Aihe: Mikä tekee Stratosta superStraton ?
1 2 3
J.Hollström
13.03.2009 19:38:10
Mummielest fendän stratot on ihan tarpeex superia.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
hapan
13.03.2009 21:05:35
Nyt kun täällä on viiniasiantuntijoiden lailla aistikkaita makusteluja annettu superstratosta, niin mikäs tämä mahtais olla: http://img220.imageshack.us/img220/4/001me3.jpg
d3monilaama
13.03.2009 21:23:00
hapan: Nyt kun täällä on viiniasiantuntijoiden lailla aistikkaita makusteluja annettu superstratosta, niin mikäs tämä mahtais olla: http://img220.imageshack.us/img220/4/001me3.jpg

Stratomallinenhan tuo body on ja lapa sinnepäin, niin minä sanoisin modattu strato ilman sitä superia.
Ei oo yhtään käyttistä.
J.Hollström
13.03.2009 21:23:44
hapan: Nyt kun täällä on viiniasiantuntijoiden lailla aistikkaita makusteluja annettu superstratosta, niin mikäs tämä mahtais olla: http://img220.imageshack.us/img220/4/001me3.jpg

Ei tossa oo mitään superia. Logo puuttuu.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
Ziggy Bubba
13.03.2009 21:26:08

Ibanezin RG-sarja ei ole SuperStrat, koska rungon muotoilu on liian kulmikasta ollakseen Strat. Siinä ei ole riittävän pyöristettyjä reunoja kuten San Dimas Charveleissa... sama pätee dualcut-sarviin. RG-sarjassa ne ovat aivan liian terävät ollakseen Strat.

Rungon perusmuoto on kuitenkin hyvin pitkälti sama, kuten myös speksit jos verrataan noihin "alkuperäisiin" supa-stratoihin. Läpi menee ainakin mulle..
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Lilli
14.03.2009 06:47:22
Kyllä Jimi Hendrixin, Rory Gallagherin, Eric Claptonin ja SRV:n stratot ovat niitä superStratoja! Se on just niin! Mutta mikä niistä tekee superStratoja? Voima!
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
blaekie
14.03.2009 11:18:37

Superstrato ? , koko termi on vähintäänkin hupaisa jotenkin. Tulee mieleen lähinnä "Superhessu" tai joku.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Lilli
14.03.2009 12:57:39
blaekie: Superstrato ? , koko termi on vähintäänkin hupaisa jotenkin. Tulee mieleen lähinnä "Superhessu" tai joku.

Sitä juuri tarkoitin - kun löydät superpähkinöitä sinun stratostasi tulee superStrato ja sinusta Superhessu! *tohtori, saako olla pähkinöitä!*
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Vemmy
14.03.2009 15:15:29
Omalla kohdalla sana ´superstrato´tuo automaattisesti mieleen Jacksonin, Ibanezin yms. kitarat, joissa perinteinen strato-body on teräväkärkisempi ja kulmat pyöristämättömät. Vanha omistuksessa ollut Charvette tuntui enemmän stratolta perinteisemmän rungon takia, vaikka oli lukkotallaa, ohut kaula, kulmikas lapa ja tulikuuma humppari. Ei se silti ollut sellainen kitara, jonka olisi odottanut näkevänsä Satchin kourassa tilutustyökaluna. Se on se, johon minä yhdistän aina superstratot.

Jokainen tietysti kokee omalla tavallaan tämän asian, ei meikäläisen oma stratokaan puristille stratosta menisi, vaikka kuinka on Fender.
Ketä kiinnostaa.
nikoniko
14.03.2009 15:29:53 (muokattu 14.03.2009 15:30:50)
Omalla kohdalla sana 'hevikeppi' tuo automaattisesti mieleen Jacksonin, Ibanezin yms. kitarat, joissa body on teräväkärkisempi ja kulmat pyöristämättömät yms. Se on ne floikat, humpparit ja muuten ''oikeat'' specsit, johon minä yhdistän aina superstratot.

Jokainen tietysti kokee omalla tavallaan tämän asian, meikäläisen oma strato puristille stratosta menisi, on Fender. :D
Pahoin pelkään että vain yksi täällä kirjoittavista voisi menestyä kitö-loppetissa www.kitoloppet.fi :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)