Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 538 39 40 41 42122 123 124 125 126
BigPapa
16.03.2009 13:32:40

juki68: Nostaa nyt sen kissan pöydälle vaan ihan reilusti ja lopeta se kyräily. Kenen pisteistä tää homma nyt kiikastaa? Vai yleisesti vaan että ei tuu tarpeeks bojoja?

Yleiskatsauksen luonti pitkällä aikavälillä tuottaa tässäkin tapauksessa parhaan tuloksen.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
J.Hollström
16.03.2009 13:42:25
BigPapa: Yleiskatsauksen luonti pitkällä aikavälillä tuottaa tässäkin tapauksessa parhaan tuloksen.

Ok. En oo noita ynnäilly joten vaikee ottaa kantaa asiaan.

Musta noiden pisteiden kanssa on edelleen ihan turha vatuloida ja pahoittaa mieltänsä. Musta ne kuvastaa vaan niiden antajien käsitystä aiheesta, ei koko totuutta asiasta.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
MoreK
16.03.2009 15:00:23

juki68: Ok. En oo noita ynnäilly joten vaikee ottaa kantaa asiaan.

Musta noiden pisteiden kanssa on edelleen ihan turha vatuloida ja pahoittaa mieltänsä. Musta ne kuvastaa vaan niiden antajien käsitystä aiheesta, ei koko totuutta asiasta.

Joo sama kommentti. Sulla on hyviä juttuja BigPapa, ei kannata lopettaa... täällä parhaimmillaan oppii noista kommenteista jotain. Itse laitan arvostelut ainakin ihan puhtaasti ensimmäisten fiilisten pohjalta, yritän parhaani mukaan unohtaa taustalla olevan nimimerkin jne. Eli ne ovat aina omia mielipiteitä eikä mitään muuta. Yksi tykkää omenoista ja toinen appelsiineista.
Illu
16.03.2009 17:25:25
Joo, ei tätä rootsikisaa kannata liian vakavasti ottaa. Itse tossa ihmettelin, että miten on useampi äänestänyt, kuin kuunnellut tai ladannut sooloa saman päivän aikana... Tietty onhan ne vedot voitu kuunnella jo etukäteen ja pamautettu pisteet vasta seuraavana päivänä. Mutta ihan sama, hauskaa on ollut osallistua ja toivottavasti on jatkossakin. Iso kiitos niille jotka jaksatte kuunnella ja kommentoida rakentavasti noita vetoja.
latuska90
16.03.2009 17:31:05

Tulee vaan semmonen tunne. Ehkä mä sit en vaan osaa.

Äläs nyt. Mun mielestä sulla on jopa sellasia niin hienoja koukkuja mitä ei edes Järvisellä ollut. Mulla ihan oikeasti nousee karvat pystyyn kun kuuntelen tuota sun sooloiluas, ainakin tota Checkin' & Bowlin' -biisiä kuunnellessa. Huh mitä vetoa, sanon mä! ;D

Mutta, mutta. Tuo CRR:n postaus oli kyllä nyt aikas epäsopivaa ja hyvin loukkaavaa, täytyy kyllä sanoa. En olisi ikinä uskonut, että tuosta Jokela-jutusta täällä edes kukaan mainitsisi. Ikävää kun jonkun täytyy avata toisten melkein sulkeutuneet haavat. Noniin, mä en puhu nyt tästä enempää. Piste.
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
arppah8
16.03.2009 18:52:17 (muokattu 16.03.2009 18:52:37)

Näin keskustelua sivusta seuranneena täytyy myös todeta, että CRRn kommentointi ylitti/alitti reippaasti hyvän maun rajat. Kannattaisi ehkä funtsia etukäteen mitä nimimerkin takaa huutelee.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
BigPapa
16.03.2009 20:20:45 (muokattu 16.03.2009 20:24:07)

latuska90: Äläs nyt. Mun mielestä sulla on jopa sellasia niin hienoja koukkuja mitä ei edes Järvisellä ollut. Mulla ihan oikeasti nousee karvat pystyyn kun kuuntelen tuota sun sooloiluas, ainakin tota Checkin' & Bowlin' -biisiä kuunnellessa. Huh mitä vetoa, sanon mä! ;D

Mutta, mutta. Tuo CRR:n postaus oli kyllä nyt aikas epäsopivaa ja hyvin loukkaavaa, täytyy kyllä sanoa. En olisi ikinä uskonut, että tuosta Jokela-jutusta täällä edes kukaan mainitsisi. Ikävää kun jonkun täytyy avata toisten melkein sulkeutuneet haavat. Noniin, mä en puhu nyt tästä enempää. Piste.

Me näistä Alpunkaa juteltiin ja se meni sillee sit, että jos sä näytät jotain niin sit määkin näytän, eli sellasta veljellistä vaihto hommaa.....
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blues guitar
16.03.2009 20:23:10

BigPapa:....Ja mitä pilaamiseen tulee niin kyllä täällä on ihan siihen olemassa oma ryhmittymänsä. Voi vittu en mä kyllä muuta sano...

Vainoharhaisen hopinää sanon mä. Jokainen jakaa pisteet just siten kun itse haluaa, jos sä oot sitä mieltä että on pisteet väärin annettu niin se on sun ongelmas. On se kumma että iso mies jaksaa aina itkeä jostain pisteistä?

Terveisin: Yksi Ilonpilaaja.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
apenaattori
16.03.2009 20:24:51
BigPapa: Me näistä Alpunkaa juteltiin ja se meni sillee sit, että jos sä näytät jotain niin sit määkin näytän, eli sellasta veljellistä vahto hommaa.....

Tämä on kyllä hienoa, kitaristien välillä on todistettavasti muutakin kuin kateutta. Soolo -ja rootsskabat perustuvat mielestäni suurelta osin juuri tämän tyyliselle toiminnalle.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
BigPapa
16.03.2009 20:25:22 (muokattu 16.03.2009 21:40:30)

Jösses....
BigPapa
16.03.2009 20:29:07 (muokattu 16.03.2009 21:58:15)

apenaattori: Tämä on kyllä hienoa, kitaristien välillä on todistettavasti muutakin kuin kateutta. Soolo -ja rootsskabat perustuvat mielestäni suurelta osin juuri tämän tyyliselle toiminnalle.

Mjoo eiköhän se tästä....
Tuomo_
16.03.2009 20:47:16
Mä olen taas pihalla, kuin lumiukko näistä riennoista!!!
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
BigPapa
16.03.2009 20:48:49

tahtah: Mä olen taas pihalla, kuin lumiukko näistä riennoista!!!

Älä välitä, mitää oleellista ei oo mennyt sivu suun....
blues guitar
16.03.2009 20:52:34

tahtah: Mä olen taas pihalla, kuin lumiukko näistä riennoista!!!

Papa vain ihmettelee miksi ei saa pisteitä kaikilta äänestäjiltä....ei tässä mitään sen kummempaa :)
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
BigPapa
16.03.2009 20:53:56 (muokattu 16.03.2009 21:59:54)

Hohhoijaa......
blues guitar
16.03.2009 21:03:54

BigPapa: Niin - olen vaan lopettanut sen soittamisen osaamisen mikä mulla on joskus ollut hallussa.

HöpöHöpö....ei se tee susta yhtään parempaa/huonompaa soittajaa vaikka ei aina pisteitä saisikaan. Kysymyshän on loppujenlopuksi makuasioista.
blues guitar
16.03.2009 21:12:02

BigPapa:...Mut eteenpäin sano mummo lumessa.

Ei muuta kuin keppi soimaan....ei vaivuta synkkyyteen :)
BigPapa
16.03.2009 21:13:26

blues guitar: Ei muuta kuin keppi soimaan....ei vaivuta synkkyyteen :)

No siellähän se soi.....täs nyt on varmaan vähän osuutta asiaan ehkä taannoisilla tapahtumilla Saksanmaalla....ja koko paketilla....
blues guitar
16.03.2009 21:17:22

BigPapa: No siellähän se soi.....täs nyt on varmaan vähän osuutta asiaan ehkä taannoisilla tapahtumilla Saksanmaalla....ja koko paketilla....

Hyvä että soi :) Saksanmaan tapahtumiin en ota kantaa....ainakaan täällä.

Nyt mä lähen nukkumaan. Hyvää Yötä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)