Vallu-Veke 13.03.2009 23:12:11 (muokattu 15.03.2009 19:21:07) | |
---|
Eli laittakaa huonoja rumpusovituksia. |
Ruutikallo 14.03.2009 03:51:41 | |
---|
Kaikki soittamani rumpuraidat ovat kuulostaneet ennemmin tai myöhemmin paskalta. Ja jälleen lainatakseni-"Mitä enemmän osaat, huomaat kuinka huono oletkaan"- No muutamia hyviä vetoja ala ekalla purkkiin biisin rakenteen vain tuntien, mutta aina sitä vaatii ja vaatii iteltään enemän. OT: tää ei vissiin ollu itsemorkkauskettinkiksi tarkoitettu?? -H- [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
henydrum: Kaikki soittamani rumpuraidat ovat kuulostaneet ennemmin tai myöhemmin paskalta. Ja jälleen lainatakseni-"Mitä enemmän osaat, huomaat kuinka huono oletkaan"- No muutamia hyviä vetoja ala ekalla purkkiin biisin rakenteen vain tuntien, mutta aina sitä vaatii ja vaatii iteltään enemän. OT: tää ei vissiin ollu itsemorkkauskettinkiksi tarkoitettu?? -H- Tasmanialaisittain samaa mieltä. Ja varmemmaksi vakuudeksi pannaan laulut päälle. http://www.mikseri.net/artists/eliminators.106982.php Weak. Toisaalta. Emmä kyllä välillä imam paska oo. Oom jopa aika varma siitä. |
Ruutikallo 14.03.2009 04:21:31 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Kailis 14.03.2009 04:53:52 | |
---|
henydrum: Dokaatsä Kailis mun kaa?? Em. Olen Empiiristen tutkimuksieni kera tullut siihen johtopäätökseen että dokaamiseni oireet ja itse dokaaminen saa loppua pikkuhiljaa. Niin pitkä historia sillä on että kauan kestää liukkailla jarruttaa. Mut renkaat näyttäis olevan ok. |
Cimble 14.03.2009 16:38:40 (muokattu 14.03.2009 16:44:51) | |
---|
Kailis: Em. Olen Empiiristen tutkimuksieni kera tullut siihen johtopäätökseen että dokaamiseni oireet ja itse dokaaminen saa loppua pikkuhiljaa. Niin pitkä historia sillä on että kauan kestää liukkailla jarruttaa. Mut renkaat näyttäis olevan ok. Samma här. Tokataan joskus kimpassa silleen varovasti. Itsekään en voi kahden pikkulapsen isänä onneksi vetää enää mitään ihme keikkoja. Saati muutenkaan hyvin harvoin persareita, toipuminen kun kestää yhdenkin illan tehokeikalta liikaa henkisinekin puolineen. Tosin en oo yhtä vanha kuin sinä, eli mulla on toivoa ja näyttöaikaakin enemmän että voin myös ottaa vähemmän illan aikana. ;) Toisinaan silti liikaa... edit: mitä vittua, topicin aihe oli rumpuraidan pilaamat biisit..!! Sorrypyyntö ja palaan tähän myöhemmin. Nyt otan vähän punkkua ja keimoa ja lähden vaimon kans ravinteliin syömään... :) Lapset yöhoidossa, oh miten erilaista elämä on muutaman tunnin... Semmoinen rumpuraita tällä kertaa. :) Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
fish-eye 14.03.2009 16:57:32 | |
---|
Semmoinen rumpuraita tällä kertaa. :) Aika failed siis... :) Harvemmin kyllä tulee sellaisia biisejä eteen, jotka olisivat muuten täydellisyyttä hipovana pilattu rummuilla. Ei tule kyllä yhtäkään nyt mieleen. |
markkuliini 14.03.2009 17:06:21 | |
---|
Vallu-Veke: paskan vitusta paska paska tukutus rumpupaskaa paskoja paskoja vituksia. No mutta sen siitä saa kun kuuntelee Ynkkaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
sahkuifk 14.03.2009 20:07:55 | |
---|
Ynkwie ei ole rautaa. Voin juoda ja lopettaa. Rumpuraidat ei pilaa biisejä, ne voi olla väärässä paikassa väärään aikaan mutta se on aina vahinko. En polta. Ottaako teittiä nuppiin kun joku aina kirjottaa niin että näppis huutaa kommentoimaan vaikka ei olisi asiaa asiasta? Tää meidän Siniristilippumme biisi vois olla ehkä paree ilman rumpua, ehkä? Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Kailis 14.03.2009 21:02:43 (muokattu 14.03.2009 21:03:19) | |
---|
Ottaako teittiä nuppiin kun joku aina kirjottaa niin että näppis huutaa kommentoimaan vaikka ei olisi asiaa asiasta? Joo. Iham pirusti =D |
hollmi-5 14.03.2009 22:25:34 | |
---|
