Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Catfishin & Ultimaten standit
1
Antti90
10.03.2009 14:51:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
En löytäny haulla keskustelua Catfishista, mutta Thomannin sivuilta olen ajatellut standia tilata, ja mielessä ovat pyörineet joko Ultimaten AX48, mikkistandipuomin kera, tai sitten Catfishin AXB Plus joka on melko identtisen näköinen versio:
http://www.thomann.de/fi/catfish_axb_plus.htm
 
Tässä vielä tämä Ultimate:
http://www.thomann.de/fi/ultimate_ax48bp_apex_plus.htm
 
Ultimatesta löysin juttua ja kehuttu on, onko Catfishista pahaa sanottavaa? Olisi just sopivasti halvempi :)
 
-Antsa
 
No pasa nada.
Xardan
10.03.2009 21:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu mitä laitat noihin. En ehkä itse ostaisi jos on keikkapiano tai täysipitkä syna tulossa alalauteille. Kaksi kevyttä menee kyllä varmasti kivasti. Tuplaäxä ois ainaki varma valinta
 
Music is my life, if not, then hell with me!
Antti90
11.03.2009 17:48:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nord Lead 3 ja sitte vähä painavampaa Korgia, ei mitään keikkapianoa toistaiseksi.
 
No pasa nada.
Synastikki
12.03.2009 16:24:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti90: Nord Lead 3 ja sitte vähä painavampaa Korgia, ei mitään keikkapianoa toistaiseksi.
 
koululla oli ultimaten deltex (tai saatto olla apexiki) eli siis apexin pikkuveli ja kyllä siinä pysy ihan kivasti joku vanha korgin stagepiano ja Tritoni kasassa... Mutta itse kyllä pidän enempi kahden kiipparin kanssa kakskerrostuplaäksästä. tosin tuppaan oleman vähän enemmän yhden kiipparin miehiä ja olen havainnut tässä käytössä Baby spider por:n aivan loistavaksi (tulipa taas hieman ohi aiheesta)
 
Elämässä pitää olla tilua! kalamies #51 >-)))>
Antti90
12.03.2009 22:25:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Synastikki: koululla oli ultimaten deltex (tai saatto olla apexiki) eli siis apexin pikkuveli ja kyllä siinä pysy ihan kivasti joku vanha korgin stagepiano ja Tritoni kasassa... Mutta itse kyllä pidän enempi kahden kiipparin kanssa kakskerrostuplaäksästä. tosin tuppaan oleman vähän enemmän yhden kiipparin miehiä ja olen havainnut tässä käytössä Baby spider por:n aivan loistavaksi (tulipa taas hieman ohi aiheesta)
 
Olisko siulla heittää ehdotusta tosta kahen synan tuplaäksästä?
Hinnan pitäis pysyä suurinpiirtein samassa kuosissa kuin nuo miun heittämät Ultimate & Catfishi. Thomannilla ei sattunu silmää tai olen sokea.
 
No pasa nada.
mack the knife
13.03.2009 13:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti90: Olisko siulla heittää ehdotusta tosta kahen synan tuplaäksästä?
Hinnan pitäis pysyä suurinpiirtein samassa kuosissa kuin nuo miun heittämät Ultimate & Catfishi. Thomannilla ei sattunu silmää tai olen sokea.

 
Thomannilta ei tarvi sattua minkään silmään.
Yrittäkää nyt jo uskoa.
 
COVS n:o 1.
Xardan
13.03.2009 13:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundking DF036 Stand
 
Tosta! mm. Fazermusiikista saa. Edullinen, vankkaa, kuljetusystävällinen sekä hyvät säätömahdollisuudet. Enpä voisi kuvitella muuta kiipparistandilta haluavani paitsi jos haluis ruveta elvistelemään ulkonäköjutuilla mutta huonoja kokemuksia itselläni vain.
 
Music is my life, if not, then hell with me!
Antti90
13.03.2009 14:26:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Thomannilta ei tarvi sattua minkään silmään.
Yrittäkää nyt jo uskoa.

