Ziggy Bubba 14.03.2009 17:23:42 (muokattu 14.03.2009 17:24:37) | |
---|
Olihan älytön voitto Poolilta ja ManU susipaska. Liverpoolin peli oli reilusti passiivisempaa ja hermostuneempaa kuin viikolla Realia vastaan, mutta tässä matsissa ei näköjään tarvittu edes sitä parasta esitystä. En ois uskonut että noin helpolla kaatuu United... Ja noilla lukemilla. Gerrard ja Torres oli ekalla puoliajalla yhtä liekeissä kun viikolla. Vidiciä on povailtu jo vuoden pelaajaksi Englannissa, tässä pelissä mies pelasi painajaismaisen huonosti... Poolin ekassa maalissa kaks pahaa kämmiä, Torres vei ukkoa pariin kertaan muutenkin todella pahasti - Rio sentään pelasti pariin kertaan. Kolmas maali tuli sitten Vidicin kämmäilyn jälkeen ottaman punaisen kortin jälkeen vaparista. Toinen punainen jo Nemanjalle Poolia vastaan tällä kaudella - molemmista matseista lens siis pihalle. Kiitos Vidic :D |
carlos 14.03.2009 22:17:23 | |
---|
djKaaos: Liverpoolin materiaali ei yksinkertaisesti riitä liigamestaruuden tavoittelemiseen. Pool voi saada jalkeille yksittäisiin otteluihin kilpailukykyisen miehistön, mutta pitkä kausi verottaa aina pelaajistoa, eikä Poolin materiaali kestä juurikaan verotusta. Liverpool on huomattavasti riippuvaisempi Torres-Gerrard -parista kuin ManU Ronaldo-Rooney -kaksikosta. Lisäksi Liverpoolilta puuttuu maailmanluokan laitapelaajat. Cup-joukkueena Pool pärjää, koska cupeissa voi menestyä tasatuloksilla, mutta liigamestaruus saavutetaan kolmen pisteen voitoilla, eikä Liverpool kerää niitä riittävästi. Niin, kyllähän tuo ManUn etumatka on edelleen ihan kiva - 4 pistettä Poolia edellä ja ottelu vähemmän pelattuna. Mutta tämänpäiväinen oli kyllä jotain ihan muuta. Hyypiäkin sai täydet minuutit, jihuu? by the grace of God |
Ferguson kommentoi "yllättäen" pelin jälkeen, että he olivat hänen mielestään pelin parempi joukkue, mutta se ei vaan näkynyt tulostaululla. No eipä näkynyt ei... Jos häviää kotikentällä 1-4, ei pitäisi paljoa enää selitellä, kyllä tuo oli aika selvä matsi. Kai se on vaikea myöntää pahimman haastajan paremmuus näinkin ratkaisevilla hetkillä kautta.. Vähän voisi Sir Alexilla kuitenkin olla todellisuudentajua noissa kommenteissa. |
DJKaaos 15.03.2009 13:35:57 | |
---|
Loijaa: manu-LIVERPOOL 1-4 hoh hoh!! Aivan kuten kirjoitin, Liverpool voi voittaa minkä tahansa joukkueen yksittäisessä ottelussa. Pool voitti myös kauden ekan Manu-kohtaamisen, mutta nämä yksittäiset suurvoitot eivät tuo mestaruutta Liverpooliin. Ainoa häilyvä mahdollisuus on se, että Manchester United romahtaisi loppukaudella aivan totaalisesti, mitä tuskin tulee tapahtumaan, vai uskooko Pool-fanit ihan oikeasti tähän skenaarioon? Joka tapauksessa, Poolin mestaruus on täysin korkeamman kädessä. Unitedilla on edelleen neljän pisteen etumatka, ottelu vähemmän pelattuna ja ennen kaikkea leveämpi ja parempi materiaali. Pientä etua Pooli saattaa saada siitä, että Manulla on meneillään yksi kilpailu enemmän kuin Poolilla. Minä olen minä. |
DJKaaos 15.03.2009 13:42:02 | |
---|
Vähän voisi Sir Alexilla kuitenkin olla todellisuudentajua noissa kommenteissa. No, eihän näissä kommenteissa ikinä ole todellisuudentajusta kyse millään tavalla. Kunhan selittelevät eivätkä tahdo myöntää huonommuuttaan. Kaikki, jotka tuon eilisen pelin näkivät, ovat varmasti sitä mieltä, että voitto meni TÄYSIN oikeaan osoitteeseen. Pelitapahtumat ja loppulukemat eivät jätä selittelyille minkäänlaista sijaa. Liverpoolille ansaittu voitto. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 15.03.2009 14:01:26 | |
---|
Poolilla nämä ratkaisupelaajat (Gerrard, Torres, puolustus kokonaisuudessaan) ovat kyllä juuri nyt selvästi paremmassa vireessä kuin Manun vastaavat. Pitkässä juoksussa Manun materiaalin leveys toki näkyy sarjataulukossa. Ei pidä kuitenkaan väheksyä myös henkistä puolta, joka sai Poolin kohdalla saletistin aivan älyttömän buustin näistä kahdesta rökälevoitosta suurseuroja vastaan.. En toki usko, että Liverpool mestaruuteen yltää, tai siis Manu kompuroi niin pahasti, että antavat Redsille edes mahdollisuutta. Tottakai pientä toivon kipinää voi aina elätellä, on tuossa vielä varsin monta peliä jäljellä. |
Simo78 16.03.2009 14:28:44 | |
---|
Mä heitän tahallista vettä myllyyn. Kummatkin punaiset rämpii loppukaudesta ja Chelsea vie mestaruuden. Sitten se oikea asia. Mitäs mieltä ootte Eremenko Juniorin paluusta maajoukkueeseen? Edellispelien perusteella tarvetta löytyy, vaikka olisi kuinka kesken kuntoinen. Portugalia vastaan peli oli kyllä niin perseestä, ettei tosikaan. |
DJKaaos 16.03.2009 15:52:15 | |
---|
Simo78: Sitten se oikea asia. Mitäs mieltä ootte Eremenko Juniorin paluusta maajoukkueeseen? Edellispelien perusteella tarvetta löytyy, vaikka olisi kuinka kesken kuntoinen. Portugalia vastaan peli oli kyllä niin perseestä, ettei tosikaan. Maajoukkueen edelliset esitykset ovat olleet sellaista matalalentoa, että ei tuosta Losan paluusta ainakaan mitään haittaa ole. Onhan hänen taitonsa ja ratkaisukykynsä nähty. Vielä kun saisi itsensä huippufittiin ja lopettaisi sen turhan sekoilun, niin varmasti olisi iloa hänestä maajoukkueelle paljonkin. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 23.03.2009 01:58:54 (muokattu 23.03.2009 02:00:54) | |
---|
Johan jyrää Pool tällä hetkellä, aijai kun maistuu. Aston Villa kaatui siis 5-0... Kun vielä samaan aikaan Chelski ja etenkin Muna ottivat kuokkaan, niin tämähän on enemmän kuin hienoa... Kautta on vielä reilusti jäljellä, katotaas kuinka jännäksi tämä vielä menee. Manun kaula on siis tällä hetkellä yksi piste (vaikkakin heillä yks peli vähemmän pelattuna..). Kiitos Hodari & Fulham FC! |
Hargon 23.03.2009 08:21:10 | |
---|
Onkos siitä Litin hajonneesta päästä jotain uutta tietoa. Saadaanko kasaan lauantaiksi? Saisivat kyllä muut pelaajat vähän varoa Kuningasta, kun pelaavat noita mutasarjan pelejä. Ehdotan sääntömuutosta, että Littiä ei saa taklata, töniä tai muutenkaan estää Veikkausliigan tai Suomen Cupin peleissä. "Elämä ottaa ja elämä potkii" |
Jkob 23.03.2009 08:36:26 | |
---|
Hargon: Onkos siitä Litin hajonneesta päästä jotain uutta tietoa. Saadaanko kasaan lauantaiksi? Saisivat kyllä muut pelaajat vähän varoa Kuningasta, kun pelaavat noita mutasarjan pelejä. Ehdotan sääntömuutosta, että Littiä ei saa taklata, töniä tai muutenkaan estää Veikkausliigan tai Suomen Cupin peleissä. Ainakin nykyisillä tiedoilla ei pitäisi olla Wales -peli vaarassa Wanking is timeless |
blackmore81 23.03.2009 22:52:58 | |
---|
Pistäkäähän arvauksia Wales-Suomi lopputuloksesta. Itse veikkaan 1-1. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
