Aihe: Kotimaiset musiikkivideot
1 2
Mimi
21.02.2004 18:51:05
Mä kyl uskon ja luotan siihen et suomalaisille musiikkivideoille tulee vielä kysyntää. Mä oon aivan varma et joku Jyrkin tapanen ohjelma alottaa taas jossain välissä.

Mä toivon kans että joku tämmönen ohjelma/moon teeven kaltainen kanava perustettaisiin... Musiikkivideotuotanto on Suomessa kohta sukupuuttoon kuollut jos ei jotain ala tapahtua, ei yksinkertaisesti kannata tehdä videota joka pyörähtää hyvällä tuurilla kerran levyraadissa ja siihen se sitten jääkin...

Ohjaajia riittäisi Suomessa varmasti paljon, hyviäkin, mutta totta on myös se että isommat bändit jotka pyörii mtv:llä suosivat ehkä enemmän ulkomaalaisia ohjaajia kuin suomalaisia...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Diablero
22.02.2004 11:56:03
Sitten vielä kun telkkaria kattoo niin tulee sellanen kutina että eipä niitä mainostoimistojakaan taida niin paljoa olla kun on niin kliseisiä ja yllätyksettömiä noi mainokset.

Se on vaan se kun eräät maksavat hyvin saadakseen ne paskamainoksensa pyörimään. paremmin pitävät mtv3:n äveriäänä
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Stain
22.02.2004 13:47:24
Jyrkin saisivat pistää taas pyörimään.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
vanttera
22.02.2004 15:49:30
Nyttenhän tuo Lista aloitti taas, siellä näytetään kans vähä. M.net/vastaava musiikkivideoiden levittäjäksi?
hemmo in our hearts, 4-ever.
Reddie
22.02.2004 16:03:47
M.net/vastaava musiikkivideoiden levittäjäksi?

Aika marginaalinen mediahan tää olis... Käyttäjäluvut on aika eri kun television katselijalukemat..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Jormaz
22.02.2004 16:10:56
Nyttenhän tuo Lista aloitti taas, siellä näytetään kans vähä. M.net/vastaava musiikkivideoiden levittäjäksi?

Siinä on se ongelma että telkkari tuo ne musavideot esille kun taas netistä ne joutuu itse hakemaan. Siis telkkari syöttää sitä niinkuin mainoksia. Siis, netissä et voi nähdä musavideota ikään kuin vahingossa.
Back to the 80's
vanttera
22.02.2004 16:31:42
Aika marginaalinen mediahan tää olis... Käyttäjäluvut on aika eri kun television katselijalukemat..

Joo'o, mutta vastaava saitti/foorumi johon keskitettäisiin kaikki Suomessa filmattava/äänitettävä materiaali. Yhteistyökumppaneiksi MTV/Nelonen/YLE, levy-yhtiöt jne. Kyä se kävijää vetäis, junou.
Jani The Rock
22.02.2004 17:52:14

Joo'o, mutta vastaava saitti/foorumi johon keskitettäisiin kaikki Suomessa filmattava/äänitettävä materiaali. Yhteistyökumppaneiksi MTV/Nelonen/YLE, levy-yhtiöt jne. Kyä se kävijää vetäis, junou.

Ei MTV:tä! Sillä riivatun instanssilla on oikea negatiivinen Midaan kosketus, sillä kaikki mihin MTV koskee muuttuu paskaksi.
Rough and tough and plenty mean.
Jormaz
22.02.2004 18:31:27
Ei MTV:tä! Sillä riivatun instanssilla on oikea negatiivinen Midaan kosketus, sillä kaikki mihin MTV koskee muuttuu paskaksi.

Et vois olla enempää oikeassa.
Back to the 80's
Mimi
22.02.2004 19:46:59

Mua ihmetyttää että miksi yle ei panosta enempää musiikkiohjelmiin. Joo tulee lista joka muuttuu pikkuhiljaa paremmaksi, mutta tarvittaisiin uusi nuortenohjelma, jota nuoret oikeasti haluavat katsoa, ei siis pelkästään musiikkia, vaan kaikkea kaikille periaatteella... Nettisaitista ei kyllä tulis mitään, luulen että ei vetäis kuitenkaan tarpeeks lössiä ja kaatuis ennenpitkää sekin...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
vanttera
22.02.2004 19:50:31
Nettisaitista ei kyllä tulis mitään, luulen että ei vetäis kuitenkaan tarpeeks lössiä ja kaatuis ennenpitkää sekin...

Lössi = geol. pöly-, tomumaa, pölyhieta.
Mimi
23.02.2004 10:54:01
Lössi = pöly-, tomumaa, pölyhieta.

Täälläpäin ko. sanaa käytetään myös kuvaamaan suurta joukkoa ihmisiä =).. Olen kyllä pitänyt korvani mantsan tunnilla auki ja tiedän siis oikeankin merkityksen, mutta kiitos ku muistutit...
salmivaara
23.02.2004 10:56:12

Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)