Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 537 38 39 40 41122 123 124 125 126
stratomaster
14.03.2009 14:13:33

Kiva toi alun di-da-di-da-da-da double-stop -kikkailu, tai miten sen nyt haluu nimetä (täytyy opetella :)

Tattis, täytyy myöntää, että mulla on jonkinlainen fiksaatio noihin double-stoppeihin. Varsinkin toi idea, jota itse yritän n. 13 - 16 s välillä on sellainen, joka kiehtoo mua jatkuvasti. Siinähän tavallaan "kääntyy" toi likki suhteessa komppiin aina puolen tahdin välein.
liljam
14.03.2009 14:32:04
ei muuta ku eteenpäin
blues guitar
14.03.2009 16:13:31

Harmi, tästä tulee jotain page-load-erroria kun yritän ladata.
linkki ei toimi...

Outo juttu! Saiko kukaan mun linkkiä toimimaan?
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Illu
14.03.2009 16:15:46
Ihan hyvä perussoundi

Just aloin miettiä, että enpä ole vahvistimen namiskoihin koskenut ainakaan muutamassa viime skabassa ollenkaan. Vähän kitaran volumella pehmensin ton yhden skaban kaulamikki saundia ja jossain polkasin pedaalista vähän lisää hönkää. Tässä skabassa ei ollut kaikua lain, yhdessä vähän reippaamminkin.
Illu
14.03.2009 16:16:45
blues guitar: Outo juttu! Saiko kukaan mun linkkiä toimimaan?

Just kokeilin, ja pelaa.
blues guitar
14.03.2009 16:41:07

Illu: Just kokeilin, ja pelaa.

Ok. Oliskohan ollu palvelimella jotain tilapäistä häikkää?
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
BigPapa
15.03.2009 16:33:27

http://www.youtube.com/watch?v=npdaIWzLcGk&feature=related

Täs on just se juttu...kuunnelkaas miten Gadd ja Miller vetää ...hyvä on Cläbän tohon soittaa.....
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Kuha
15.03.2009 17:14:29

...hyvä on Cläbän tohon soittaa.....

Hyvä sun on mätkiä, kun diggaat kunnon jätkiä.
BigPapa
15.03.2009 19:00:59 (muokattu 15.03.2009 19:13:46)

Kuha: Hyvä sun on mätkiä, kun diggaat kunnon jätkiä.

Juurikin näin.....mut mä aion nyt lopettaa osallistumisen tähän kaunaskabaan joksin aikaa...saatte ihan rauhassa veivaa mitä haluutte....mulla vaan tuli nyt mitta täyteen..pitäkää skaba kuosissa....oon mä varmaan aika vittumainen ja muutenkin vastemielinen soittaja joittenkin mielestä....kiitos ....ja mukavaa jos tästä on teille iloa jatkossakin....
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
MadMatt
15.03.2009 21:20:23

stratomaster: Masa vetänee seuraavan skaban.

Joo. Käynnistellään heti huomenissa uutta skabaa.
Nothin' but the blues
liljam
15.03.2009 22:35:34
BigPapa: Juurikin näin.....mut mä aion nyt lopettaa osallistumisen tähän kaunaskabaan joksin aikaa...saatte ihan rauhassa veivaa mitä haluutte....mulla vaan tuli nyt mitta täyteen..pitäkää skaba kuosissa....oon mä varmaan aika vittumainen ja muutenkin vastemielinen soittaja joittenkin mielestä....kiitos ....ja mukavaa jos tästä on teille iloa jatkossakin....

jaa-a tuli tarve vastata tähän toteamukseen, kun jotenkin korvaan teksti särähtää. En tiedä varmastikkaan kokonaisuudessaan sitä mistä ja miksi on tullut mitta täyteen ja onko jokseenkin lausuttu asioita tai annettu ymmärtää vittumaisuus ja vastenmielisyys mutta varmastikin tietty soittamisen kunnianhimo tuottaa enemmälti odotusta ja kisassa pärjäämisen meininkiä. Kokeeko ns. negatiivisia asioita omassa mielessään vai viestiikö muut tällaista. Ajattelisin niin, että jossain vaiheessa on mahdollista alkaa myös tulkitsemaan asioita eritavoin kun ne onkaan.

Niinkin varmasti on, että asiat ja tapahtumat elämässä vie voimavaroja ja tai vääristää sitä kuinka kukin asia koskettaa.

On hyvä tunnistaa ja huomata ns. huilaamisen / aikalisän tarve kunhan siihen johtaneita syitä pystyisi realistisesti arvioimaan.
ei muuta ku eteenpäin
liljam
15.03.2009 22:38:39 (muokattu 15.03.2009 22:39:22)
---------------------------------

äh tuli teksti kaks kertaa!!
ei muuta ku eteenpäin
BigPapa
16.03.2009 12:38:09 (muokattu 16.03.2009 14:02:47)

--------------------------------------------
J.Hollström
16.03.2009 12:56:59
BigPapa: Juurikin näin.....mut mä aion nyt lopettaa osallistumisen tähän kaunaskabaan joksin aikaa

Tä? Mitä täällä nyt on tapahtunut? En ymmärrä.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
BigPapa
16.03.2009 13:10:20 (muokattu 16.03.2009 13:10:31)

juki68: Tä? Mitä täällä nyt on tapahtunut? En ymmärrä.

Totesin vaan, että en mä vielä tähän ikään oo oppinu bluesia soittaan.
J.Hollström
16.03.2009 13:11:47
BigPapa: Totesin vaan, että en mä vielä tähän ikään oo oppinu bluesia soittaan.

Mitä tää nyt taas on? Mun mielestä sulle on tullut tosi hyvää palautetta täältä, pääasissa kehuja. Vai mikä täällä mättää?
BigPapa
16.03.2009 13:19:01 (muokattu 16.03.2009 13:19:22)

juki68: Mitä tää nyt taas on? Mun mielestä sulle on tullut tosi hyvää palautetta täältä, pääasissa kehuja. Vai mikä täällä mättää?

Palautteesta olen hyvinkin kiitollinen, varsinkin kun se tulee asiansa osaavilta tahoilta ja sieltähän se on enimmäkseen tullutkin.
J.Hollström
16.03.2009 13:22:06
BigPapa: Palautteesta olen hyvinkin kiitollinen, varsinkin kun se tulee asiansa osaavilta tahoilta ja sieltähän se on enimmäkseen tullutkin.

No eikös hommat oo sit ihan bueno? Vai pisteetkö ne kaihertaa?
BigPapa
16.03.2009 13:26:20

juki68: No eikös hommat oo sit ihan bueno? Vai pisteetkö ne kaihertaa?

Mie nyt oon näistä olosuhteista johtuen, mitkä täällä vallitsee, mutasarjalainen.
Kommenttiosasto lämmittää kyllä, kun katsoo miltä tahoilta se tulee. Tunne on vaan se, kun pisteistä kysyt, että olen kyllä joidenkin ns. hampaissa ties mistä syystä.
Tulee vaan semmonen tunne. Ehkä mä sit en vaan osaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)