DJKaaos 24.03.2009 22:22:52 | |
---|
blackmore81: Pistäkäähän arvauksia Wales-Suomi lopputuloksesta. Itse veikkaan 1-1. Povausta: 1-0, 1-1. Aivan vitun väkinäistä peliä Suomelta. Valmista ei tule sitten millään. Näennäistä hallintaa saattaa jopa olla, mutta tuloksena on maksimissaan yksi maali. Tasuri on toive, tappio todennäköinen ja voitto utopiaa. Paska fiilis tästä pelistä kuitenkin jää. Minä olen minä. |
Stradlin 25.03.2009 16:55:46 | |
---|
Väykkä pahimmassa tapauksessa jopa loppuvuoden sivussa. Jotenkin sellainen kutina, että näissäkin karsinnoissa se lopputurnauspaikka jää vielä haaveeksi. Seuraavat EM-kisat ovatkin sitten jo eri juttu, siihen mennessä on jo uutta sukupolvea varmasti tuotu kehiin ainakin muutaman pelaajan verran. EM-lopputurnauksessahan on sitten käsittääkseni vielä entistä enemmän maita mukana, joten sinne pääseminen ei tälläkään joukkueella olisi mahdottomuus. "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
bedlam 25.03.2009 19:20:44 | |
---|
0-0 tai 0-1, pitää se nyt jaksaa uskoa. |
Simo78 25.03.2009 22:34:29 | |
---|
Suomi voittaa viis-nolla. Junior tekee kolme ja lasinilkka kursitaan kokoon tekemään kaksi:-D. Ei vaan kyllä Wales katuu ja helposti, pakko uskoa... |
Tunttone 26.03.2009 13:48:47 | |
---|
Stradlin: Väykkä pahimmassa tapauksessa jopa loppuvuoden sivussa. Jotenkin sellainen kutina, että näissäkin karsinnoissa se lopputurnauspaikka jää vielä haaveeksi. Seuraavat EM-kisat ovatkin sitten jo eri juttu, siihen mennessä on jo uutta sukupolvea varmasti tuotu kehiin ainakin muutaman pelaajan verran. EM-lopputurnauksessahan on sitten käsittääkseni vielä entistä enemmän maita mukana, joten sinne pääseminen ei tälläkään joukkueella olisi mahdottomuus. Seuraavat EM-kisat pelataan viela 16 joukkueen voimin, eli en tieda paastaanko viela sinne. Niihin 24 joukkueen turnauksiin mennaankin sitten leikitellen. PIMEÄÄ ENERGIAA |
Tunttone 26.03.2009 13:49:02 | |
---|
Stradlin: Väykkä pahimmassa tapauksessa jopa loppuvuoden sivussa. Jotenkin sellainen kutina, että näissäkin karsinnoissa se lopputurnauspaikka jää vielä haaveeksi. Seuraavat EM-kisat ovatkin sitten jo eri juttu, siihen mennessä on jo uutta sukupolvea varmasti tuotu kehiin ainakin muutaman pelaajan verran. EM-lopputurnauksessahan on sitten käsittääkseni vielä entistä enemmän maita mukana, joten sinne pääseminen ei tälläkään joukkueella olisi mahdottomuus. Seuraavat EM-kisat pelataan viela 16 joukkueen voimin, eli en tieda paastaanko viela sinne. Niihin 24 joukkueen turnauksiin mennaankin sitten leikitellen. PIMEÄÄ ENERGIAA |
Lord of the strings 26.03.2009 18:34:09 | |
---|
Tainio ja Väyrynen tosiaan sivussa Wales-ottelusta. Aika paha menetys Suomelle. Uskon kuitenkin Suomen voittavan 2-1. '11 Bellamy '40 Kuningas (rp) '77 Forssell "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Laddy Master 26.03.2009 21:24:16 | |
---|
Vittu mitä uutisointia muuten iltalehdelläkin, "Liverpool haluaa Samin lopettavan maajoukkuepelit" Kunnon sensaatiota ihmisille. Sitte samassa jutussa Rafa toteaa ettei ikinä tule olemaan tollasia vaatimuksia, saatika niitä saisi edes esittää. Eipä ole tuohonkaan lehteen enää kajoamista, vielä muuan vuosi sitte luki ihan mielellään. Oli muuten veikkaajassa hyvä juttu Voikkaan jätistä. "Ihmisen voima on moraali" -Beethoven |