Aihe: Ulos kaapista, musiikillisesti
1 2 3 4 5 6
Diego
13.03.2009 00:12:08
wilzhu: Ehkä Katy Perryn se "i kissed the girl".

Tätä biisiä vihaan aivan mielettömästi! Tulee jotenkin sellainen olo, että "Hups, pussasis tyttöö niiq! Oox mä pikkusen lesbn0 ku mä tykkäsin niiq siit???"

:---D

Se sen toinen hitti on kyllä ihan hyvä. Tuo biisi vaan ärsyttää.

Ja ettei ihan off-topiksi mee, niin minä löydän lähes kaikista biiseistä mitä kuulen, niin jotain nappaavaa. Olen musiikkigenrehuoraaja, kun ihan kaikki tuntuu kelpaavan. Se on rikkaus ja kirous. Olis niin paljon helpompaa diggailla kovin vain yhtä genreä, niin tietäisi suurinpiirtein mitä haluaa soittaa. :D
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Milkop
13.03.2009 10:44:53

Kuuntelen juuri Limb Bizkitin Significant Other -lättyä ja kyllähän tämä vaan kolisee, ollaan bändistä mitä mieltä tahansa. Kaveri ei tosin arvosta, mutta antaa anteeksi "hairahdukseni" :D
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
lapivil
13.03.2009 11:24:10
Moi!

Ei nolota myöntää että päätä mukavasti aina kihelmöi ja jäiset allot kulkevat kehon läpi ainakun pamahataa jossain soimaan pearl jamin yellow ledbetter. Monet ovat sanoneet minulle "ihan paskaa koko pearl jam." en pidä heitä juuri minään. :D
krapuloissa töissä tässä kirjottelen ja toivotan kaikille iloista viikonloppua vielä lopuksi niin ei tule kenellekkään paha mieli :)
VR
23.04.2009 00:56:35 (muokattu 23.04.2009 00:57:00)
Aika paljonhan näitä on, ja ainahan ilmaantuu lisää ihan kauheita biisejä, joita ei voi olla diggailematta. Nyt oon kuunnellu ihan kouluprojektin puolesta tällaista uutta suomalaista naisartistia Nikaa. Niin paljon joutunut kuuntelemaan, että siitä alkaa jo salaa tykätä.

Laitetaan nyt myspace linkkikin jos ei Nikaa kuitenkaan kukaan ole kuullut: www.myspace.com/nikasmyspace

Sugababesin Push the Button muutaman vuoden takaa pyörii myös edelleen päässä säännöllisin väliajoin.
Everything is a OK! YNWA
Shemhamforash
24.04.2009 12:58:23

Jippu on oikeasti aika hyvä.
- Oi katso! Söpö pikkusiili! - VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir)
Piepe
27.04.2009 19:02:57
Just ostin Annika Eklundin levyn. Myyjä vähä naureskeli ku rupesin selittelemään.
ekikoo
27.04.2009 19:30:59
-Lady Gagan hitit on hyviä.
-Jippu on coverinsa perusteella mainio, originaalia en oo oikein kuullut. Taiteilia-persoona ei sitte iha nappaakkaan.
-Katy Perryn levyllä on hittien lisäksi muitakin hyviä, mm. nimikkobiisi.
-Alesha Dixonin se yks hitti on cool. Taisi levyllä olla jopa pari muutakin uppoavaa.
-Haloo Helsingillä on pari eri kovaa rallia. Tosin laulajan 'voihkinta'tyyli (en keksi parempaakaan) alkaa sieppaamaan mitä kriittisemmin kuuntelee.
-Maria Lundin Uinuva aurinko, mahtava.
-Rihannan hitit ja pari muutakin.

tv. Hewimiäs
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Boltsa
30.04.2009 09:37:18
PMMP. Hevi ja metalli pyörii muuten soittimessa, mutta kyseinen orkesteri iski kun olivat aikoinaan armeijassa ollessani kasarmilla soittamassa. Olisikohan ollut jokin intti-kiertue peräti. Keikka oli hyvä ja sittemmin tullut levyt hankittua. Mikäs siinä, hyviä biisejä.
Boltsa
obs
02.05.2009 14:01:10
Lady gagan:Pocer face ja kahen kilon siika,netti videot
-J.-
02.05.2009 14:01:26
The Rasmuksen hitit.

Mikä perkele niissä on. Varsinkin nämä uudemmat. Hävettääkin vähän myöntää totuus vaan näin on.
Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you. Sentenced - Excuse me while I kill myself
lindo
09.05.2009 14:26:08
Mä olen aina(?) ollut sellanen että jos biisi on hyvä (mun mielestä) se on hyvä, eikä sillä ole väliä kuka tai mikä sitä esittää. Tästä lähtee oudoimmat, jotka ehkä ulkonäön perusteella ei sovi meikäläisen: (omakuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/41102.jpg )

Alphaville - Forever Young
Aneka - Japanese Boy
Anita Ward - Ring My Bell
Anna Abreu - End of Love
Bay City Rollers - Bye Bye Baby
Bow Wow Wow - Chihuahua
Carpenters - Yesterday Once More
Celine Dion - My Heart Will Go On
Cher - Gypsys, Tramps & Thieves
Classix Nouveaux - Forever And A Day
Donna Summer - Hot Stuff
Ertha Kit - Where is my man
Fredi - Istun ullakolla yksinäin
Glenn Frey - Part of Me, Part of You
Gloria Gaynor - I Will Survive
Jill Sobule - Bitter
Kaoma - Lambada
Katrina & the Waves - Love shine a light
Kim Wilde - View From A Bridge
Kraftwerk - The Robots
Madonna - Dear Jessie
Mamba - Yhdessä
Mary Hopkin - Those Were The Days
Paula Abdul- Straight Up
Rick Springfield - Rock of Life
Rubettes - Sugar Baby Love
Thomas Dolby - Europa and the Pirate Twins
Venessa Williams - Colors of the Wind
Whitney Houston - I Will Always Love You

... vain muutamia mainitakseni :D
Rok rok
BobHope
09.05.2009 20:39:58

Joskus huomaan pitäväni vanhoista iskelmistä, kunnes havahdun ja tajuan että eihän sellainen käy päinsä.
...ja onhan sekin luovaa, tavallaan...
ironmaidenrulaa
09.05.2009 21:15:16
mä tykkään kaikesta jossa on soolo
Epämuusikko
09.05.2009 23:33:37
BobHope: Joskus huomaan pitäväni vanhoista iskelmistä, kunnes havahdun ja tajuan että eihän sellainen käy päinsä.

Niissä on just meininkiä!
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)