Aihe: Muusikon kirpputorilöydöt..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lapari
18.01.2009 19:52:42 (muokattu 18.01.2009 19:56:20)

Nää kirppikset vaatii tosiaankin keskittymistä.Mutta voipi tehdä mahtavia köytöjä,
Itellä squier Stradocaster.45 €.
mun kompressori on pajalla.
hoomollinen
24.01.2009 07:59:13 (muokattu 24.01.2009 08:04:25)
Tällä viikolla paikalliselta kirppikseltä Rockbag by Warwick bassolle. Hinta 18.50 €. Pelastin pois. Musamaailman sivuilta näytti löytyvän hintakin sille: 86 €
savoy dlx
24.01.2009 22:59:09 (muokattu 24.01.2009 23:05:34)

Minä löysin joskus aikoinani LKA-kirpparilta täysin toimivat OWG -siniaaltourut, WLM -tekijöitten myöhempää mallia(?). Keikkamallia, eli koskettimet "kippasivat" jalustana toimivan laatikon sisään. Eivät saaneet sittä kirpparilla ääntä ilman vahvistinta... Hinta 20mk. Maksoin pois, vein himaan ja laitoin styrkkariin kiinni ja kaikki pelasi. Ne meni myöhemmin erääseen turkulaiseen Parker-Studioon, ja hintaan lisättiin pari nollaa...
Salamat sinkoilee, jännitys vallitsee (Erik Lindström)
pekkajau
24.01.2009 23:30:26 (muokattu 25.01.2009 00:07:11)
Eilen löyty täysin toimiva tulostin 2:lla eurolla. Olin juur ostanut kalliit musteet vastaavaan samanlaiseen entiseen joka sitten otti ja hajos. Mukava taas printtailla.
KoskPaavo
25.01.2009 00:53:10
Minä löysin joskus aikoinani LKA-kirpparilta täysin toimivat OWG -siniaaltourut, WLM -tekijöitten myöhempää mallia(?). Keikkamallia, eli koskettimet "kippasivat" jalustana toimivan laatikon sisään. Eivät saaneet sittä kirpparilla ääntä ilman vahvistinta... Hinta 20mk. Maksoin pois, vein himaan ja laitoin styrkkariin kiinni ja kaikki pelasi. Ne meni myöhemmin erääseen turkulaiseen Parker-Studioon, ja hintaan lisättiin pari nollaa...

Väärin , WLM:ää tehtiin Karkkilassa, OWG:tä Saarijärvellä.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
pekkajau
25.01.2009 01:08:49
Väärin , WLM:ää tehtiin Karkkilassa, OWG:tä Saarijärvellä.

Kolhoja koneita joka tapauksessa. Silloin aikoinaan ihan avaruuskamaa! Vetotapit ja kaikki.
KoskPaavo
25.01.2009 12:39:10
Kolhoja koneita joka tapauksessa. Silloin aikoinaan ihan avaruuskamaa! Vetotapit ja kaikki.

Jees, oli ne ihmeellisiä. Ja painavia, mä muistan ikuisesti Porvoon Seurahovin Hammondroudaukset.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Percu
05.03.2009 23:19:07
Sabian B8- sarjan haitsunpellit a`5e kpl. X 2 teki yhteensä 10e. Eipä tarttenu miettiä ja tulipa mieleen että pitäs kierrellä useamminkin..
Tankero
06.03.2009 00:10:30
Percu: Sabian B8- sarjan haitsunpellit a`5e kpl. X 2 teki yhteensä 10e. Eipä tarttenu miettiä ja tulipa mieleen että pitäs kierrellä useamminkin..

Mitä noilla meinaat tehdä?
Humppajyrä
poppamies
06.03.2009 07:34:02

Tankero: Mitä noilla meinaat tehdä?

Mulla on sellainen mielikuva että meinaa lyödä niitä kepeillä. Mitä sinä kuvittelet ?
G strings are for strippers!
Tankero
06.03.2009 15:09:03
poppamies: Mulla on sellainen mielikuva että meinaa lyödä niitä kepeillä. Mitä sinä kuvittelet ?

Enpä osaa kuvitella tuollaisille mitään tekemistä.
Humppajyrä
Percu
16.03.2009 23:06:47
Tankero: Enpä osaa kuvitella tuollaisille mitään tekemistä.

Hihatsua lyödään yleensä oikealla kädellä jossa on kapula, siinä on kaksi peltiä, niitä voi nostella vasemmalla jalalla yhteen riippuen tunnelatauksesta. Hihatsua voi käyttää myös biisin aloitukseen lyömällä neljästi, tai viidesti, riippuen haluaako lisäväriä reeneihin. Ei liian nopeasti jotta muut pysyvät mukana, yksin se ei haittaa.