 
Anteeksi provo. Thomannilta tulee yleensäkin nyt vain katseltua kamoja. Anna merkki ja malli niin katson valmistajan nettisivuilta!
 
No pasa nada.
Antti90
13.03.2009 14:32:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xardan: Soundking DF036 Stand
 
Tosta! mm. Fazermusiikista saa. Edullinen, vankkaa, kuljetusystävällinen sekä hyvät säätömahdollisuudet. Enpä voisi kuvitella muuta kiipparistandilta haluavani paitsi jos haluis ruveta elvistelemään ulkonäköjutuilla mutta huonoja kokemuksia itselläni vain.

 
Olisi tosiaan edullinen... jäisi rahaa vielä baariinkin. :)
Harkitsen vakavissani!
 
No pasa nada.
Antti90
13.03.2009 14:46:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xardan: Soundking DF036 Stand
 
Tosta! mm. Fazermusiikista saa. Edullinen, vankkaa, kuljetusystävällinen sekä hyvät säätömahdollisuudet. Enpä voisi kuvitella muuta kiipparistandilta haluavani paitsi jos haluis ruveta elvistelemään ulkonäköjutuilla mutta huonoja kokemuksia itselläni vain.

 
No tilasinpa sitten jo nyt sen :D Sait vakuutettua ja kun varastossakin oli ni mikä jottei! Toivotaan että on hyvä!
Tämän keskustelun voikin sitten vaikka poistaa, lähtisköhän vaikka varoitusta painamalla.
 
No pasa nada.
Xardan
13.03.2009 19:09:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä! Sopii ainakin minun tarkoituksiin. Hyvät säätövarat ja tukeva.
 
Music is my life, if not, then hell with me!
M_Rouge
14.03.2009 00:01:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannilta ei tarvi sattua minkään silmään. Yrittäkää nyt jo uskoa.
 
Niin... Onhan se Musik Produktivekin. http://www.musik-produktiv.com Jos haluaa ihan oikeasti hyvän ja tukevan jalustan unohda kissakalat ja ultimatet, osta Hercules! Esim. Musik Prioduktivelta löytyvää Hercules EZ-LOK KS410B, Z-Stylen kiipparijalustaa parempaa en ole vielä nähnyt tai kokeillut.
 
Itselläni on myös Baby Spider. Ihan jees, tuppaa vain heilumaan kuin heinämies. Kokemusta ei ole kissakaloista, mutta voisi kuvitella että heiluu myös.
 
Casse
06.07.2010 10:21:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xardan: Soundking DF036 Stand
 
Tosta! mm. Fazermusiikista saa. Edullinen, vankkaa, kuljetusystävällinen sekä hyvät säätömahdollisuudet. Enpä voisi kuvitella muuta kiipparistandilta haluavani paitsi jos haluis ruveta elvistelemään ulkonäköjutuilla mutta huonoja kokemuksia itselläni vain.

 
Juuri se suosittelu mitä olin etsimässä eli kiitokset vaan täältäkin suunnalta. Musiikki-Kullaksella ko. standi 55e. Tilasin eilen ja alle vuorokaudessa perillä matkahuollon kautta.
 
Casse
15.07.2010 20:11:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nojoo, nyt tuota Soundkingin DF036 standia testattuani en kyllä enää kauheasti sitä suosittele. Heiluminen nyt ei ole niin paha, vaikkakin heiluu kyllä enemmän kuin vastaava Quiklokin x-standi. Tuo lukitusjärjestelmä on kyllä jotenki aivan käsittämätön tai sitte en vaan tajua. Siinä on tuollanen pieni metallitappi jota pitää tökätä erikseen olevalla tapilla jos haluaa muuttaa korkeutta. Kaikkein hulluinta oli ku erehdyin laittamaan telineen kokonaan "kiinni". Siihen tarttiki jo sitte kohtalaisen terävän veitsen että sai tuon lukon auki.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «