Aihe: Ibanez GRGR121EX
1
Power_chord
15.03.2009 09:13:53
http://www.dv247.com/invt/60842/
http://www.thomann.de/fi/ibanez_grgr121exbkn.htm

Siinä on nyt kitara, jota olen muutaman päivän haaveillut.
Serkkuni omistaa noin 400 euron Ibanezin ja minussa siinä on aivan loistava soittotuntuma. Mutta siinä hintaa nostaa varmaan kaikki hienoudet, esim floikka.

Tässä ei ole floikkaa, koska olen kuullut, että se on huono yhdistelmä 200 euron kitaran kanssa.

Kiinteä talla, pitää varmaan vireen aika kohtalaisesti?
Ibanez laatu on varmaan hyvä tässäkin kitarassa?
Mikit voi aina vaihtaa.

Hinta sopii budjettiini, tai no, isän budjettiin aika hyvin :D

Nykyinen kitarani on joku Tanglewood jonka lempinimi on banaanikaula :D
Ostin sen kaverilta käytettynä 70 eurolla 20 w vahvistimen kanssa.
Se oli aika huonossa kunnossa, joten vähän maalailin sitä spray maalilla.
Tulihan siitä hieno, mutta maali ei kestä yhtään iskuja tai vastaavaa.
Mutta soittotuntuma on yhtä p.aska kuin ennenkin. Kaula on banaanilla, mikit on aivan hirveät, vire ei pysy, potikat rohisee ja nauhat on kulunut.
Mutta on sillä noin vuosi tullut soiteltua ja hyvin olen oppinut soittamaan niinkin huonolla kitaralla. Nyt olisi minun mielestä aika siirtyä hiukan parempaan kitaraan.

Elikkäs, onko kokemuksia Ibanezista, kumpi nettiosoite on parempi? Dv247 on hiukan halvempi, mutta paljon kuljetus maksaa. Thomann on ennestään tuttu, tilailtu basso sun muuta.

Ja jos tämä on mielestänne huono kitara, voisitteko ehdottaa jotain muuta kitaraa suunnilleen samasta hintaluokasta?
Jokainen chance on mahdollisuus.
Power_chord
15.03.2009 18:58:06
Nostellaas, jos saisin vastauksia
Jokainen chance on mahdollisuus.
tarzan
15.03.2009 19:27:12
Itse tilaisin ehdottomasti thomanilta kun on noin vähän eroa hinnassa.

Tai hakisin paikallisesta liikkeestä, kun noita iboja saa Suomesta edullisesti kuitenkin.
Ei pidä paikkaansa.
pazi
17.03.2009 19:07:15
luultavasti toi sun grgr121ex tulee maksamaan melkein saman verran kuin suomalaisesta kaupasta ostettu käytetty/käyttämätön ibanez rg350 dx.
joten suosittelen mielummin säästämään hyvään kitaraan kuin ostamaan paskan vuoden välein..
Kaikki virheet tekstissä ovat tahallisia..
munkero
17.03.2009 19:20:26
pazi: luultavasti toi sun grgr121ex tulee maksamaan melkein saman verran kuin suomalaisesta kaupasta ostettu käytetty/käyttämätön ibanez rg350 dx.
joten suosittelen mielummin säästämään hyvään kitaraan kuin ostamaan paskan vuoden välein..

Komppi tälle. Etsi joku kiva käytetty tuossa hintaluokassa. Jo muutaman kympin lisäpanostuksella irtooa torilta RG321
Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... "ihan sama mikä skeba on jos sopii omaan koiraan ja toimii" C: Grugi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)