Aihe: KADONNUT : Turkoosi Fender Stratocaster Helsingissä
1
Lalli89
22.01.2009 01:33:20
Hei, kyseessä on siis turkoosin värinen, ruusupuukaulainen Fender Stratocaster, jonka unohdin R-junaan ma 19.1. n. klo 10.36. Juna oli menossa Helsinkiin päin.
Kitarassa on kaulassa kaksikeilainen mikki ja kitaran mukana oli sammakkokuvioinen värikäs hihna. Kitara oli mustassa pehmeässä vanhankossa Warwickin Rockbag-laukussa. Myönnän, omaa huolimattomuuttani ja typeryyttäni minä sen unohdin, mutta minkäs teet, kun maito on jo maassa. Jos kenelläkään on näköhavaintoja, niin olisin todella kiitollinen jos saisin kuulla niistä.
sepisti
22.01.2009 01:55:35
Olet kaiketi ollut jo yhteydessä VR:n asiakaspalveluun? Jos olisi vaikka konduktööri korjannut kepukan talteen.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Tatuo
22.01.2009 09:09:13
Toivotaan, että casteri löytyy :(
Use your hot moves to melt the ice between you and the audience | Kakki muu paitsi HOOSEE on turhaa
Dirty Hero
22.01.2009 11:37:37
Kysy myös löytötavaratoimistosta, mä hävitin joskus lompakon bussiin. Bussifirmassa ei tiedetty siitä mitään mutta joku oli vienyt löytötavaratoimistoon

onhan toi vähän eri homma, mutta koita kuitenkin..
Lalli89
23.01.2009 18:50:31
Joo oon kysyny Helsingin juna-asemalta ja siellä ei ollu. VR:n keskuspuhelimesta käskettiin vaan tylysti ottaa yhteyttä löytötavarapalveluun, mihin oonki tässä viime päivinä soitellu. Vaan ei sitä oo ainakaan vielä tuotu sinne.
hevikukko
17.05.2009 21:07:09
Jos lähtisin kitarani kanssa liikkeelle, se olisi tärkein lompakkoni lisäksi mukana.
Ihmettelen tällaista tapahtumaa.

Toivottavasti löytyy.

HK
Ei tässä ketään! ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)