Kailis: Tasmanialaisittain samaa mieltä. Ja varmemmaksi vakuudeksi pannaan laulut päälle. http://www.mikseri.net/artists/eliminators.106982.php Weak. Toisaalta. Emmä kyllä välillä imam paska oo. Oom jopa aika varma siitä. Kunnon laittoa ja inhimillsitä pöhinää. Minä tykkään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Vallu-Veke 15.03.2009 10:27:13 (muokattu 15.03.2009 19:21:57) | |
---|
Mutta itse aiheeseen. Silloin kun Apocalyptica tuli markkinoille, heillä oli sellaiset biisit kuvioissa, että osaan olisi voinut laittaa väkisin rummutkin. Onneksi eivät laittaneet. Sellot pelaa niissä biiseissä hyvin ilman rumpuja. Nythän heillä on hieman enemmän sellaisiakin biisejä, joihin rummut passaa oikein hyvinkin. Ne on vielä ihan hyvällä maulla pistetty sinne sekaan. Makuasioita. Tulee vielä sellainen vanha Rainbow juttu mieleen, missä Beethovenin biisiin oltiin laitettu diskokomppi/ jne. systeemiä. Tällä se lähti muka rokkaamaan?!?! Sekin on makuasia. Minusta Beethoven rokkaa paljon paljon rajummin ihan niillä systeemeillä, joilla se on alunperin tarkoitettu soitettavaksi. |
Kailis 15.03.2009 12:20:09 | |
---|
hollmi-5: Kunnon laittoa ja inhimillsitä pöhinää. Minä tykkään. Tänx mate =D Tällä alueella en voi sanoa kokevani kovinkaan vahvaa egoa. |
Cimble 15.03.2009 12:41:23 (muokattu 15.03.2009 12:44:07) | |
---|
Ottaako teittiä nuppiin kun joku aina kirjottaa niin että näppis huutaa kommentoimaan vaikka ei olisi asiaa asiasta? Ja paljon ottaakin. Virhe! Liian kolmisanainen tai offtopiccinen kirjoitus. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Vallu-Veke 15.03.2009 19:46:09 | |
---|
Muokkasin pois kiroilut, kun se häiritsee hartaimpia tovereitamme. Tunnustan, että oli väärä aihe tänne foorumiin. Tämä aihe näyttää aiheuttavan pelkästään yhteen henkilöön kohdistuvaa vittuilua ja smartässeilyä. Se ei ollut tarkoitus. Mutta ihan ok tulos loppujen lopuksi. No ei kuitenkaan löytynyt kovinkaan montaa kappaletta, joita rumpusovitus olisi pilannut. Jos oikein käsitin, niitä ei ole olemassakaan. Ei ollut turha keskustelunaihe tämä. Se asia tuli selväksi. Kannatan, että lopetetaan tähän tuo aihe. Keskustellaan vaikka ilmoista. Täällä on satanut vettä tänään aikalailla. Huomenna taitaa myös tulla vettä. Tuo meidän naapurin Eki sai muuten viime viikolla aika ison matikan. Vähän kateeksi kävi. |
Crusifix 16.03.2009 14:48:11 | |
---|
o/ |
Epämuusikko 16.03.2009 15:36:52 | |
---|
Kyllähän näistä asioista pitää pystyä puhumaan. Paskaa rumpalointia maailmaan mahtuu, tai osuuksia joiden sopiminen kokonaisuuteen on kyseenalaistettavissa. Munsta nuo on siis kaksi eri asiaa, ihan vain tiedoksi kauneusonkatsojansilmissä-kaikkionhyvää-whysoserious-leirille. "Pay peanuts, get monkeys". Kesy animaali #1 |
Muovinen 16.03.2009 16:01:05 | |
---|
Vedetäänkö Lerssi-kortti ja uudet Metallica biisit esiin häh? The Song That Never Endsin rumpuraita vie tän pystin. |
mukis 27.03.2009 20:09:20 | |
---|
Se alkuperäinen alustus auringon tuolta puolen oli viihdyttävä, ei sitä olis tarvinnut poistaa.. Kirjoitanpa ihan aiheeseen: Pär Lindh Project:n Bilbo niminen teemalevy olis mun korvaan oikeinkin miellyttävää äänenpaineen vaihtelua, mutta se rumpalointi kyllä tekee äänitteestä lähes sietämättömän. Käsittääkseni kiipparipäällikkö soittaa itse myös rummut ja on kyllä todettava, että rumpuja ei oikein voi soittaa samalla tatsilla kuin kiipparia, laahaa enemmän kuin oma soittoni ennen kuin opin kiilaamaan.. Mausteeksi on heitetty vielä yleistä epätarkkuutta ja kömpelyyttä. |
sutikomppi 28.03.2009 09:15:02 | |
---|
Kailis: Tasmanialaisittain samaa mieltä. Ja varmemmaksi vakuudeksi pannaan laulut päälle. http://www.mikseri.net/artists/eliminators.106982.php Weak. Toisaalta. Emmä kyllä välillä imam paska oo. Oom jopa aika varma siitä. Höh, hyvää musaa ja hyvin rumpaloitu. Mukavaa kuunneltavaa !! Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |