05.2009 14:53:58 | |
---|
Nyt sitten vihdosta viimmein sain sen huulikorun otettua. Itse lävistäminen ei juuri tuntunut, mutta kun koru pistettiin paikoilleen ja kiristettiin, rupes vähä silmissä sumeneen, pysyin tosin tolkuissani. Ja mielestäni lävistäjä ei ollut paras mahdollinen, mutta kyllä se hommansa hoiti. Eikä satu niin paljoa, että kannataisi jättää ottamatta, syöminen tosin on aluksi kohtuullisen hankalaa, ainakin jos tappi on liian pitkä, kuten itselläni. |
Rumpukapulat 22.05.2009 15:38:42 | |
---|
Molemmissa korvalehissä koru, ja oikeassa kulmassa. Tuon oikean kulmakorun viereen tulee vielä toinen joskus. |
Joulupukkijormala 22.05.2009 17:00:17 | |
---|
Korvikset tulee lähiaikoina. Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss." |