Aihe: Ovatko keikat vähentyneet?
1 2 3 4 5 6
jakeni
13.03.2009 19:52:03
Kyllä on,ainakin näin alkuvuosi oli hiljaisempaa kuin 2008.
Varmaan ittessä vika...on niin saatanan huono ettei kelpaa.
Tai sit bändi on ihan syvältä,täytyy jotain keksiä varmaan?
Sedu kyllä sano että ihmiset diggaa mennä baariin näin vaikeina aikoina.
-toisaalta totuus näkyy sit Joulukuussa,kuinka mulla on männyt.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
KoskPaavo
13.03.2009 20:09:29
Alkoi naurattamaan tää Baronin " tasaisen tappavaa 2-3 keikan kuukausivauhtia".
" Studiosus perpetuus"
jon lord
13.03.2009 20:09:56
Eihän ne ole ainakaan minulla vähentyneet, viimeiset kaksi viikkoa tehty 12 tuntisia työpäiviä. Olenkohan ainoa kanttori tässä suuressa uudessa seurakunnassa?? Mutta asiaan, viime "laman" aikana ei ainakaan meillä näkynyt mitenkään. Entinen työkaveri kävi ja sanoi että maaliskuussa 10 keikkaa ja harjannostajaisetkin ovat taas tulleet kuvaan. Tanssipuolella en sitten tiedä mutta Peurungassa joulukuussa sanoivat että kaikki suuret pikkujoulut oli peruttu tai puuttuivat viime vuonna. Eivät aivan päässeet kävijä tavoitteeseensa. Silti väkeä riitti ihan hyvin. Ehkä niinkuin FB sanoi, suuremmat firmajuhlat todennäköisesti ainakin vähenevät.
COVS jäsen N.o 3
baron
13.03.2009 20:22:28

KoskPaavo: Alkoi naurattamaan tää Baronin " tasaisen tappavaa 2-3 keikan kuukausivauhtia".

Meitä on moneen junaan!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Tankero
13.03.2009 20:45:34
vesku.ka: Mulla kyllä olis keikkaa niin paljon ku haluais tehdä.
Ei oota saa myydä jo aina välillä. Esim juhannukseen tullut jo 5 kyselyä. Eli pakko sanoa, että ei taantumat tai muutkaan ole negatiivisesti vaikuttaneet.

Sinä oot niin halapa.
Humppajyrä
KoskPaavo
13.03.2009 21:03:25
baron: Meitä on moneen junaan!

Ymmärsin sen itseironiseksi hupalausumaksi.
" Studiosus perpetuus"
paice60
13.03.2009 22:35:01
Tällä hetkellä on enemmän kuin viime vuonna, päätelkää ite.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
Ukko
13.03.2009 22:36:56 (muokattu 13.03.2009 22:37:09)

paice60: Tällä hetkellä on enemmän kuin viime vuonna, päätelkää ite.

Sama vika. Joskin eri määrillä.
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
13.03.2009 23:37:39
Mulla on itseasiassa vähentyneet sen takia että en viitsi jokaisen lähes umpitollon urvelotähden kanssa lähteä häpäisemään itseäni. Kaikella on hintansa. Mutta ei se mua paljon harmita.
" Studiosus perpetuus"
jakeni
13.03.2009 23:54:29
KoskPaavo: Mulla on itseasiassa vähentyneet sen takia että en viitsi jokaisen lähes umpitollon urvelotähden kanssa lähteä häpäisemään itseäni. Kaikella on hintansa. Mutta ei se mua paljon harmita.

Hyvin sanottu. Hieno asenne.+ läjähti!
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
sabian
14.03.2009 11:24:27
Toisaalla itketään että keikat ja paikat vähentyny. Täällä taas päinvastoin. Koittakaa
nyt vittu päättää. Kyllä keikkoja hyville riittää. Ja ainahan voi myydä sielunsa ja mennä juontamaan silakkamarkkinoille että läskisimon kojusta suapi hauen persettä puoleen hintaan. No tanssimusiikilla ja kyseisillä keikoilla ei ole mitään tekemistä keskenään mutta onhan se kiva kehua että myö lähen keikalle. Voi vittu ja hevon perse. TERVE!!!!!!!!
Mihinä teitä pirettihin ku rumia tapettihin
isojussi
14.03.2009 11:49:45
sabian: ...No tanssimusiikilla ja kyseisillä keikoilla ei ole mitään tekemistä keskenään...

Totta - onhan tanssikeikat kyllä huomattavasti helpompia. Noissa pääsee vaan kun paremmin palkoille, niin on helpompi sitten rahoittaa humppakalustoo....
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
sabian
14.03.2009 11:55:25
isojussi: Totta - onhan tanssikeikat kyllä huomattavasti helpompia. Noissa pääsee vaan kun paremmin palkoille, niin on helpompi sitten rahoittaa humppakalustoo....

No sieltä se rahaa pitää ottaa mistä sitä tulee.
isojussi
14.03.2009 12:03:05
sabian: No sieltä se rahaa pitää ottaa mistä sitä tulee.

Kyllä sitä humpastakin saa - noissa "helppoheikkivedoissa" vaan ei juurikaan tarvii omaa kalustoo.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Tankero
14.03.2009 12:55:25
sabian: Toisaalla itketään että keikat ja paikat vähentyny. Täällä taas päinvastoin. Koittakaa
nyt vittu päättää. Kyllä keikkoja hyville riittää. Ja ainahan voi myydä sielunsa ja mennä juontamaan silakkamarkkinoille että läskisimon kojusta suapi hauen persettä puoleen hintaan. No tanssimusiikilla ja kyseisillä keikoilla ei ole mitään tekemistä keskenään mutta onhan se kiva kehua että myö lähen keikalle. Voi vittu ja hevon perse. TERVE!!!!!!!!

Viivy kauan.
Humppajyrä
baron
14.03.2009 13:59:37

sabian: Toisaalla itketään että keikat ja paikat vähentyny. Täällä taas päinvastoin. Koittakaa

Mä meen soittamaan Lohimarkkinoille. En kylläkään tanssimusiikkia. Miksi se lasketaan?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
14.03.2009 14:27:19

warvick: Sehän lasketaan tietysti kalalaulu osastoon..

Lohi tzääzziä ?
COVS jäsen nro 6
warvick
14.03.2009 15:08:49
Ukko: Lohi tzääzziä ?

Ehkäpä sellaista tai sitten jotain tyyliin tällaista kuin: Kalastajan laulu jne..
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa unohtaa...
sabian
14.03.2009 15:46:53
Tankero: Viivy kauan.

No älä mulle saatana huuda. Syytön mä siihen olen et oot pullukka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)