Tietysti voi niitä käyttää paljon muuhunkin jos on mielikuvitusta, tehtaalta lähtiessään on valmistaja kuitenkin ajatellut käyttötarkoituksen pääpiirteittäin jokseenkin noin.
Tankero
16.03.2009 23:16:29
Percu: Hihatsua lyödään yleensä oikealla kädellä jossa on kapula, siinä on kaksi peltiä, niitä voi nostella vasemmalla jalalla yhteen riippuen tunnelatauksesta. Hihatsua voi käyttää myös biisin aloitukseen lyömällä neljästi, tai viidesti, riippuen haluaako lisäväriä reeneihin. Ei liian nopeasti jotta muut pysyvät mukana, yksin se ei haittaa.

Tietysti voi niitä käyttää paljon muuhunkin jos on mielikuvitusta, tehtaalta lähtiessään on valmistaja kuitenkin ajatellut käyttötarkoituksen pääpiirteittäin jokseenkin noin.

Sori, unohdin mikä threadi on kyseessä. Tietysti tuollaisia halpis/sekundavermeitä voi käyttää, jos siltä tuntuu.
Itse suosin, Sabianin kohdalla, esim HHX:ää tai vastaavaa.
Humppajyrä
Percu
17.03.2009 06:45:07
Tankero: Sori, unohdin mikä threadi on kyseessä. Tietysti tuollaisia halpis/sekundavermeitä voi käyttää, jos siltä tuntuu.
Itse suosin, Sabianin kohdalla, esim HHX:ää tai vastaavaa.

Ei soittimien aina tarvi olla viimeistä ja kalliimpaa huutoa jos se tuntuu käteen hyvälle tai soundit tyydyttää. Varsinkin jos sen saa vielä ulosheittohintaan. Toki olisin ottanut kirppikseltä HHX:nkin pellit jos tarjolla olisi ollut, ei voinunna valita. Kirppiksistä kun nyt puhutaan.
piipoppi
12.04.2009 17:02:57
vanha koko viulu 10€. oli pakko ostaa vaikka en varmaan ikinä opi sitä soittamaan,
pari kieltä oli poikki, muuten ihan ehjä. näytin sitä yhdelle viulistille, sanoi olevan vanha zekkiläinen figeli, kuulemma kansi vähän liian paksu, mutta hyvä harjoitus soitin, saisi oivan pelin kun veisi jonnekkin vähän höylättäväksi, mutta en tiedä onko aihetta
kaukopoika
21.04.2009 22:38:21
Tänään Keuruun kirppikseltä tietokoneen kaiuttimet Target TRG-S160 ,siis mallia aktiivi ,jossa toisessa pöntössä vahvistin.
Toimii täydellisesti ,ei hifiä ,mutta kelpaa Youtube-kuunteluun ja muuhun sellaiseen hyvin.8 euroa.
onni
26.04.2009 22:09:07
Löysin tänään vanhat sähköurut.
Mitään muuta tietoa ei ole kun kaksi Hellas pianon tarraa.
Ei mallia eikä sarjanumeroa.
Onko Hellas joskus valmistanut sähköurkuja vai mikä tää vehe on.
Kuva on omissa kuvissa.
Kiitollisena odotan tietoja.
Ota lisää!!!
Prophet
12.05.2009 18:04:16 (muokattu 18.05.2009 17:54:11)
Kirppikseltä LP-levy, Vodka a Gogo, 50 senttiä. Takakannessa on Borsch-keiton ja kaviaariblinien ohje. Nyt pitäisi näkyä:

http://www.tradera.com/FRANK-VALDOR-VODKA-A-GOGO-LP-auktion_89889944

Sisu-, Sauna ja Koskis a Gogo LP:t olen löytänyt aiemmin.
aantila
13.05.2009 12:03:39 (muokattu 16.05.2009 22:31:21)
Ei kirppikseltä mutta keikalla kävi sellainen tapaus että ravintoloitsija kuskasi kellarista köökin puolelle vanhaa putkinuppia ja manaili kun on edelliseltä omistajalta jäänyt kaikkea rojua kellarin täytteeksi. Kyseli että mikä tää on ja onko mitään virkaa aparaatilla. Sanoin että vahvistin näkyy olevan, putket ainakin on sököt. Totesin piruuttani että voin kyllä viedä pois jaloista pyörimästä johon totesi että vie pois. Ampegin B-25B bassonuppi 70-luvun alkupäästä. Meinasi naamaa naurattaa kun kampetta autolle roudasin.

-AA-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)